Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta kun iPhonen Ios -köyttöjärjestelmästä vaihtaa Androidiin, huomaa kuinka paska ja huonosti suunniteltu Android on!

Vierailija
22.09.2024 |

En olisi halunnut, mutta työnantaja ei hanki enää iPhoneja kustannussyistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah!

Vierailija
2/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja tyrkytti myös androidia. En huolinut ja sanoin että otan loparit jos ei tule iPhonea. Sain tahtoni läpi ja liksakin nousi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehe ehe. Joudun olemaan eräänm sukulaisen atk-apuna. Tässä tapauksessa siis puhelinapuna. Olen kyllä kironnut sen iphonea alimpaan helvettiin, miten kukaan pystyy suunnittelaan niin epäkäytännölisen käyttiksen, jossa täytyy jatkuvasti googlata, että miten teet tämän.

Vastaavasti Androidissa kaikki normaalit hommat hoituu ihan miettimällä.

Esimerkkinä nyt vaikka, että kun iphonen näppis jäi ruudun päälle salasanan kirjoittamisen jälkeen ja jatka nappi oli näpiksen alla, niin miten pääset eteenpäin? Androidissa on näppiksessä selkeä nuoli alaspäin-painike, jolla saa sen pois.

Applessa joutuu googlaamaan, että mitä pirua mä nyt teen.

Vierailija
4/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansroid puhelimille pitäisi porttikielto koko Eurooppaan, niitä käytetään muutenkin pelkästään vain Kiinan vakoilu yrityksiin ja tietojen kalasteluun mikä on vakava tietoturva riski. Luulisi että EU olisi osannut jo älähtää tähän ja puuttua asiaan.

Vierailija
5/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jo löytänyt lisänäyttöä Androidille?

Vierailija
6/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehe ehe. Joudun olemaan eräänm sukulaisen atk-apuna. Tässä tapauksessa siis puhelinapuna. Olen kyllä kironnut sen iphonea alimpaan helvettiin, miten kukaan pystyy suunnittelaan niin epäkäytännölisen käyttiksen, jossa täytyy jatkuvasti googlata, että miten teet tämän.

Esimerkkinä nyt vaikka, että kun iphonen näppis jäi ruudun päälle salasanan kirjoittamisen jälkeen ja jatka nappi oli näpiksen alla, niin miten pääset eteenpäin? Androidissa on näppiksessä selkeä nuoli alaspäin-painike, jolla saa sen pois.

On siinä meillä atk-apu joka joutuu googlaamaan 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
7/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en todellakaan käytä Applea mihinkään ja ihmettelen miksi kädettömät ostaa Applea, kun eivät kuitenkaan sitä osaa käyttää.

Vierailija
8/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs 90-luku tänne nyt eksyi?

Miuten olen sitä mieltä että vaimosi vulva on mainio epäsymmetrisine häppäreineen. 

Vierailija
9/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, kun meidän Slush 3 etäohjattavaa vibraa, sekä Motorbunnu satulavibraa ei pysty netin yli Ios:llaohjaamaan. Vain bluetooth onnistuu, joten vaihdettiin Androideihin jotta etävibraus onnistuu.

Vierailija
10/10 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en todellakaan käytä Applea

Ei tunnustaudut kädettömäksi 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi