Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille, jotka eivät saa naista...

Vierailija
23.09.2024 |

Naisen saaminen on itsestään ja asenteesta kiinni. Itselläni on ollu elämäni aikana 2 tyttöystävää joista viimeisin on nykyään vaimoni. Erityisesti nykyinen vaimoni on korkean tason nainen, jolla on korkea koulutustaso, tunneälyä, hyvä ulkonäkö ja mahtavat kokkaustaidot.

Tässä kohtaa varmaan ihmettelet "No mikä tuossa on nyt niin outoa? Varmaan näytät normaalilta tai sinulla on rahaa". Se tässä huvittavinta onkin. Olen liikuntavammainen, ylipainoinen ja hiukset ovat lähteneet harventumaan jo parikymppisenä. Palkka on bruttona 3 500€/kk, jolla kyllä tulee hyvin toimeen, mutta ei tässä herroiksi elellä. Oikeastaan ainoat hyvät puolet minussa ovat ystävällisyys, hyvä huumorintaju ja se että olen korkeasti koulutettu.

No miksi tässä nyt sitten kirjoitan? Tarkoitukseni ei ole leuhkia, vaan luoda toivoa. Jos et löydä kumppania niin kannattaa katsoa peiliin ja pohtia miksi sinusta ei pidetä. Hyvä ulkonäkö ja raha usein auttavat ensivaikutelman luomisessa, mutta ei todellakaan ole kaikki kaikessa tai kanna pitkälle. Ei myöskään kannata olla ystävällinen muille vain päästäkseen toisten housuihin sisälle. Kannattaa myös pohtia uudestaan mitä naisilta haluatte. Nainen voi näyttää hyvältä ulkoa, mutta voi olla mätä sisältä. Lisäksi ulkonäkö on katoavaa kun taas hyvä luonne kestää ikuisesti.

Naisille taas sanon sen, että jos joku mies teitä lähestyy ystävällisesti romanttisessa mielessä niin älkää pilkatko heitä siitä vaan kieltäytykää ystävällisesti ja kiittäkää huomionosoituksesta. Vaatii rohkeutta lähestyä toista ja rumilla ankanpoikasilta se vaatii sitä vieläkin enemmän. Pitäkää myös mielessä se, että joskus se ruma ankanpoikanen voikin olla sisältä joutsen. Olkaa siis avoimia tutustumaan jos vähänkään persoona kiinnostaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässyn lässyn

Vierailija
2/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. Kiinnostuksen osoittaminen ei toki aina tuo toivottuja tuloksia, mutta sen avulla ainakin selviää, löytyykö toiseltakin kiinnostusta vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi seuran hakeminen olisi jotenkin monimutkaista. Jos seuran etsimistä miettii rationaalisesti, niin se on aika yksinkertaista. Pitää vaan löytää sellainen tyyppi, josta sä olet kiinnostunut ja pyytää sitä ulos. Mun vinkki parinhakuun on kaiken kiemurtelun ja ihmissuhdepelien lopettaminen. Kannattaa vaan kysyä kiinnostavalta tyypiltä suoraan, niin ei kuluta aikaa turhaan. Torjutuksi tulemista pelätään ihan turhaan. Mun kaikki suhteet on alkanut siten, että sanon Moi mä olen Petra ja olen kiinnostunut sinusta ja se riittää. Kiinnostuksen osoittaminen ei toki aina tuo toivottuja tuloksia, mutta sen avulla ainakin selviää, löytyykö toiseltakin kiinnostusta vai ei.

Kutakuinkin näin! Toiseksi, jos se toinen ei ole kiinnostunut niin mitä se on sinulta pois? Kukaan ei halua olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei todellisuudessa ole kiinnostunut. Kysymällä ulos vain pääsee nopeammin jatkamaan eteenpäin. Joskus tunteista kertominen saattaa myös kylvää syvempiä tunteita toisessa kun hän alkaa näkemään kysyjän toisessa valossa.

Vierailija
4/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta paskaa. Ei ole ongelmia naisten saamisessa, vaan siinä, että naiset ovat itsekkäitä ja rahanahneita pettureita.

Vierailija
5/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta paskaa. Ei ole ongelmia naisten saamisessa, vaan siinä, että naiset ovat itsekkäitä ja rahanahneita pettureita.

Jos tuolla asenteella liikkeelle lähtee niin kyllä se tuohon myös päätyy. Kannattaa miettiä tosiaan sitä omaa suhtautumista naisiin ja parisuhteisiin.

Ap

Vierailija
6/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä ja kaunis kirjoitus, mutta: korkean tason nainen? 

Tuo ei ole millään muotoa fiksua tekstiä. Jokainen ihminen on yhtä arvokas, ihan vain luotuisuutensa perusteella. Ihmisen laittaminen tasoihin on lapsellista. 

Vierailija
7/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on vääränlaisten naisten haluaminen. 

Vierailija
8/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on oikeasti hirveän vaikeaa asettua toisen ihmisen asemaan silloin, kun kyse on syvimmistä persoonallisuuteen liittyvistä asioista.

Esimerkiksi joku motivoitunut oman onnensa seppä ei osaa asettua sellaisen lannistuneen ja innottoman ihmisen asemaan, koska hänen aivonsa toimivat vain liian erilaisella tavalla.

Samoin aloittaja ja muut Petrat, joilla on riittävän positiivinen kuva itsestään ja luultavasti myös kokemusta siitä, että he voivat tulla hyväksytyiksi omana itsenään, eivät pysty näkemään maailmaa lannistuneen ihmisen tavalla.

Ihminen joka ei ollenkaan luota itseensä, ei usko kykyynsä tehdä hyvää ensivaikutelmaa ja ei usko tulevansa hyväksytyksi, ei pysty tekemään rentoja lähestymisiä romanttisissa tarkoitusperissä. Se on todella vaikea muna-kana ongelma ratkaistavaksi.

Tällainen ihminen hyvin harvoin lähestyy toisia ja jos lähestyykin, onnistuu vaikuttamaan epätoivoiselta tai pahimmillaan creepyltä.

Vierailija
9/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole siinä ettei naista ole, vaan siinä, että haluaa sellaisen. Olkaa tarkkaavaisia joka hetkessä antamatta huomioillenne arvostelmia, ja ennen pitkää vapaudutte kaikista haluista ja nautitte pelkästä olemisestanne suunnattomasti.

Vierailija
10/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettet naisena voi koskaan ymmärtää miten erilailla homma toimii kun pitääkin sanoa "Moi, mä olen Pera ja kiinnostunut sinusta".

Vierailija
11/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa myös, että jos toinen antaa signaalia mutta ei vastakaikua, niin ei pidä lähteä sumuun seikkaileen, kivikko voi olla missä vain.

Vierailija
12/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, ettet naisena voi koskaan ymmärtää miten erilailla homma toimii kun pitääkin sanoa "Moi, mä olen Pera ja kiinnostunut sinusta".

Jokaisella meistä on niin paikkaansa pitäviä kuin pitämättömiäkin uskomuksia. Tällaiset uskomukset vähentävät toimintakykyämme ja edistävät passivoitumista. Jos ei näe perustetta toiminnalle tai jos ei usko toiminnasta olevan mitään hyötyä, niin ei myöskään toimi. Parinhaun kannalta tämä on tuhoisaa, sillä silloin jäämme vielä todennäköisemmin yksin.

Vierailija
13/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen on oikeasti hirveän vaikeaa asettua toisen ihmisen asemaan silloin, kun kyse on syvimmistä persoonallisuuteen liittyvistä asioista.

Esimerkiksi joku motivoitunut oman onnensa seppä ei osaa asettua sellaisen lannistuneen ja innottoman ihmisen asemaan, koska hänen aivonsa toimivat vain liian erilaisella tavalla.

Samoin aloittaja ja muut Petrat, joilla on riittävän positiivinen kuva itsestään ja luultavasti myös kokemusta siitä, että he voivat tulla hyväksytyiksi omana itsenään, eivät pysty näkemään maailmaa lannistuneen ihmisen tavalla.

Ihminen joka ei ollenkaan luota itseensä, ei usko kykyynsä tehdä hyvää ensivaikutelmaa ja ei usko tulevansa hyväksytyksi, ei pysty tekemään rentoja lähestymisiä romanttisissa tarkoitusperissä. Se on todella vaikea muna-kana ongelma ratkaistavaksi.

Tällainen ihminen hyvin harvoin lähestyy toisia ja jos lähestyykin, onnistuu vaikuttamaan epätoivoiselta tai pahimmillaan cree

Oletko ikinä terapiaa miettinyt, voisi tehdä hyvää sulle?

Vierailija
14/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miten sinä sitten ton naisen itsellesi sait?

Vierailija
15/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vain pitkät ja komeat miehet saavat lähestyä naisia seksuaalisromanttisessa mielessä. Rumien miehen seksuaalisuus on ickyä, creepyä ja ällöä. Tämä siis siitä huolimatta vaikka naisen ulkonäkö olisi mitä tahansa. Jokainen mies voi testata naisten lähestymisoikeutensa tason helposti nettideiteillä: jos tykkäyksiä tms tulee helposti yli 50+ kpl, olet voiton puolella. Tätä voi kompensoida jollain tasolla omaamalla mustimman vyön sosiaalisissa taidoissa, karismassa ja huumorintajussa.

Vierailija
16/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä ja kaunis kirjoitus, mutta: korkean tason nainen? 

Tuo ei ole millään muotoa fiksua tekstiä. Jokainen ihminen on yhtä arvokas, ihan vain luotuisuutensa perusteella. Ihmisen laittaminen tasoihin on lapsellista. 

On olemassa todella ilkeitä ja itsekkäitä naisia, jotka eivät todellakaan ole hyvätasoisia. Vai väitätkö, että omaa partneriaan hakkaava henkilö on yhtä laadukas kumppani kuin sellainen, joka kohtelee toista kuin kukkaa kämmenellä? Vaimoni on kaunis, mutta se ei todellakaan ole se miksi hän on korkeaa tasoa, vaan se miten hän minua kohtelee. Hän haluaa aina minun parastani, ei juuri koskaan valehtele ja kannustaa minua parantamaan itseäni samalla yrittäen parantaa itseään. Hän todellakin on korkean tason nainen.

Tasoihin jakaminen on siis perusteltua, mutta meidän tulisi yhteiskuntana pohtia sitä mitkä asiat määrittävät tason. Nykyään tason määrittää liikaa ulkonäkö ja raha, minkä takia sinäkin todennäköisesti reagoit noin vahvasti kun mainitsin tasot. Kerro ihmeessä jos olen väärässä.

-Ap

Vierailija
17/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko ikinä terapiaa miettinyt, voisi tehdä hyvää sulle?"

En minä enää näe itseäni tuolla tavalla. Nuoruus ja varhainen aikuisuus meni tuollaisessa moodissa ja jätti tietysti jälkensä.

On siitä kuitenkin se ilo, että tiedän miltä maailma näyttää, jos aivot ovat siinä virityksessä.

Vierailija
18/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, miten sinä sitten ton naisen itsellesi sait?

Tavattiin sattumalta netissä ja alettiin keskustelemaan ihan kavereina enemmän, vaihdettiin puhelinnumeroita ja alettiin pitämään videopuheluita keskenämme. Lopulta tavattiin kun molemmilla alkoi olemaan tunteita ja siitä se homma sitten kunnolla lähti. Hän on itsekin myöntänyt, että jos olisimme tavanneet kasvotusten tyyliin jossakin baarissa, niin todennäköisesti ei oltaisi päädytty yhteen, koska hän ei olisi antanut minulle mahdollisuutta. Kun kerroin tunteistani, niin aluksi hän itseasiassa torjui minut ja jatkoimme keskustelua kavereina, mutta kappas vain ne tunteet tulikin sieltä hänelle sitten myöhemmin. Tämän takia oikeastaan kirjoitinkin tuon viimeisen kappaleen.

-Ap

Vierailija
19/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun hyvistä ihmisistä enkä tasoista. Kyllä kielenkäyttökin vaikuttaa siihen miten ajattelemme.

Vierailija
20/21 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuolla asenteella liikkeelle lähtee niin kyllä se tuohon myös päätyy. Kannattaa miettiä tosiaan sitä omaa suhtautumista naisiin ja parisuhteisiin.

Ap

Mitä sä lässytät siellä? Mä en tarvi neuvoja tyypiltä, jonka pitää alistua parisuhteeseen, että saisi seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan