Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten satisfyeriä tulis käyttää et tuntuu hyvälle

Vierailija
24.09.2024 |

Mulla parikin eri versiota ja tuntuu kamalalle, ihan kuin joku hakkaisi klitorista pienellä vasaralla. Laitoin liukastettakin niin ihan kamala. Joko ei tunnu yhtään tai sit tuntuu liikaa muttei hyvällä tavalla. Orgasmin voin väkisin sillä saada mut menee liian herkille rikä meinaa alkaa millään orgasmi vaikka jo yli rajan, miten nyt selittäisi mut ei siis kiihottava laite. Ehkä jos pakko saada vaan eikä nauttia. Vai onko tähän joku tekniikka kun kaikki kehuu? Huonoin lelu mitä oon kokeillut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikille sovi.

Vierailija
2/11 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa painat liikaa jalaitat vekottimen liian kovalle? Onko sulla väärässäasennossa tai paikalla? Se liukkari on hyvä juttu, vekotinta voi myös liikutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi jos menisit jonnekkin Gambiaan....

Vierailija
4/11 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on jo kolmas ehta satisfaijeri...Gambiasta siis

Vierailija
5/11 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää siitä. Se imee orgasmin ulos ihan liian väkisin ja mekaanisesti. Mulla on päässä sellainen mielikuva kuin ne kuolonsyöjät Harry Potterissa imemässä sielua ulos, toi toimii samanlailla :D 

Vierailija
6/11 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu sieltä saisi vähän alemmas apuja 😁

Vierailija
7/11 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en tykkää siitä. Se imee orgasmin ulos ihan liian väkisin ja mekaanisesti. Mulla on päässä sellainen mielikuva kuin ne kuolonsyöjät Harry Potterissa imemässä sielua ulos, toi toimii samanlailla :D 

Juu ei ole mikään nautinto 😅

Vierailija
8/11 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilin hetken olenko tehnyt tietämättäni tämän aloituksen, mut ilmeisesti en. Musta tuntuu ihan samalta, paitsi vasaran tilalla on sellane talttapääruuvimeisseli. Jos jotenkin tuolla saa orgasmin aikaiseksi, niin klitoris on oikeesti tunnoton monta päivää eikä laukea sitten yhtään millään. Aivan sysipaska.

Vierailija
9/11 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää iltaisin niin paljon ettei tule edes mieleen käyttää

Vierailija
10/11 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa etsiä toinen kohta mistä se orkku voisi tulla, vaimolla ei tule suoraan klitorksesta vaan klitoriksen vierestä.

Vierailija
11/11 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kongo, mina housu 30cm kalu. Teke sinu orgasmi huva ja mina jaksa pana vaika koko paiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi