Paras Tupperware-tuotteesi? Ja miksi se on niin hyvä? ev
Kommentit (26)
Laittaisiko joku muutaman hintaesimerkin.
niistä pienistä hilavitkuttimista mitä melkein kaikilla tupper-kutsuilla jaetaan lahjaksi/arvotaan. Niissä on paljon tuotteita jotka ovat päivittäisessä käytössä ainakin kausittain: juustoveitsi, oliivihaarukka, just se jogurttilusikka josta joku kirjoittikin, purkinkannen avausta helpottava kuminen " matto" ...
Itse olen ostanut melkein kaikki tarjoushinnoilla tai saanut emännän lahjaksi
Terv. Tuppereiden suurkuluttaja
Heh, kuulostaa hauskalta!! Keskiviikkona menossa kutsuille, täytyy kysellä tuota ;-)
pyöreä
neliö
kapea ja leveä voileipäkakkukupu
Ovat huippuja!
Lisäksi lukematon määrä muovikulhoja ja kippoja eri tarkoituksiin niin vatkaukseen kuin säilytykseen.
Kuorimavetisi, pullasuti, muottisarja, taikinapyörä, pursotinpussi, rasioita, herkkuhisseja (2 kpl vanha ja uusi malli) 7 litran vatkauskulho jossa teen myös siman.
Yksi turhake löytyy, se on tomusokerisiroitin jota olen käyttänyt tasan yhden kerran ja pyörii joutavana kaapissa.
Kuitenkin se vihreä (tai ennen se oli kai keltainen) pitkulainen paksuhko sauva, joka värisee ja on jotain pehmyttä muovia. En tiedä oikeasti mihin sitä pitäisi käyttää (vaahdotus ? survonta ? ) mutta arvaatte siskot mihin se on juuri omiaan.
Olen aina ihmetellyt miten sellaisia TW tekee, mutta kaipa meitä on muitakin liian ujoja kotiäitejä.
Pitääkin muistaa taas ostaa pattereita.