Kumpi tärkeämpi: miehen pituus vai varustus?
Kysymys tuli otsikossa ja vastaus on tietysti, että kaikki on suhteellista.
Mutta jos valita pitäisi: ottaisitko pitkänhuiskean miehen vähän pienellä kalulla vai lyhyenlännän veikon aavistuksen reippaalla vehkeellä?
Kommentit (29)
Mitä teen pitkällä ja tai isomunaisella miehellä, jos mies muutoin on törppö ja tyhmä kuin saapas.
Kyllä siellä päänupissa on oltava miehellä tavaraa, se on ykkös prioriteetti.
Paksu kalu, kiitos! Itse olen 165 cm ja en halua missään nimessä yli 180 cm pituista miestä. N 170 cm pituus tai alle on hyvä.
Oot mieheksi aika lyhyt, joten ymmärrän että haluat alle 170 cm miehen.
Varustus. Kummassakin hieman keskivertoa suurempi on paras.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei kumpikaan. Tärkein on miehen persoona. Ja että hän on tavallinen normaali työssäkäyvä mies.
Onneksi ei tarvitse normaalin ihmisen valita persoonan ja kaiken muun väliltä.
Pituus. Mä en yksinkertaisesti pysty tuntemaan vetoa lyhyisiin miehiin. Ja mulle lyhyt on 180 tai alle. Vituttaa itteeki.
N170
Vierailija kirjoitti:
Pituus. Mä en yksinkertaisesti pysty tuntemaan vetoa lyhyisiin miehiin. Ja mulle lyhyt on 180 tai alle. Vituttaa itteeki.
N170
Jännä, kun olet kuitenkin suht keskipituinen etkä varmaan siis pituuden vuoksi kiusattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N170
Jännä, kun olet kuitenkin suht keskipituinen etkä varmaan siis pituuden vuoksi kiusattu
Niimpä!! Aivan ihania miehiä jotain 175 tms, olen yrittänyt mut ei. Oon miettinyt onko tää mulle jokin fetissin tapainen juttu. Aika hiljaista on löytää mies jolla on sekä järkeä että pituutta. Vapailta markkinoilta siis.
Ihan normaalipainoinenkin olen että en sen takia mitään järkälettä eti mieheksi.
N170
Ap, ei kumpikaan. Tärkein on miehen persoona. Ja että hän on tavallinen normaali työssäkäyvä mies.