Kumpi tärkeämpi: miehen pituus vai varustus?
Kysymys tuli otsikossa ja vastaus on tietysti, että kaikki on suhteellista.
Mutta jos valita pitäisi: ottaisitko pitkänhuiskean miehen vähän pienellä kalulla vai lyhyenlännän veikon aavistuksen reippaalla vehkeellä?
Kommentit (29)
Miksi jotkut luulee että kaikki naiset on samankokoisia "down there"?!?! En ikinä haluaisi kovin isokaluista miestä kun hlvetin vaikeaa saada tyyliin tamponikin mahtumaan 🤣
Parisuhteeseen varmasti sen pidemmän, koko alakerrassa olisi kiva bonus mutta sen voi kyllä korvata seksissä muilla avuilla, pituutta oikein ei.
Pituus. Seksi voi olla tyydyttävää muillakin tavoilla kuin isolla kalulla runkyttämällä, mutta en kehtaisi kulkea julkisesti jonkun lapsen kokoisen miehen kanssa.
Pituus ehdottomasti. Ei se kalun koko ole niin tärkeää kuin pojat luulevat. Itselleni kyllä miehen pituudessa on noin 180cm, itse olen vain 159cm. Seurustelin aikanani 197cm pitkän miehen kanssa, oli liian pitkä
Vierailija kirjoitti:
Pituus ehdottomasti. Ei se kalun koko ole niin tärkeää kuin pojat luulevat. Itselleni kyllä miehen pituudessa on noin 180cm, itse olen vain 159cm. Seurustelin aikanani 197cm pitkän miehen kanssa, oli liian pitkä
Seurustelitko liian pitkään?
Näistä kalun koko, mutta en halua mahdollisimman isoa. Väli keskimittainen-vähän yli keskimitan on hyvä.
Ruumiinpituuden kohdalla vähän yli tai alle keskimitan on hyvä. Hyvin lyhyt tai hyvin pitkä mies olisi epäkäytännöllinen.
Molemmat ovat kuitenkin tärkeysjärjestyksessä aika monen muun asian takana, joten en noilla kriteereillä miestä valitse. Käytännössä ei tule vastaan tilannetta, että olisi tarjolla kaksi miestä, joilla ne tärkeämmät asiat olisivat samat.
Molempiin minimiraja. Miehen pitää olla yli 170cm ja peniksensä yli 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Eli lyhyenläntä pienellä kalulla? Oho.
Varustus. Nyky autoihin oltava hyvä varustus jos aikoo korjata.
Kumpikaan ei sitten loppupeleissä ole tärkeä.
Uutteralla miehellä jolla on taitelija sormejt ja joka nuolee kuin puudeli riittää lyhyemmälläkin kalu, jos taas käy niin että mies nopeasti tikkaa omaksi tyydytyksekseen eikä avita toista mitenkään niin pieni ja huomoaamaton riittää siinäkin ihan hyvin.
Toki paksu kulli tuntuu mukavan täydeltä, siinä on teoreettinen mahdollisuus että itsekin tulisi. Pitkä ei tarvitse olla, sellainen tökkii kurjan tuntuisiesti.
Ihmisen pituudella ei ole niin väliä, kokonaisuus ratkaisee. Toki vaikea olisi 172-senttisenä suhtautua johonkin kaksimetriseen. MIeheni on itse asiassa pari senttiä minua lyhyempi.
Varustuksen pituus, eli molemmat. Ei saa olla liian lyhyt, eikä myöskään liian pitkä.
Varallisuus on 1. Sitten noita mihin ei mies itse pysty vaikuttamaan.
Aivan sama. Tervejärkinen ja mukava mieluiten.
Vielä kerran raha ,kaikki muu on turhanpäiväistä höpinää.
Minä otin molemmat, mies 191cm pitkä, kalu 22cm ja bonuksena aivan törkeän rikas.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin molemmat, mies 191cm pitkä, kalu 22cm ja bonuksena aivan törkeän rikas.
Ei hääppöinen siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lyhyenläntä pienellä kalulla? Oho.
Sehän sopii erinomaisesti pienelle naiselle, jolla on pieni pillu (tai herkät paikat lähellä suuaukkoa).
Älykkyys, empaattisuus ja huumorintaju. Rahat teen itse
Vaikea sanoa, kun en tiedä mikä on "vähän pieni kalu", mutta luulen että lyhyempi mies reippaammalla peniksellä. Voisin kiteyttää niin, että valitsisin vähän keskivertoa isommalla munalla varustellun Tyrion Lannisterin mielummin kuin mikropeniksellä varustellun Batistan.
Seksiin? Jälkimmäisen.