Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä valittaa?? En jaksa enää!!

Vierailija
22.09.2024 |

Vttu, menee hermot. Naapurin naisen makkari on omani vieressä. Ja joka yö naapuri kuuntelee meitä. Siis minua ja miestäni. 

Ei ala ikuisuuksiin nukkumaan vaan valvoo hereillä ihan hiljaa. Haluaa kai kuunnella seksi elämäämme. Seksiä emme voi harrastaa, jos/kun tuo hullu ei oikeasti nuku.

Usein nukummekin tuon naisen takia olohuoneessa, sohvalla. Mikä vttu voi aiheuttaa naiselle tuollaista käytöstä? 

Ja sitten kun naapuri lopulta nukkuu, niin minä herään siihen. Kuorsaus ja perseen raikaaminen kun kuuluvat seinän läpi. Voiko tästä valittaa? Alkaa psyyke kohta mennä:(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mun koirat, jotka kuorsaa ja joilla perse raikaa.

T naapurin täti

Vierailija
22/24 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulet teidän asuntoon kun naapuri kuuntelee hiljaa?

Naapuri ei kuorsaa/piereskele ja narskuta niin siitä tiedetään ettei se nuku. Kullaan kun kääntyy joskus. Hereillä siis kuuntelee meitä, joskus parikin tuntia.

Ap

Jospa kuunteleekin äänikirjoja iltaisin kuulokkeilla unta odotellessaan? Se on melko yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olis ahdistavaa olla ap:n naapuri.

Ei mitä, mä en tiedä hänestä enkä hänen ongelmastaan mitään. Kunhan ei tule ovelleni tämän enempää avautuakseen. Hauskaa kuvitella asioita niin kauan kuin ne eivät ole sairautta. Sitten on jo hymy hyytynyt. 

Vierailija
24/24 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulet teidän asuntoon kun naapuri kuuntelee hiljaa?

Naapuri ei kuorsaa/piereskele ja narskuta niin siitä tiedetään ettei se nuku. Kullaan kun kääntyy joskus. Hereillä siis kuuntelee meitä, joskus parikin tuntia.

Ap

Muuttaisin, jos asuntojen seinät ovat niin ohuet, että piereskely tai jopa hampaiden narskuttelu kuuluisi läpi. Ei kai tuollainen väliseinä ole paloturvallinenkaan.

Me asuttiin väliaikaisesti muutama kuukausi 80- luvulla rakennetussa kolmikerroksisessa kerrostalossa alakerroksessa. Siis aivan kaikki äänet kuului naapurista. Esim yläkerrassa kun asui mies joka teki yötyötä ja nukkui päivät, niin hänen kuorsaus kuului niin selvästi meidän alakerran makkarissa, että olisi voinut luulla, että hän nukkuu siinä

Juu, olen itsekin asunut luhtitalossa, jossa alakerran asuntoon kuului, kun yläkerran vessassa pestiin hampaita. Siksi sanoinkin tuon "muuttaisin".

-17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän