Rullalautailija Heili Sirviö ylsi kolmanneksi Japanissa Chibassa pidetyssä maailman arvostetuimmassa kutsukilpailussa X Gamesissa
Kommentit (55)
Eiköhän punaisenlehdistön into markkinoida kyseistä neitoa kohta lopahda.
Kaikki kaverit oli siellä ja kaikki oli grazy🤣
Vierailija kirjoitti:
Aina samat ulko suomeksi opetellut tyhmät jutut haastatteluissa. Mä oon tosi ylpeä ja kaikki mun kaverit on täällä ja mä vaan pidän hauskaa! ( Isä pakotti mut tähän, äiti on hullu, päästäkää mut elämään normaalia nuoruutta ja ai niin vihaan Suomea)
Perhe on nyt kovasti sydämeltään suomalaisia, kun lapselle on Suomesta löytynyt rahallista tukea urheilu-uralle.
Vierailija kirjoitti:
Perhe on nyt kovasti sydämeltään suomalaisia, kun lapselle on Suomesta löytynyt rahallista tukea urheilu-uralle.
No, X-gamesissa kun menestyy, ei tarvitse enää Suomen Olympia-komitean roposia. Sponsoreita tulee ovista ja ikkunoista. Iskällekin varmaan järjestyy uusi Hiace.
Tästä kisastahan piti nyt menestyksellä saada sellaiset sponssit, että koko perheen rahahuolet ovat nyt ilmeisesti ratkenneet, eikä olympiakomitean rahoja enää tarvita!
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on?
Pariisin olympialaisten parhaiten sijoittunut suomalainen urheilija.
Ihan älytön ja turha tohina tästä tytöstä ja rahanahneesta isästään.
Katsoin isänsä instaa. Eikö heistä kukaan osaa edes nimeään sanoa kunnolla suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina samat ulko suomeksi opetellut tyhmät jutut haastatteluissa. Mä oon tosi ylpeä ja kaikki mun kaverit on täällä ja mä vaan pidän hauskaa! ( Isä pakotti mut tähän, äiti on hullu, päästäkää mut elämään normaalia nuoruutta ja ai niin vihaan Suomea)
Mikä sua vaivaa? Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Heili on maailman ehdottomalla huipulla, X Gamesin 3 sija on siitä hyvä osoitus. Niinkuin jo tuolla kommentoitiin, tällä menolla ei kauheasti tarvitse sponsseja miettiä. Hän on saanut jo uuden vaatesponssin, yksityinen asiantuntijafirma antoi kymppitonnin stipendin. Lisää tulee X Games menestyksen myötä.
Kylläpä mammoja taas harmittaa, kun joku onnistuu jossakin. :D
Paljonkohan Heili sai palkintorahoja?
Eniten on ihmetyttänyt millä raivolla 13 vuotiasta tyttöä täälläkin haukutaan jatkuvasti. Laitoit minkä tahansa aloituksen hänestä, on joku häiriintynyt sakki riekkumassa. Osa kommenteista täyttää kunnianloukkauksen määritelmät, ehkä teistä olisi syytä ruveta tekemään rikosilmoituksia pikkuhiljaa, senverran sairaaksi alkaa toiminta menemään.
Se on ihan kiva että tyttö pärjää lajissaan mutta se isän vihjailu että uusi auto olisi kiva suomalaisten veronmaksajien kustantamana osoitti minkälaista sakkia tytön vanhemmat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, X-gamesissa kun menestyy, ei tarvitse enää Suomen Olympia-komitean roposia. Sponsoreita tulee ovista ja ikkunoista. Iskällekin varmaan järjestyy uusi Hiace.
Millaiset palkintorahat tuosta mahtoi tulla?
Av-mammat TAAS haukkumassa suomalaista nuorta. Miksi kukaan edes haluaa Suomea edustaa, olette niin ällöttäviä. Toivon että tuokin nuori tajuaa sen ja edustaa seuraavassa kilpailussa toista maata. Te ansaitsette vain pas kaa!
terv. Ruotsi-mamma
Ei Suomen lipun alle tätä. EI!
Hulluutta tommonen rahareikäperhe pelkän kultamitskun hullunkiilto silmissä. Lasta riistetään. Loukkaantuu ja vammautuu, Suomi maksaa hoidot????