Onko tuo työnhakuvelvoite jonkun mielestä vaikea täyttää??
Itse ainakin löydän joka päivälle ne neljä paikkaa joihin voisin hakea.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse eläkeläinen mutta meidän kylällä on työttömiä kun ei ole paikkoja johon hakea, kauempana varmasti (lähin kaupunki 70 km) on mutta autottomana vaikea kulkea, bussit kulkevat koulujen mukaan.
Ja siellä perähikiällä on kuitenkin pakko asua?
On käyty moneen kertaan systeemin järjettömyys läpi. Ei ole niin vaikea asia ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut viikottain kymmeniä paikkoja mutta yhdestäkään ei ole ollut mitään hyötyä vaikka kuinka soittelisi perään ja kävisi esittäytymässä niin kuin jotkut noista vuokrafirmoista pyytää. Ehkäpä rakennusala tästä toipuu, nyt ei vaikuta hyvältä. Vaikea suunnitella elämää kun työtä on viikko pari ja sitten monta kuukautta työttömänä.
Rupea yrittäjäksi,asiansa osaava pystyy työllistämään itsensä hyvin.
Ilman minkäänlaista pääomaa?Onnea valitsemallesi tielle.
Ilman tuota lapsellista pykälää hakemuksia tulisi lähetettyä huomattavasti enemmän. Koska avoimia työpaikkoja on rajallisesti, nyt pitää ennen hakemuksen lähettämistä odotella kuntakokeilutätin soittoa, että saa papukaijamerkit systeemiin. Tällaiseen leikki-ikäisten pelleilyyn pitäisi oikeasti olla jokin yläikäraja.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo työnhakuvelvoite jonkun mielestä vaikea täyttää??
Itse ainakin löydän joka päivälle ne neljä paikkaa joihin voisin hakea.
Mutta jos hakisit, et löytäisi.
Aika äkkiä avoimet työpaikat loppuisivat, jos haet 120 työpaikkaa kuukaudessa. Itse jouduin hakemaan mitä sattuu paikkaa jo kuukauden kuluttua, vaikka hain vain 4-5 paikkaa kuukaudessa. Vapaita työpaikkoja on niin vähän, että neljää mahdollista paikkaa ei löydy jos yhtäkään mahdollisesta paikasta olen jo hakenut. Joskus on mahdotonta löytää edes sitä neljää, vaikkei niissä olisi jo haettua paikkaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ilman tuota lapsellista pykälää hakemuksia tulisi lähetettyä huomattavasti enemmän. Koska avoimia työpaikkoja on rajallisesti, nyt pitää ennen hakemuksen lähettämistä odotella kuntakokeilutätin soittoa, että saa papukaijamerkit systeemiin. Tällaiseen leikki-ikäisten pelleilyyn pitäisi oikeasti olla jokin yläikäraja.
Niinpä, pelkkää pelleilyä!
Itse hain juuri ennen jakson alkua yli 4 paikka. Mitä voisin hakea nyt tälle jaksolle, kun juuri olen hakenut niitä mahdollisia työpaikkoja. Ei auta kuin pistää jotain randomhakemuksia, joihin ei ole mitään realistista mahdollisuutta edes päästä.
Helppo hakea, eri asia mitä se auttaa kun tiedän että oma hakemus vaan vie jonkun aikaa