Linnanjuhlien suunnittelu on jo varmaan alkanut. Mitä arvelette olevan tarjolla? Pakkohan on kunnioittaa Illan kuningattaren eli presidentin
Kommentit (33)
Olis mielenkiintoista nähdä minkänäköisiä nämä rouva Stubbin ulkonäköä arvostelevat henkilöt itse ovat.
ukrainan vieraat tarjoavat pyllyä kättelyn sijaan rouvalle tussua nuoltavaksi pressa pari onnessaan. meni luotto tosiaan tavio oikeassa
Englannin lakritsia tietenkin. Toivottavasti tilaus on jo tehtaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarjolla 2 Pandaa, ruokajuomana työmiehen hiki. kasvot puhdistetaan työttömän selkänahalla.
Työmiehen hiki on niin harvinaista, ettei sitä riitä edes kolmelle ensimmäiselle vieraalle. Mistä ajattelit sitä saatavan?
Vadelmatasku?? Vadelma pikkuleipä?
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoista nähdä minkänäköisiä nämä rouva Stubbin ulkonäköä arvostelevat henkilöt itse ovat.
Eihän se tosiaan mikään kaunotar ole, niin kuin lehdet kirjoittavat, ei sen tarvitsekaan olla, mutta ei meille tarvitse kehua jos ei ole aihetta. Sen hyvät puolet on varmasti muualla kuin ulkonäössä. Pariskunta vaikuttaa ällöttävän ylimielisiltä, eikä Suomi merkitse niille mitään.
Puuroa ja vettä
Nyt on säästö talkoot!
Vierailija kirjoitti:
ukrainan vieraat tarjoavat pyllyä kättelyn sijaan rouvalle tussua nuoltavaksi pressa pari onnessaan. meni luotto tosiaan tavio oikeassa
Dementoitunut putinistimummoko tuli sössöttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin seksitön 1.nainen😏, sitä hra Stubb laittaa öisin😹.
Joo on aika kuivakka rouva kyllä. Mietin että miten nuo ovat edes rakastuneet toisiinsa.
Tarpeeks miesmäinen. Kulissit. Poliitikko ja lakimies sopineet ehdot ja roolit. Saattaa toimiakin osittain laajennettu suhdemalli.
Asuivat jopa eri maissa. Aleksi huom. Italiassa. BiiiiiiAmpiainenPistää.
maan äiti..vanhaan aikaan se oli tärkeä titteli.Ei ole enää.Tuon juhlan voisi lopettaa.Syödään mässytetään ja samaan aikaan tapetaan kansaa,kansoja nälkään.Eettinen näkemys ei toimi.Sodan käyneet jätettiin yksin joku sai jotain joku ei mitään, vaikka veteraani.Joku väitti veteraanit saa arkun kuoltuaan ilmaiseksi.Ei tainnut saada..jos et älyä kysyä tässä maassa niin sua huiputetaan kaikessa Minulle 6,12 meinaa muistan unit,sedät,enot jotka kävi Viipurissa..