M i k s i K O I R I E N pitää päästä kauppaan
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Koska ne varastetaan, jos jättää kaupan eteen odottamaan.
Eikö kaupassa on näitä lukittavia häkkejä lemmikeille? Jos ei, niin sitten voi tehdä eri reissun kauppaan.
En käy kaupassa, johon saa tuoda koiria. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säilyy kyllä autossa tai kotona sen aikaa.
Minä käyn samalla reissulla kaupassa, kun käytän koiran lenkillä. Kauppias on itse sanonut, että tervetuloa vaan.
Tuleeko pahakin ylikunto jos käyt eri reissun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn samalla reissulla kaupassa, kun käytän koiran lenkillä. Kauppias on itse sanonut, että tervetuloa vaan.
Ei tarvitse edes eri reissua vaan töistä/koulusta tultaessa kotiin kiertää kaupan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää erityisesti kaupassa käymisestä, joten en viitsi siihen turhaan ylimääräistä aikaa käyttää, jos ei ole tarvetta. Nyt käyn pitkän lenkin koiran kanssa ja tulomatkalla poikkean kauppaan. Repussa saa kannettua ihan mukavasti tavaraa.
Samaa olen ihmetellyt. Ällöttävää.
Miksi sitten vain pelkät koirat? Ja kun näitä lemmikeille myytäviä koiravaunuja myydään, niin ymmärtäisin että niillä pääsisi kauppaan. Siis ihan pikaisesti, eikä kiertämään isoa ostoskeskusta.
Miksi kauppiaan pitää huoltaa ja ylläpitää "kalustoa" että koirat pääsevät tiloihin minkä ei hygienasyistä kyllä pitäisi olla mahdollista.
Entäpä ihmiset jotka pelkäävät koiria?
Hullua niin hullua. Mä äänestän ainakin lompakollani.
Ei kaikenlaisia hölmöyksiä tarvitse hyväksyä.
Lähikauppaani ei onneksi saa tuoda koiria. Suosin sitä kauppaa mielelläni!
On sekin aika hassua, että nämä samat ihmiset ihmettelevät miksi koirat ovat ulkomailla sosiaalisempia ja Suomen koirat räyhääjiä. No siksi, että ne ulkomaan koirat pääsevät ravintoloihin, terassille ja kauppoihin pennusta asti.
Suomalaisten älli ei riitä ymmärtämään, että neljän seinän sisällä kasvaneestaei tule muuta, kuin seinähullu.
Räyhääjäkoiria Suomessa tosiaankin on, ihmiset eivät enää osaa kouluttaa koiriaan. Vielä pari vuotta sitten oli asiallinen meno, onkohan nämä nyt niitä koronakoiran ottajia, jotka haukuttavat koiriaan kaduilla?
Vierailija kirjoitti:
En käy kaupassa, johon saa tuoda koiria. Hyi helvetti.
Sittenhän sinne pitäisi saada tuoda sika ja lehmäkin..
Juuri luin tekstarikommentin asiakkaalta joka kiitti k-kauppiasta viime vuosista. Mutta ei aikonut enää jatkaa asiakkuutta k-kauppiaan tehtyä päätöksen että lemmikit pääsee kauppoihin.
Mahtavatko kauppiaat investoida näihin koirakärryihin? Ja kaupan koosta riippuen niin tervetuloa vaan sitten.
Kaupat sitten täynnä kuolaa, karvoja ja kuraa tassuissa.
Vierailija kirjoitti:
On sekin aika hassua, että nämä samat ihmiset ihmettelevät miksi koirat ovat ulkomailla sosiaalisempia ja Suomen koirat räyhääjiä. No siksi, että ne ulkomaan koirat pääsevät ravintoloihin, terassille ja kauppoihin pennusta asti.
Suomalaisten älli ei riitä ymmärtämään, että neljän seinän sisällä kasvaneestaei tule muuta, kuin seinähullu.
Ihan karseita rakkeja on kuule Etelä-Eurooppa täynnä. Joidenkin on vain mahdotonta ymmärtää, että kysessä on eläin, jonka käytös ei ole aina ihmisen hallinnassa. Koiria ei todellisuudessa tarvita mihinkään muuhun kuin tiettyihin palvelustehtäviin. Lemmikkeinä ne ovat ylimääräinen rasite muille kuin omistajalle.
Vika on koiran omistajien korvien välissä
Koiraa ei voi jättää kuumaan autoon eikä sitä voi jättää hihnassa kaupan oven eteen potkittavaksi tai varastettavaksi. Hyvä että nykyään voi koiran ottaa kauppaan mukaan.
Reissaan koiran tai kahden kanssa julkisilla ja yksityisautoillen ympäri kotimaata ja lähiulkomaita, ja vaikka kuinka olen varautunut niin joskus joutuu hakemaan jotain kaupasta. Ennen oli kioskeja, joista pystyi ostamaan ikkunaluukun kautta, nykyään jopa kioskit on pieniä myymälöitä, joihin joutuu menemään sisälle.
Kadut on täynnä koirien liruja ja niitä toivotaan myös kauppaan. Mikään ei ole niin kiva kuin lapsi hyppimässä koiranpissassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on nykyajan vauvoja. Niistä ei voi olla erossa missään tilanteessa ja töihinkin ne haluttaisiin mukaan.
Se on eläinten inhimillistämistä. Täällä Helsingissä näen usein ihmisiä jotka työntävät koiria ja kissoja vaunuissa.
TUo on eläinrääkkäystä. Koirien ja kissojen pitää saada kävellä, haistella ja tuntesa maa jalkojen alla.
Tosin sisäkissoilld tuokin on virikettä muuten tylsään ihmisen alistaman elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaupassa on näitä lukittavia häkkejä lemmikeille? Jos ei, niin sitten voi tehdä eri reissun kauppaan.
Juu en todellakaan jätä monen tonnin koiria sellaisiin tautipesäkkeisiin. Ja joskus ollaan koiran kanssa satojen kilometrien päässä kotoa kun kauppatarve ilmenee.
Ei minulla ole mitään tarvetta ottaa koiraani mukaan kauppaan. En jätä sitä myöskään kytkettynä kaupan ulkopuolelle. Hoidan koiran lenkitykset ja kaupassa käynnit erikseen. Hyvin oon pärjännyt.
Niin no, voithan sä sitä sun ja sun tyttöystävän yhteistä koiraa käyttää viikonloppuisin ulkona yhdessä tyttöystäväsi kanssa. Ei tarvitse nettiin kirjoitella tämmöisiä.