Rullalautailija Heili Sirviö ylsi kolmanneksi Japanissa Chibassa pidetyssä maailman arvostetuimmassa kutsukilpailussa X Gamesissa
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat TAAS haukkumassa suomalaista nuorta. Miksi kukaan edes haluaa Suomea edustaa, olette niin ällöttäviä. Toivon että tuokin nuori tajuaa sen ja edustaa seuraavassa kilpailussa toista maata. Te ansaitsette vain pas kaa!
terv. Ruotsi-mamma
Menehän Ruotsi-mamma sinne Ruotsiisi pomminpaukkeen keskelle ja anna meidän suomalaisten keskustella suomalaisella palstalla.
Minusta on ihan oikein tukea myös olympiatasolla urheilijaa joka on yksi suurimmista mitalikanditaateista seuraavissa Olympialaisissa. Jos sitä rahaa johonkin halutaan laittaa, se on juuri Heilin kaltaisiin urheilijoihin. Toki hänellä ne rahat ongelmat on jo tuntuneet helpottavan paljon menestyksen myötä, X Gamesin 3 tila siihen auttaa myös.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaverit oli siellä ja kaikki oli grazy🤣
Aina samat ulko suomeksi opetellut tyhmät jutut haastatteluissa. Mä oon tosi ylpeä ja kaikki mun kaverit on täällä ja mä vaan pidän hauskaa! ( Isä pakotti mut tähän, äiti on hullu, päästäkää mut elämään normaalia nuoruutta ja ai niin vihaan Suomea)
Mikä sua vaivaa? Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Toivott. ei sinullakaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen lipun alle tätä. EI!
Hulluutta tommonen rahareikäperhe pelkän kultamitskun hullunkiilto silmissä. Lasta riistetään. Loukkaantuu ja vammautuu, Suomi maksaa hoidot????
Kyllä nuo nuoret tytöt takuulla nauttivat hommasta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan oikein tukea myös olympiatasolla urheilijaa joka on yksi suurimmista mitalikanditaateista seuraavissa Olympialaisissa. Jos sitä rahaa johonkin halutaan laittaa, se on juuri Heilin kaltaisiin urheilijoihin. Toki hänellä ne rahat ongelmat on jo tuntuneet helpottavan paljon menestyksen myötä, X Gamesin 3 tila siihen auttaa myös.
-m
On oikein tukea urheilijaa mutta sen urheilijan isän on ihan turhaa ruinata rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe on nyt kovasti sydämeltään suomalaisia, kun lapselle on Suomesta löytynyt rahallista tukea urheilu-uralle.
No, X-gamesissa kun menestyy, ei tarvitse enää Suomen Olympia-komitean roposia. Sponsoreita tulee ovista ja ikkunoista. Iskällekin varmaan järjestyy uusi Hiace.
Millaiset palkintorahat tuosta mahtoi tulla?
N5000euroa eli ei varmaan ihan kata Japanin reissun kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina samat ulko suomeksi opetellut tyhmät jutut haastatteluissa. Mä oon tosi ylpeä ja kaikki mun kaverit on täällä ja mä vaan pidän hauskaa! ( Isä pakotti mut tähän, äiti on hullu, päästäkää mut elämään normaalia nuoruutta ja ai niin vihaan Suomea)
Mikä sua vaivaa? Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Ei ole; koska en pidä itseäni sopivaksi äidiksi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele"normaali"
Vierailija kirjoitti:
Av-mammat TAAS haukkumassa suomalaista nuorta. Miksi kukaan edes haluaa Suomea edustaa, olette niin ällöttäviä. Toivon että tuokin nuori tajuaa sen ja edustaa seuraavassa kilpailussa toista maata. Te ansaitsette vain pas kaa!
terv. Ruotsi-mamma
Täällä on alaikäisiä ja ahdistuneita, mielenterveyskuntoutujia, ääriaatteita edustavia trolleja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe on nyt kovasti sydämeltään suomalaisia, kun lapselle on Suomesta löytynyt rahallista tukea urheilu-uralle.
No, X-gamesissa kun menestyy, ei tarvitse enää Suomen Olympia-komitean roposia. Sponsoreita tulee ovista ja ikkunoista. Iskällekin varmaan järjestyy uusi Hiace.
No, ihan kohtuullisesti. Toivottavasti myös sponsorit kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Eniten on ihmetyttänyt millä raivolla 13 vuotiasta tyttöä täälläkin haukutaan jatkuvasti. Laitoit minkä tahansa aloituksen hänestä, on joku häiriintynyt sakki riekkumassa. Osa kommenteista täyttää kunnianloukkauksen määritelmät, ehkä teistä olisi syytä ruveta tekemään rikosilmoituksia pikkuhiljaa, senverran sairaaksi alkaa toiminta menemään.
Ihmiset eivät arvostele Heiliä vaan hänen vanhempiaan jotka ovat hyvin, hyvin vaarallisia: levittävät epäterveellistä oppiaan ja rahastavat ihmisiltä. Rasvan ja lihan syöminen ja itsensä käristäminen on pelastus kaikkiin ongelmiin🤑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihan kohtuullisesti. Toivottavasti myös sponsorit kiinnostuvat.
No joo mutta rikkaiden harrastus tuo on kiertää noita kisoja. Vain n.5suurinta supertähtiä elättää itsensä lajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomen lipun alle tätä. EI!
Hulluutta tommonen rahareikäperhe pelkän kultamitskun hullunkiilto silmissä. Lasta riistetään. Loukkaantuu ja vammautuu, Suomi maksaa hoidot????
Kyllä nuo nuoret tytöt takuulla nauttivat hommasta.
Kiinalaiset lapsivoimistelijaat varmaan hymyilivät kun heiltä poistettiin kylkiluita.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan kiva että tyttö pärjää lajissaan mutta se isän vihjailu että uusi auto olisi kiva suomalaisten veronmaksajien kustantamana osoitti minkälaista sakkia tytön vanhemmat on.
Suomessa on totuttu siihen, että urheilua tehdään nöyrästi päivätöiden, metsäsavotan ja mämminsyönnin ohella. Mitään rahaa ei saisi olla vailla, vaan itse on treenirahat tienattava. Ulkomailla harjoittelu on turhaa, onhan suomessakin lenkkipolkuja.
Heilin vanhemmat ovat maksaneet kaiken jo neljän vuoden ajan, ja tuloksena oli paras sijoitus näissä olympialaisissa 13-vuotiaalta. Ehjän auton pyytäminen ei ole mitenkään kohtuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heilillä eivät silmät ole enää mukana, vaikka suu venyykin hammashymyyn korvasta korvaan. Väsähtäminen näkyi jo olympialaisten aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan kiva että tyttö pärjää lajissaan mutta se isän vihjailu että uusi auto olisi kiva suomalaisten veronmaksajien kustantamana osoitti minkälaista sakkia tytön vanhemmat on.
Suomessa on totuttu siihen, että urheilua tehdään nöyrästi päivätöiden, metsäsavotan ja mämminsyönnin ohella. Mitään rahaa ei saisi olla vailla, vaan itse on treenirahat tienattava. Ulkomailla harjoittelu on turhaa, onhan suomessakin lenkkipolkuja.
Heilin vanhemmat ovat maksaneet kaiken jo neljän vuoden ajan, ja tuloksena oli paras sijoitus näissä olympialaisissa 13-vuotiaalta. Ehjän auton pyytäminen ei ole mitenkään kohtuutonta.
Sitten kun naruhyppely ja pikkuautokisat on olympialaisissa niin niiden lapsien perheille pitää antaa autoja myös?
Vierailija kirjoitti:
terv. Ruotsi-mamma
Ou jee! Puppa tykkää kun mammat menee Ruotsiin. 👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun naruhyppely ja pikkuautokisat on olympialaisissa niin niiden lapsien perheille pitää antaa autoja myös?
Nyt on aika väsynyttä kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heilillä eivät silmät ole enää mukana, vaikka suu venyykin hammashymyyn korvasta korvaan. Väsähtäminen näkyi jo olympialaisten aikaan.
Voi, lopettakaa jo. Ei ikinä pärjäisi, jos olisi väsynyt, kyllästynyt tai saati haluaisi lopettaa. Laji on vaativa eikä rania vedetä puolilla valoilla.
Ei varmaan tarpeeksi. Kyllä isä on kohta taas vihjailemassa mitten pitäisi saada vähän lisää rahhoo suomalaisilta.