Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella vahva plussa, mutta testiajan jälkeen??

Pregcheck
24.09.2024 |

Hellurei. 

Miten tulkitsisitte raskaustestin, joka näyttää ehkä epämääräistä hailuraa testiajalla, mutta myöhemmin testiajan jälkeen testissä näkyykin RÄIKEÄ plussa? Nyt puhutaan siis ihan tummanpunaisesta viivasta, ei mistään haamusta. Kyseessä Pregcheck.

Olen myös ennen tuota tehnyt muita positiivisia testejä ennen tuota (vaikkakaan en yhtä räikeää viivaa, vaan vaaleampia), joten oletan että kuitenkin olen raskaana.

Kiinnostaa vain teoreettisella tasolla, miksi tuo pregcheck reagoi noin myöhässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulos luetaan ohjeistetun ajan kohdalla. Myöhemmin voi antaa virheellisen positiivisen tuloksen. 

2/3 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta se ei vastaa kysymykseeni, että miksi plussa tuli niin myöhään näkyviin.

Olen tehnyt elämässäni noin miljoona testiä, ja varsinkaan pregcheck ei koskaan ole antanut vääriä positiivisia. Viivanpaikkoja voi tulla kaikkiin, mutta nyt ei puhuta niistä, vaan ihan selkeästä plussasta, joka vaan ajallisesti tuli myöhässä.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos luetaan testiajan sisällä ja sen jälkeen näkyvät roskisplussat jäävät roskikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi