Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos matalapalkkaisen työn työpaikkailmoituksessa sanotaan "etkä pelkää kovaakaan kiirettä"

Vierailija
25.09.2024 |

On tämä sinun työpaikkasi, niin onko NO NO Työ silloin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän työntekijöitä. Hyi.

Vierailija
2/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnostaisi. Matala palkka ja kiire, ennemmin nautin oloilla kotona. 

Vierailija
4/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko työpäivä ilman taukoa ja varmaan vielä ylitöitäkin. Ei kiitos.

Vierailija
5/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että joku keittö jossa liian vähän työntekijöitä työn määrään nähden.

Vierailija
6/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuo tarkoittaa, että kiireessä on selvittävä yksin ja jos ei selviä, seuraa huutoa ja valitusta.

Vierailija
7/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väärinmitoitettu karsea homma. Jättäisin väliin, jos tästä kiireestä ei makseta huomattavaa ekstraa.

Vierailija
8/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa, että sinun odotetaan tekevän 2-3 henkilön työt. Näin se on aina, tuollaiset firmat on aina alihenkilöstö palkattuja, joka kerta. Joskus sinut heitetään täydellisen kaaoksen keskelle ja sinun odotetaan selvittävän kaikki sotkut mitä yrityksessä on.

Vierailija
9/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa: selkänahastasi revitään kaikki irti ilman kiitosta saati ylityökorvausta.

Vierailija
10/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nousuun!

Vierailija
11/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voisi olla paikallinen market: kun koulussa on ruokatunti, on kassalla armoton kiire 15 min ajan. Sitten on taas leppoisampaa. Suurimmalle osalle työttömistä mahdoton ajatuksenakin joutua tekemään työtä, jossa toisessa kädessä ei voi koko ajan pitää puhelinta.

Vierailija
12/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä paikkoja joissa pitää johtaakin firmaa siihen peruspalkkaan.

Vierailija
13/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää voisi olla paikallinen market: kun koulussa on ruokatunti, on kassalla armoton kiire 15 min ajan. Sitten on taas leppoisampaa. Suurimmalle osalle työttömistä mahdoton ajatuksenakin joutua tekemään työtä, jossa toisessa kädessä ei voi koko ajan pitää puhelinta.

Eipä ollut. 

Vierailija
14/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma jossa työhyvinvointi on kirosana

Vierailija
15/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kassalla ole kiire. Kassa tekee työnsä normaalia tahtia oli joten miten pitkä tahansa. Olen erittäin pettynyt jos kassa piippaa tuotteita hitaammin silloin kun jonossa on vain neljä henkilöä. 

Vierailija
16/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että ei aina ehdi tekemään omia hommiaan ja ne jää työpäivänbpäätteeksi tehtäväksi omalla ajalla.

Toinen vaihtoehto on, että työ on semmonen, että vaikka joku työpaikkaruokala, lounasainaan on hulinaa, että saadaan tiskit hoidettua, niin ettei astiat lopu linjastosta kesken luonasajan. 

Vierailija
17/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän....

Kun olin päiväkodissa töissä, kaikilla muilla oli kiire, paitsi mulla. Ja ainainen rutina, kun on liian vähän henkilökuntaa. Mulla ei ollut kiire, kun en jäänyt juoruilemaan ja valittamaan, vaan tein koko ajan työtä. Hyvin ehdin tehdä, autoin välillä muitakin.

Tykkään tehdä reippaasti työtä, enkä lorvia. Lepoajat on sitten erikseen, silloin lepään ja rentoudun.

Vierailija
18/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa työltä jossa on ajoittain kiireistä, mutta ei kuitenkaan niin paljoa että henkilömäärän kasvattaminen reippaasti olisi kannattavaa.

Vierailija
19/19 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta pidän aina tauot ja teen maltilla enkä hoppuile. En siis pelkää yhtään kovaa kiirettä, koska minulla on sisäinen jarru ja kun päivä on pulkassa, lähden kotiin. En tee ylitöitä.