Mika Aaltolan elämä mullistui: Ei tämä elämä voi pyöriä jatkuvasti Mikan ympärillä IS
"Aaltola pohtii, pitäisikö hänen nyt opetella näyttämään poliitikolta. Kiireiseltä.
Jos ei muuten, niin sitten pitää ottaa kännykkä korvalle ja esittää puhuvansa tärkeää puhelua, Aaltola naurahtaa."
Toivottavasti kaikki mepit eivät opettele pelkästään näyttämään kiireisiltä.
Ihan kiva olisi jos joku tekisi oikeasti jotain palkkansa eteen. Ja Suomen hyväksi.
Kommentit (21)
Minunkin elämä aaltoilee. En tarvitse siihen Mikaa. Vai mitä aloittaja olet mieltä tästä heti aamulla.
Olen aloittaja ja olen turhan hölöttäjä. Anteeksi.
Olihan se melkoinen uroteko, kun sankarillinen Meppimme joutui matkustamaan juna-laiva-junakyydillä Strasbourgiin.
"Kiinnostava kokemus".
Tästä matkasta riittääkin tarinoita jälkipolville. Hurja juttu. Matka rahvaan parissa. Toki varmasti 1. luokassa?
Mika Aaltola, tuo silmälappuinen ihana merirosvo Errol Flynn ja Cary Grant - ota minut jo!
Routaisen maan hohteisesta naurispellosta noussut halla-ahoisen usvainen Suomalainen Mies, joka Suurenmoisella Viisaudellaan näytti korpikytäjän kansalle tien luo lentopommilaivueen hehkuvan lämmön.
Huiputti Ylen, Kansan, Upin ja vaimonsa alfana hengastymättä.
Nyt suuri visionäärimme luotsaa yksinäisenä majakan lailla säihkyvänä valonkantajana Usan republikaanisen puolueen tuottamaa Seepsula-demokraattista Uskon kipinää ylväästi Brysselin kolkoilla käytävillä.
Liikkeensä Lumoava Voima toi johtamaansa instituuttiin valtaisan annoksen säkenöivää viisautta merentakaisten salaisuuksien muodossa ja si vis pacem muotoiltiin uusfinlandisaation etuhännän tarpeisiin tuottamaan voxpopulille tarpeensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. FAKE NEWS
T: AP.
Vierailija kirjoitti:
Onko se minun vikani, kun tämä äijä hyppää otsikoihin lähes joka päivä, ilman mitään suurempaa asiaa tai substanssia?
Jostain junamatkastakin tehtiin ihmeellinen sankaritarina, vaikka tuossa ei nyt ole mitään ihmeellistä.
Väkisin, ja vastoin omaa tahtoaan hänet heitettiin Brysselin junaan.
Yksin hän joutuu vaeltelemaan pitkin Strasbourgin ja Brysselin kolkkoja katuja. Peloissaan, kokemattomana, paikkaansa hakien.
Nälissään ja kodittomana. Majoittuen milloin missäkin, joskus joku tuttu saattaa tarjota hänelle yösijan. Joskun hän joutuu nukkumaan poiston penkillä. Poliisien vainotessa.
Sellaista on Mepin arki. Karua ja tylyä.
Joo, ei voi pyöriä hänen ympärillään - lopettaisivat jo ip-lehdetkin jatkuvasti jauhamasta tästä ihmisestä.
Mutta missä on koiruliinit ja Geo? Mitä tapahtuu Hkin kodille?
Eikös se ole kokoomuksen listalla? Ei kai kukaan oleta siltä enempää osaamista kuin kokoomukselta yleensäänkään. Niiden järki riittää juuri lainojen ottamiseen ja vuoden seksikkäimpänä miehenä oloon. Mitä vähemmän yrittää tehdä mitään sitä vähemmän saa vahinkoa aikaiseksi.
Oho. Viiskymppinen mies oli joutunut junaan ja valittaa. En pidättelisi henkeä raideliikenteen kasvussa vaihtoehtona.
Työskenteleekö Mika Suomelle vai Usalle?
Miten erilaisen kuvan tästäkin ihmisestä sai ihan vaan TV-ruudun välityksellä ns. asiantuntijan roolissa verrattuna todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpötät?
Niin. Välillä pyörittävä Marinin kuikelonkin ympärillä ettei vaan unohdu joksikin päiväksi. Miten voikin naisihminen olla niin vastenmielisen ärsyttävä?
Aaltola varmaan pärjää mainiosti ry#sävihallaan vääntäessään Eu-byrokraattien kanssa kosteikkoviljelmädirektiivistä, kun ei pressatenteissä tuntenut edes perus valiokuntatyöskentelyä saati normaaleja politiikan sääntöjä. Ainhahan voi tietty kysyä Pekalta - ai niin?
Tarvitseeko meppi-Mikan edelleen säästää arkisin vaihtamalla shampanja kuohuviiniin?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko meppi-Mikan edelleen säästää arkisin vaihtamalla shampanja kuohuviiniin?
Nyt on vaihtunut jo hernekeittosäilyke jokihelmisimpukkakeittoon.
Ilmeisesti toimittaja Laisi kulkee nyt Mikan perässä 24/7?