Merkittävä ilmastoteko Eduskuntatalolla tänään klo 8.0
Nyt Suomen CO2-päästöt laskevat nollaan kun ruotsalaiset tulivat laittamaan asiat kerralla kuntoon.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Missä olivat Eduskuntatalon vartijat?
Eikö noille portailla ole kameravalvontaa?
Kuinka pian poliisi tuli paikalle?
Miten tuollainentöhrintä voi olla mahdollsta Eduskuntalon portailla ja pylväissä?
Eduskunnan turvallisuusvalvojalle potkut. Ja heti.
Tuolla valvonnalla voi talon ovien helposti tuoda pommit.
Niin,avoimen yhteiskunnan haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei edistä mitään ilmastoasiaa. Ihan vaan julkisuushakuinen temppu. Hybridivaikuttamista , ainakin pitäisi tutkia juurisyyt.
Juuret sijaitsevat Kremlissä.
Puhdistukseen käytetään kaikenmaailman myrkkyjä, joten täytyy todeta, että ekokapinalliset ovat todella tyhmiä . Ei mitään yhteyttä luonnonsuojeluun, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ruotsalaiset saavat tuosta vielä ison laskun mukaansa.
Äkkiähän nämä putsattiin. Taitaa taas juristit tienata.
Kermaperse"kapinalliset" eivät ite tainneet vaivautua siivoamaan sotkujaan. Siivottiin veronmaksajien rahoilla. Vettä kuluu putsaamiseen, eikö veden pitänyt olla hupeneva luonnonvara, jota tulisi säästää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äkkiähän nämä putsattiin. Taitaa taas juristit tienata.
Ihan sama kuhän näille hurreille lankeaa lasku
Eivät ne sitä itse tule koskaan maksamaan. Suomalaiset veronmaksajat maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi että reunavasemmistossa kannatetaan tällaista oikeusvaltiomme vastaista ekot*rrorismia. Häpeäisivät jos osaisivat! Nih!
Epävakaita mt-ongelmaisia he ovat. Ajautuneet yhteiskunnan reunamille josta ei ole enää poispääsyä. Polttaneet sillat kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan turvallisuus johtajalle lopputili. Ei osaa hoitamaan hommiaan, kun tuollaista pääswe tapahtumaan, kirkkaassa päivän valossa. Aamutuimin.
Mistä hänelle maksetaan palkka?
Jos se on vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi että reunavasemmistossa kannatetaan tällaista oikeusvaltiomme vastaista ekot*rrorismia. Häpeäisivät jos osaisivat! Nih!
Epävakaita mt-ongelmaisia he ovat. Ajautuneet yhteiskunnan reunamille josta ei ole enää poispääsyä. Polttaneet sillat kaikkialle.
Mutta Tavio.
Tuli vaan mieleen, että näähän polttaa rahaa ihan vaan huvikseen. Joku maksaa sakot ja tuhot. Miten se voisi sopia ilmastosta huolissaan olevaan ihmiseen. Mitä muuta saavat aikaan?Julkisuutta nyt ainakin tavoittelevat. Miten tämälainen julkisuus auttaa tulevaisuudessa lapsia ja nuoria ilmastokadossa. Rahan voisi käyttää opiskeluun ja sitä kautta haasteiden ratkaisemiseen. Aina on muut syyssä. Laittaisivat sen syyttävän sormen osoittamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksamme laskun heidän puolestaan.
T. Vihreät, Demukit ja Kommarit
Tarkoitimme että suomalainen veronmaksaja maksaa laskun. Me emme maksa mitään kuten emme koskaan muulloinkaan.
T: Vihreät, Demukit ja Kommarit
Vierailija kirjoitti:
Tämä on merkityksetöntä oheistoimintaa. Maassa ajetaan ihmisiä ahdingolle Orpo hallituksen johdosta, ihmisiä ajetaan köyhyyteen, työttömyyteen, konkursseihin, perhesurmiin.
Mutta onneksi pullamössöihmisillä on prioriteetit kohdillaan. Pitää olla radikaali suon takia. Tarvitsemme suoympäristöjä ja niitä pitää suojella. Ettäs tiedätte. Hyttysten ininä, mikä katoava luonnonvara. Kyynel sentään.
Ne on vegemössöjä.
Onko nää jääneet ilman syliä ja äidin t*ssiä? Ongelmaperheiden kasvatteja?
Toimintamallit kuin viisivuotiaalla. Minä, minä ja minä! Katsokaa kun minä riehun!
Ja kansa halveksii.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ekoterroristit pitäisi lukita vankilaan ja hävittää avain. Heistä ei ole mitään muuta kun haittaa suomen yhteiskunnalle kun veronmaksajat nämä paskiaiset joutuvat elättämään kun eihön he töitä tee. Ja heistä on oikeastaan pelkästään haittaa koko ihmiskunnalle. Lapsen raiskari on huomattavasti arvokkaampi kun nämä keskenkasvuiset mistään mitään tietämättömät ekoterroristit jotka on niin ideologian sokaisemia että järkeä ei enää päästä löydy
Vai että raiskaaja on arvokkaampi. Sairas ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Puhdistukseen käytetään kaikenmaailman myrkkyjä, joten täytyy todeta, että ekokapinalliset ovat todella tyhmiä . Ei mitään yhteyttä luonnonsuojeluun, päinvastoin.
Miksi edes pitää puhdistaa? Käytön jälkiä ne vain ovat.
Vierailija kirjoitti:
Toimintamallit kuin viisivuotiaalla. Minä, minä ja minä! Katsokaa kun minä riehun!
Ja kansa halveksii.
Itse asiassa mielenosoitus on varsin onnistunut, kun herättää ihmisten huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kansa halveksii.
Eli tavoitteena oli saada huomiota? Ei sittenkään liity mitenkään turpeeseen eikä ilmastoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kansa halveksii.
Eli tavoitteena oli saada huomiota? Ei sittenkään liity mitenkään turpeeseen eikä ilmastoon?
Tiedätkö, mikä on mielenosoitus? Se vaatii huomiota toimiakseen. Ei kukaan huomaa, jos kotona yksin purnaa asiaansa.
Tämä on merkityksetöntä oheistoimintaa. Maassa ajetaan ihmisiä ahdingolle Orpo hallituksen johdosta, ihmisiä ajetaan köyhyyteen, työttömyyteen, konkursseihin, perhesurmiin.
Mutta onneksi pullamössöihmisillä on prioriteetit kohdillaan. Pitää olla radikaali suon takia. Tarvitsemme suoympäristöjä ja niitä pitää suojella. Ettäs tiedätte. Hyttysten ininä, mikä katoava luonnonvara. Kyynel sentään.