Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko saanut saikkua avioerosta?

Vierailija
23.09.2024 |

MinĂ€ olen. 😁 olin tehtaan lÀÀkĂ€rillĂ€ ihan normaalissa vuositarkastuksessa. Lopuksi kysyi, ettĂ€ miten muuten menee?

Tuumasin vain vituttavan, kun muija lÀhti toisen matkaan. LÀÀkÀri vain tuumasi: "Jaa, nyt kuule on semmonen homma, ettÀ kirjoitan sulle viikon saikkua ja meet sitten yökerhoon etsimÀÀn kunnon naisen".

HÀn oli kyllÀ hauska lÀÀkÀri. Aikoinaan oli asunut samassa kaupungissa Ruonansuun kanssa. Jopa nÀyttikin ihan Jopen esittÀmÀltÀ Kaikkoselta. Ruonansuun hahmothan perustuivat todellisiin henkilöihin.

EsimieheltÀ en koskaan kysynyt, mitÀ siinÀ saikkulapussa luki. LÀÀkÀrihÀn lÀhetti ne suoraan konttorille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain avioeron saikuttelusta

Vierailija
2/8 |
23.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PötyĂ€, Pasi. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta sain ahdistukseen.

Vierailija
4/8 |
23.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ sain oikeasti sairauslomaa avioeron tuoman ahdistuksen ja unettomuuden vuoksi. ElÀmÀ hajosi ihan totaalisesti kun mies tÀysin yllÀttÀen ja todella rumasti jÀtti.

Vierailija
5/8 |
23.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HYvÀ, ettÀ esimiehet ei saa tietÀÀ sairauksia, silloin ei voi urputtaa, ettÀ en voi tehdÀ sitÀ ja tÀtÀ, kun on astma. Esimies voi sanoa, ettÀ siitÀ en tiedÀ mitÀÀn, joten sinÀhÀn teet, kunnes konttorilta tulevat sanomaan, ettÀ et tee. EikÀ ne koskaan 200 km pÀÀstÀ työmaalle tule.

Vierailija
6/8 |
23.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain pilleripurkin jotain lÀÀkettÀ josta tuli hassu olo.

Vierailija
7/8 |
23.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin viikon saikulla avioeron takia. Sitten totesin, ettÀ työssÀkÀynti helpottaa oloa enemmÀn kuin kotona tihrustelu.

Vierailija
8/8 |
23.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain rytmihÀiriöiden vuoksi 3 pv. SepÀs se vasta auttoikin unettomuuteen jne.