Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulusta - uusi mies

Vierailija
24.09.2024 |

Taustaa: olemme keski-ikäisiä ihmisiä. Molemmilla kouluikäisiä lapsia, viikko-viikko-systeemillä toisen vanhemman kanssa. Minä olen eronnut 2 vuotta sitten, uusi mies vuosi sitten mutta he asuivat viime helmikuuhun saakka samassa talossa, koska talo ei mennyt kaupaksi heti huonosta asuntomarkkinatilanteesta johtuen. Olen tapaillut häntä maaliskuusta saakka. Olen myös tavannut hänen lapset hiljattain, hän ei ole tavannut minun. 

Ongelma vai onko se ongelma: Puhuimme joulusta, ja joka tapauksessa emme tule viettämään joulua yhdessä koska molemmilla on lapsi-viikko. Olen itse menossa sukuni luo. Hän sanoo että heillä on ex-vaimon kanssa sopimus tästä ensimmäisestä erojoulusta (koska tosiaan olivat vielä viime jouluna saman katon alla) että hän kutsuu ex-vaimon jouluksi luokseen. Tämä lauseke on osa sopimusta joka lasten huollosta on tehty, ja sopimus on tehty about vuosi sitten, jolloin tilanne oli eri. En tiedä onko ex-vaimolla uutta seurustelukumppania ja jos on, mitä hän tästä ajattelee.

Minusta tämä on tilanteeseen nähden jotenkin outoa edelleen noudattaa tuota vuoden vanhaa sopimusta, jonka he ovat itse tehneet ja halutessaan voisivat sen purkaa. Tilanteella tarkoitan siis sitä että ainakin mies seurustelee ja esim lapset ovat tästä tietoisia kun olen tosiaan heidän kanssaan ollut.

Mitä ajattelisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se mies saa viettää Joulun valitsemallaan tavalla. Niinhän sinäkin teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla