Trolli, miksi trollaat?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mutsi oli juoppo ä m m ä ja se pudotti mut vauvana päälleen, naiset ansaitsee kaiken paskan! 🤣
Tässä on hyvä esimerkki palstavajakista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutsi oli juoppo ä m m ä ja se pudotti mut vauvana päälleen, naiset ansaitsee kaiken paskan! 🤣
Tässä on hyvä esimerkki palstavajakista.
Yhyy eikö traumaterapia toimi!
En ole trolli, mutta välillä trollaan silti muiden aloituksiin. Mielestäni trollaus voi parhaimmillaan olla hauskaa ja oivaltavaa. Arvostan ja pidän myös muiden tekemistä nerokkaista trolleista.
En ole tuhma trolli. Teen yleensä hyvänmielen trollauksia, joissa ei haukuta tai kiusata ketään.
Olen kärsinyt MT-ongelmista jo yli 5 vuotta ja nautin, kun muut lankeaa trolliin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kärsinyt MT-ongelmista jo yli 5 vuotta ja nautin, kun muut lankeaa trolliin.
Eli koukussa täältä saatavaan huomioon. Haluatko edes voida paremmin?
Vittuako se sulle v ajakille kuuluu
Vierailija kirjoitti:
Niin, trollaus on hymiöiden provosoivaa käyttämistä. Esimerkiksi vakaviin viesteihin liitetyt nauruhymiöt ovat aggressiivista ja halventamaan pyrkivää naurua.
Tykkään huudattaa vajaaälyisiä :)
Minä olen Super Säätäjä ja säädän tänne säpinää. Teen parempaa maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vittuako se sulle v ajakille kuuluu
Verkossa on alustoja, joissa trollaus on toiminnan lähtökohta. Suomessa esimYlilauta on paikka, jossa kohauttava kielenkäyttö ovat anonyymien keskustelujen lähtöoletuksia. Lauta on levinnyt nyt myös tälle alustalle.
Yrität ymmärtää vakavasti häiriintyneitä ihmisiä. Lisäksi luulet että voit jotenkin muuttaa palstan kulttuuria, no et voi. Tee elämälläsi jotain järkevämpää, mielenterveytesi kiittää.
Vauvapalstahan on vähän kuin joku räkäisin lähiöräkälä, astuessasi sisään ihmettelet joka kerta mitä helvettiä ajattelit :D
Huvikseni. Haluan ärsyttää muita.
Ihan vaan huvikseni, nautin kun vasemmistosiipi hermostuu.