Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat nikotiinipussimerkit, mitä käytätte?

Vierailija
24.09.2024 |

Minusta Karu-pussit ovat parhaita. Nyt on K-kaupoissa uusi maku, Tropical. Tosi hyvää. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ja ostan aina vaan Ice Frostia, koska en tiedä oikein muutakaan. Koko nikotiinipussien ostaminen on ihan karmea prosessi. Niitä ei näy missään, et yhtään tiedä mitä siellä kassan salaisuuksien kammiossa oikein on, ja sitten pyydät hätäpäissäsi sitä yhtä ainoaa minkä tunnet nimeltä. Ja joka kerta myyjä näyttää yhtä ahdistuneelta plärätessään niitä purkkeja jostain vihoviimeisestä kaapista kassan alla. Jono kasvaa takana, hiki valuu selässä ja tekee mieli pyydellä anteeksi kaikilta. Aina on sellainen tunne, kuin pyytäisit jotain heroiinia tai jotain muuta yhtä paheksuttavaa.

Vierailija
2/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ja ostan aina vaan Ice Frostia, koska en tiedä oikein muutakaan. Koko nikotiinipussien ostaminen on ihan karmea prosessi. Niitä ei näy missään, et yhtään tiedä mitä siellä kassan salaisuuksien kammiossa oikein on, ja sitten pyydät hätäpäissäsi sitä yhtä ainoaa minkä tunnet nimeltä. Ja joka kerta myyjä näyttää yhtä ahdistuneelta plärätessään niitä purkkeja jostain vihoviimeisestä kaapista kassan alla. Jono kasvaa takana, hiki valuu selässä ja tekee mieli pyydellä anteeksi kaikilta. Aina on sellainen tunne, kuin pyytäisit jotain heroiinia tai jotain muuta yhtä paheksuttavaa.

Mutta sen listan saa nähtäville, jos pyytää. On se kyllä liian vaikeata. Siksi tuleekin usein tilattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Ice Reaper XL:stä. On ensinkin isompi 1g pussi, kun monet pieniä. Ja on sieltä vahvemmasta päästä, mitä lainsäädäntö antaa myydä.

Vierailija
4/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velo mint. Ruotsissa 3 euroa purkki, Suomessa 7e.

Vierailija
5/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte voimakasta myrkkyä joka aiheuttaa koviin huumeisiin verrattavan riippuvuuden ja tuhoaa aivoja?

Vierailija
6/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee varmaan tosi höpöä olla riippuvainen hyönteismyrkystä.

Vierailija
7/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytätte voimakasta myrkkyä joka aiheuttaa koviin huumeisiin verrattavan riippuvuuden ja tuhoaa aivoja?

Olen tykästynyt nikotiiniin ja nautin siitä, mutta en halua polttaa.

Vierailija
8/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä tupakoitsijana nää nikotiinipussit ovat mun mielestä vain niin outoja. Siitä jää kokonaan pois se paras osa, eli se, että menet ulos ja sytytät sen tupakan. Tuleeko teille sitten jotenkin ihmeelliset olot siitä nikotiinista? Mulle ei.

Vierailija
9/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkyä ja paskan makuista. Ymmärrän toki että nikotiini on addiktoivaa tavaraa. Toivottavasti pääsette ihmiset siitä eroon.

Vierailija
10/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi pussit tekee aika karuja juttuja ikenille, paitsi tietty jos pääsee ajoissa irti. T. suuhygienisti

Vierailija
11/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät kuitenkin sen, että nikotiini on erittäin voimakas myrkky joka tuhoaa aivoja ja elimistöä?

Vierailija
12/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velo freeze maxia, jos Denssi joskus pääsee loppumaan.

Vierailija
13/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät kuitenkin sen, että nikotiini on erittäin voimakas myrkky joka tuhoaa aivoja ja elimistöä?

No tietenkin. Kaikkihan sen tietää.

Vierailija
14/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ime sinä munaa kovien huumeides kanssa.

Vierailija
15/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin. Kaikkihan sen tietää.

Eli tyhmennät itseäsi tarkoituksella kun käytät aivoja tuhoavaa myrkkyä?

Vierailija
16/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytän? No siksi, että lopetin tupakan polton kolme kuukautta sitten ja yritän nikotiinipussien avulla pyristellä irti nimenomaan siitä piintyneestä tavasta, joka tupakoidessa syntyi. Tiedän kyllä, että nikotiinipussit ei ole hyväksi, mutta on ne sentään parempi vaihtoehto kuin jatkuva röökin vetäminen. 

Toivon että joku päivä pystyn lopettamaan koko pussien käytön.

Vierailija
17/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velo freeze oma vakio

10mg vahvuus.

Vierailija
18/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime sinä munaa kovien huumeides kanssa.

Riippuvuus: Pahinta riippuvuutta aiheuttaa tupakka/nikotiini, seuraavina tulevat heroiini, kokaiini ja alkoholi.

Vierailija
19/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi pussit tekee aika karuja juttuja ikenille, paitsi tietty jos pääsee ajoissa irti. T. suuhygienisti

Onko isot erot verrattuna nuuskaan nikotiinipussien kanssa? Nuuskahan on emäksistä Ph 9.

Vierailija
20/44 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billu-Max

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän