Kaksoset horoskooppimerkki. Minkälaisia kokemuksia heistä?
Kommentit (60)
Äitini on kaksonen, aivan ihana ihminen
sosiaalisia,puheliaita. Pelkäävät vanhenemista. Usein taiteellisia.
Kaksosissa on kaksi puolta. Se hyvä ja se huono. Kun ovat hyviä ovat ihania, kun ovat huonoja ovat kamalia. Tasapainoa ei oikein ole, on joko tai. Vaatii aikamoista tasapainoilua pärjätä kaksosmerkkisen kanssa.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010654883.html
152 astrologia yritti selvittää ihmisten horoskooppeja. Onnistuivat yhtä hyvin kuin noppaa heittämällä tai apina olisi saanut arvaamalla.
Puhelias... liian puhelias, ei aina ehdi ajatella mitä suustaan päästää.
Kaksinaamaisia kaksoiselämää eläviä. Valehtelevat aina kun puhuvat.
Mulla tällainen, että tutustuttiin erään naisen kanssa työpaikalla ja kun jäin sieltä pois, niin hän halusi sähköposteilla, ei siis tavata tms. No, mikäs siinä.
Aluksi oli kivaa, mutta sitten huomasin, että jutut kuivuivat ja viestit lyhenivät torsoiksi. Mä kerroin omia asioitani aika avoimesti, hän ei mitään.
Sattuikin siinä hänelle sitten eräänlainen tragedia perheenjäsenelle, ei edes omalle verisukulaiselle kuitenkaan.
Lopetti siihen vedoten kaiken yhteydenpidon. Tästä on nyt jo kohta vuosi, ja ehkä siinä ajassa alkaa jo helpottaa? :D Ikävää, ettei voinut suoraan sanoa.
Minulla ainakin huonoja, oikeasti tosi kaksinaamaisia mielistelijöitä. Osataan mielistellä oikeata ihmistä, kenestä on hyötyä. Ikinä eivät sano todellista mielipidettään, vaan menevät kaikessa virran mukana. Tosi pelkurimaisia.
periaatteessa ihan mukavia, työelämässä useammasta kokemusta. Ovat ystävällisiä, mutta myöskin erittäin taitavia käyttämään tietojasi sua vastaan. Niiden kanssa pitää osata pysyä siinä joo joo kiva kiva tasolla eikä uskoa juurikaan mitään mitä kuulee.
Kuka noihin oikeesti uskoo. Kaikissa horoskoopeissa on kivoja ja vähemmän kivoja ihmisiä. Ei se syntymäaika ihmisen persoonaa määritä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää hoitoon.
No ei sinullakaan kaikki ole kotona, kun avaat ketjun, jonka otsikko on selvästi nähtävillä ;D Mutta näinhän te dillet aina teette.
Jossain ohjelmassa oli kerran joku työnantaja sanonut, ettei ikinä ota töihin ihmistä joka on horoskoopilta kaksonen. Että näin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noihin oikeesti uskoo. Kaikissa horoskoopeissa on kivoja ja vähemmän kivoja ihmisiä. Ei se syntymäaika ihmisen persoonaa määritä.
kaikissa merkeissä ei, mutta oman kokemuksen mukaan kaksosissa, skorppareissa ja vesimiehissä on se tietty perusluonne, joka enemmin tai myöhemmin sieltä paljastuu eikä mukava sellainen.
Ihan täysiä kuspäitä jokainen. Olen kaksonen.
Kaikki tuntemani ovat olleet ainakin melko puheliaita.
Ei tykkää laittaa itseään täysillä likoon minkään asian puolesta. Siksi aika kevyt kenkäistä seuraa mielestäni.
Paskin merkki miehellä heti neitsyen jälkeen. Ellei jopa ennen
Donald Trump on kaksonen, joten ihan hyviä tyyppejä ovat.