Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka saa mennä sinun jääkaapillesi ilman lupaa?

Vierailija
24.09.2024 |

Minulla saa mennä aikuiset lapset, hekin yleensä sanovat sen. Ystäväni yli 70v. hyppää aina hakemaan kahvimaidon tai viemään sen pois, samalla nopea silmäys jääkaapin sisältöön. Minua tympäisee tämä "avuliaisuus". Pystyn siihen kyllä itsekin. Tyydyttääkö se uteliaisuutta, kuin myös kylppärin peilikaapin avaaminen, kuulen sen kyllä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä osaa ottaa ystävällesi sitä kahvimaitoa valmiiksi esille? Dementia kenties,kun et ikinä muista et se käyttää kahvimaitoa.

Vierailija
2/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu tapoihin,

kukaan tuntemani ei mene kaapeilleni enkä minä muiden, ellei sanota että ota jääkaapista sitä tai tätä esim. yhdessä ruokaa laittaessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset.

Vierailija
4/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiiri ja pidempi aikaiset vieraat saa mennä jääkaapille.

Vierailija
5/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka pääsevät luokseni vierailulle. 

Vierailija
6/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennyt tätä ennen, että joku säilyttää jääkaapissa jotain niin salaista, että ihmisille annetaan erikseen lupa mennä hakemaan/viemään jotain sinne.

Vierailija
7/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt jääkkaappiani salaisena kohteena, jossa saisi käydä vain harvat ja valitut. Lähtökohtaisesti siellä saa käydä kaikki luonani vierailevat. En ahdistu moisesta.

Ap, alatko vanhemmiten tulla turhasta vähän vainoharhaiseksi?

Vierailija
8/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 

Koirat ja kissat menevät ilman lupaa, mutta vain kissa hyppää tason päälle ja osaa avata jääkaapin oven. Oli siis hankittava lapsilukko, mutta kohtahan se taitava elukka senkin klaaraa. 

Vierailija
9/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain kahvimaitoa saa kuka tahansa mennä hakemaan. Mutta kaikki tuttuni ovatkin järkeviä ihmisiä, kyllä se varmaan ärsyttäisi, jos vieras alkaisi oma-aloitteisesti jotain muuta ruokaa ottamaan. Meillä on aina tarjolla jotain ja, jos se ei riitä, voi kysyä. Aina laitan siinä tapauksessa jotain lisää. Joskus sellainen on ärsyttänyt, että lapsen kaveri on syönyt koko leikkelepaketillisen tms.

Vierailija
10/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jääkaapilleni saa mennä kuka tahansa. Jos haluaa katsoa tyhjän jääkaapin valoa niin vassokuu.

Vierailija
11/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, sillon kun ne sattuu käymään täällä. Ovat siis jo aikuiaia. Kaverit jos niillä on vaikka saunakaljat kylmässä.

Vierailija
12/12 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyltti keittiössä, jossa lukee "self service kitchen, open 24 hours."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän