Parhaat nikotiinipussimerkit, mitä käytätte?
Minusta Karu-pussit ovat parhaita. Nyt on K-kaupoissa uusi maku, Tropical. Tosi hyvää.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän ja ostan aina vaan Ice Frostia, koska en tiedä oikein muutakaan. Koko nikotiinipussien ostaminen on ihan karmea prosessi. Niitä ei näy missään, et yhtään tiedä mitä siellä kassan salaisuuksien kammiossa oikein on, ja sitten pyydät hätäpäissäsi sitä yhtä ainoaa minkä tunnet nimeltä. Ja joka kerta myyjä näyttää yhtä ahdistuneelta plärätessään niitä purkkeja jostain vihoviimeisestä kaapista kassan alla. Jono kasvaa takana, hiki valuu selässä ja tekee mieli pyydellä anteeksi kaikilta. Aina on sellainen tunne, kuin pyytäisit jotain heroiinia tai jotain muuta yhtä paheksuttavaa.
Mutta sen listan saa nähtäville, jos pyytää. On se kyllä liian vaikeata. Siksi tuleekin usein tilattua.
Minä tykkään Ice Reaper XL:stä. On ensinkin isompi 1g pussi, kun monet pieniä. Ja on sieltä vahvemmasta päästä, mitä lainsäädäntö antaa myydä.
Velo mint. Ruotsissa 3 euroa purkki, Suomessa 7e.
Miksi käytätte voimakasta myrkkyä joka aiheuttaa koviin huumeisiin verrattavan riippuvuuden ja tuhoaa aivoja?
Tekee varmaan tosi höpöä olla riippuvainen hyönteismyrkystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytätte voimakasta myrkkyä joka aiheuttaa koviin huumeisiin verrattavan riippuvuuden ja tuhoaa aivoja?
Olen tykästynyt nikotiiniin ja nautin siitä, mutta en halua polttaa.
Entisenä tupakoitsijana nää nikotiinipussit ovat mun mielestä vain niin outoja. Siitä jää kokonaan pois se paras osa, eli se, että menet ulos ja sytytät sen tupakan. Tuleeko teille sitten jotenkin ihmeelliset olot siitä nikotiinista? Mulle ei.
Myrkkyä ja paskan makuista. Ymmärrän toki että nikotiini on addiktoivaa tavaraa. Toivottavasti pääsette ihmiset siitä eroon.
Noi pussit tekee aika karuja juttuja ikenille, paitsi tietty jos pääsee ajoissa irti. T. suuhygienisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät kuitenkin sen, että nikotiini on erittäin voimakas myrkky joka tuhoaa aivoja ja elimistöä?
Velo freeze maxia, jos Denssi joskus pääsee loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät kuitenkin sen, että nikotiini on erittäin voimakas myrkky joka tuhoaa aivoja ja elimistöä?
No tietenkin. Kaikkihan sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ime sinä munaa kovien huumeides kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin. Kaikkihan sen tietää.
Eli tyhmennät itseäsi tarkoituksella kun käytät aivoja tuhoavaa myrkkyä?
Miksi käytän? No siksi, että lopetin tupakan polton kolme kuukautta sitten ja yritän nikotiinipussien avulla pyristellä irti nimenomaan siitä piintyneestä tavasta, joka tupakoidessa syntyi. Tiedän kyllä, että nikotiinipussit ei ole hyväksi, mutta on ne sentään parempi vaihtoehto kuin jatkuva röökin vetäminen.
Toivon että joku päivä pystyn lopettamaan koko pussien käytön.
Velo freeze oma vakio
10mg vahvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime sinä munaa kovien huumeides kanssa.
Riippuvuus: Pahinta riippuvuutta aiheuttaa tupakka/nikotiini, seuraavina tulevat heroiini, kokaiini ja alkoholi.
Vierailija kirjoitti:
Noi pussit tekee aika karuja juttuja ikenille, paitsi tietty jos pääsee ajoissa irti. T. suuhygienisti
Onko isot erot verrattuna nuuskaan nikotiinipussien kanssa? Nuuskahan on emäksistä Ph 9.
Mä käytän ja ostan aina vaan Ice Frostia, koska en tiedä oikein muutakaan. Koko nikotiinipussien ostaminen on ihan karmea prosessi. Niitä ei näy missään, et yhtään tiedä mitä siellä kassan salaisuuksien kammiossa oikein on, ja sitten pyydät hätäpäissäsi sitä yhtä ainoaa minkä tunnet nimeltä. Ja joka kerta myyjä näyttää yhtä ahdistuneelta plärätessään niitä purkkeja jostain vihoviimeisestä kaapista kassan alla. Jono kasvaa takana, hiki valuu selässä ja tekee mieli pyydellä anteeksi kaikilta. Aina on sellainen tunne, kuin pyytäisit jotain heroiinia tai jotain muuta yhtä paheksuttavaa.