Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tölväisi "jos olisin tiennyt kuinka pahasti rupsahdat, en olisi koskaan mennyt sun kanssa naimisiin". Paha olla.

Vierailija
22.09.2024 |

Tyhjä ja hylätty olo, miten tuon jälkeen voi jatkaa? Ilmeisesti vaakakupissa ei siis painanut mikään muu kuin nuoruuteni ja ulkonäköni. Mm. uuvuttava sairauskierre tässä taustalla.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelis tommosta ukkoa minuuttiakaan.

Vierailija
22/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittajan teksti on totta, niin yksi neuvo mulla on: Lemppaa lurjus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en mene naimisiin ennen kuin olen 40 v ja nuori vaimoni noin 20 v. Rupsahdamme siis yhdessä suunnilleen samoihin aikoihin eikä vi tuta. 

Osin totta kun miehet on niin v***n rumia keskimäärin.

Vierailija
24/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi miesvastainen trolli 

Mammat uskoo. Uskoo kaiken aina.

Vierailija
25/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en mene naimisiin ennen kuin olen 40 v ja nuori vaimoni noin 20 v. Rupsahdamme siis yhdessä suunnilleen samoihin aikoihin eikä vi tuta. 

40v mies on jo aika kulahtanut ja huono saalis nuorelle naiselle koska et vaikuta miltään menestyjältä muutenkaan. Mutta onnea tulevaisuudensuunnitelmiisi vaikka tulet kyllä pettymään pahasti.

Vierailija
26/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas tyhmä aloitus. Nämä "mies esittää naista"-jutut on jo niin nähty. Keksi jotain uutta.

Vierailija
27/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aviomiehenä sanoisin, että tollanen on ihan normaali heitto, jos roolit käännetään toisinpäin. On aivan tavanomaista, että aviomiesten ulkonäköä, tuloja, koulutusta, synnynnäisiä ominaisuuksia ym. haukutaan naisten toimesta ja silti ollaan yhdessä.

Vierailija
28/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Vaikka mieshän on tuskin itse rupsahtanyt yhtään.

Varmasti yhtä salskea uros kuin hää päivänään!😆

Ei hää hääpäivänämme tuollainen möhömahainen ollut.

Vierailija
29/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin, että jos äijä ei olisi osannut peittää ääretöntä tyhmyyttään, en olisi kussutkaan häneen päin. 

Vierailija
30/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin. Vaikka mieshän on tuskin itse rupsahtanyt yhtään.

Varmasti yhtä salskea uros kuin hää päivänään!😆

Tarkoitat kai hääpäivää?

Hämäävää moinen tokkurainen kirjoittelu.

Ihan oikeesti.

Vierailija
31/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö miksi alapeukut? Tässä vaan valvon molempien etua ja hyvinvointia. Vastuullista vain miettiä pitkälle eteenpäin. 

Vierailija
32/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä voi katsoa isästään, miltä tulee itse näyttämään kun ikää tulee. Samoin rakas vaimo tulee näyttämään rakkaalta anopilta. Fyysinen ikääntyminen ei tule yllätyksenä kun seurusteluaikana katsoo ympärilleen.

Vierailija
33/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin aviomiehenä sanoisin, että tollanen on ihan normaali heitto, jos roolit käännetään toisinpäin. On aivan tavanomaista, että aviomiesten ulkonäköä, tuloja, koulutusta, synnynnäisiä ominaisuuksia ym. haukutaan naisten toimesta ja silti ollaan yhdessä.

No ei ole kyllä tavanomaista eikä normaalia missään täyspäisessä ihmissuhteessa. Ihme porukoissa pyörit. 

Vierailija
34/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v mies on jo aika kulahtanut ja huono saalis nuorelle naiselle koska et vaikuta miltään menestyjältä muutenkaan. Mutta onnea tulevaisuudensuunnitelmiisi vaikka tulet kyllä pettymään pahasti.

Juujuu :D

Vierailija
35/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just. Näin. Meidät miehet vain on kasvatettu kestämään. 

Mitäpä muuten palstamammat sanovat jos täällä mies itkee että vaimo tölväisi että "jos olisin tiennyt millainen kaljamahainen sohvaperuna susta on tullut, en olisi koskaan mennyt sun kanssa naimisiin". Tulisiko sympatiaa? Tuskin.

Vierailija
36/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta vastaavasta voin kertoa, että tuohon parisuhteenne päättyi. Jos et eroa heti, heität hukkaan aikaa elämästäsi, sillä hyvää ja normaalia suhdetta ei enää voi tulla, huononee vain tasaisesti koko ajan.

Vierailija
37/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset kuin miehetkin tuppaavat rupsahtamaan hetikohta naimisiin menon jälkeen. Jos taas tulee ero niin kumpikin osapuoli alkaa laihduttamaan jotta saavat uuden madon koukkuun.

Vierailija
38/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi thaimaasta löytyy aina teinipilluja.

Vierailija
39/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö miksi alapeukut? Tässä vaan valvon molempien etua ja hyvinvointia. Vastuullista vain miettiä pitkälle eteenpäin. 

Mutta kuolet paljon ennen vaimoasi. Ei tuo kovin vastuullista ole.

Vierailija
40/50 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just. Näin. Meidät miehet vain on kasvatettu kestämään. 

Mitäpä muuten palstamammat sanovat jos täällä mies itkee että vaimo tölväisi että "jos olisin tiennyt millainen kaljamahainen sohvaperuna susta on tullut, en olisi koskaan mennyt sun kanssa naimisiin". Tulisiko sympatiaa? Tuskin.

No joo, onhan tuota kuultu. Meillä vaimo on haukkunut kutakuinkin kaikkea mitä ihmiskehosta voi haukkua ja sanonut, että hän ja muut ihmiset häpeävät. On vertailtu ulkonäköä eksiin ja harmiteltu, kun palkkakaan ei ole riittävän iso. Tällaista siis, kun hänelle sattuu huono päivä. Muulloin menee hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi