Oletko viettänyt lauantaita yksin? Mitä olet tehnyt?
Oletko yksin pakosta vai omasta halustasi?
Minä olisin kaivannut seuraa, mutta ainoa ihmiskontakti oli kaupan kassa. Olen samoillut metsässä, tehnyt itselleni ruokaa, pessyt pyykkiä, katsonut Netflixiä ja herkutellut. Ihan ok päivä mutta ei niin kovin kummoinen. Mutta toki paljon huonomminkin voisivat asiat olla.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija on 700km päässä. Hyvät välit. Siivosin, kuuntelen uutta Nightwishia ja tein nistipataa.
Nyt kiinnostaa...Nistipata? Mitä tämä on? Vai onko kirjoitusvirhe?😅
Google on paras ystäväsi! Siis makaronijauhelihamössöä. Melkein kuin laatikkoa, mutta ilman paistamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija on 700km päässä. Hyvät välit. Siivosin, kuuntelen uutta Nightwishia ja tein nistipataa.
jauheliha-makarooni mössöä
Heräsin, liian, aikaisin, ja kävin jo aamukuuden maissa koiran kanssa tunnin lenkillä. Terassi on ollut keskeneräinen, tein siihen vihdoin kaiteet, savustin lohifileen siinä samalla. Söin ja juutuin sohvalle. Kävin koiran kans metsälenkillä keräämässä suppilovahveroita, kaupassa, imuroin, pesin pari koneellista pyykkiä. Tein uunissa kanapataa kreikkalaisittain ja lämmitin saunan. Koira sai nyt hoitaa tarpeensa vain takapihalle, niin paljon on liikuttu tänään. Viime yön vähäinen uni, sauna ja pari saunaolutta alkaa tuntua, taidetaan mennä nukkumaan.
Kiva päivä ollut, ja näin kun asioita luettelee, huomaa, et onkin saanut aika paljon aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Google on paras ystäväsi! Siis makaronijauhelihamössöä. Melkein kuin laatikkoa, mutta ilman paistamista.
Vau👍
Tapasin ystäviäni, variksia, ja olin tietokoneella. Kävin myös kävelyllä ja ulkona syömässä.
Siivosin, kiertelin kirpputoreja, tein pizzaa, join pari lasia viiniä, katsoin leffan Netflixistä
Tein ajoleikkuriin perusteellisen syyshuollon, välillä otin päikkärit.
Yksinäistä on, haluaisin rakastua. Mutta en enää tässä iässä pysty rakastumaan ihmiseen joka ei ole aidosti samalla aaltopituudella. Sellaisia tapaan vain tosi harvoin. Kaksi viimeisintä ovat olleet huteja - ensimmäinen vain teeskenteli sellaista josta tykkään. Toinen taas ei teeskennellyt ja paremman tutustumisen myötä jouduimme toteamaan ettei meistä tule paria vaikka kumpikin toisesta pitää.
Tämä päivä on mennyt näitä asioita mietiskellessä, ja myös sitä pohtiessa, miten saisin itseni hyväksymään sen tosiasian, että en välttämättä koskaan enää tapaa sielunkumppania. Se täytyisi hyväksyä että voi olla aidosti vapaa tutustumaan uusiin ihmisiin ilman paineita. Tänään se tuntuu mahdottomalta.
Naurahdin tälle. Oon melkein joka la yksin ja se on oma valinta. Viime la kaveri soitti mulle ja en ois millään jaksanu vastata mut vastasin kuitenkin kohteliaisuudesta
Esitän saman kysymyksen uudestaan. Mitä olet puuhaillut yksiksesi? Minä olin taas koko päivän ihan yksin. Kuljin metsässä tuntikausia, keräsin puolukoita ja kuuntelin äänikirjaa. Tein itselleni ruokaa grillikatoksessa. Sitten kuljeskelin vielä vähän lisää. Kotona kävin saunassa ja viestittelin parin kaverin kanssa. Eivät ehdottaneet mitään enkä minäkään jaksanut. Nyt olen vain roikkunut tällä palstalla ja syönyt suklaata ja lakua.
Taas ihan kohtalainen päivä, en halua enkä viitsi valittaa. Kaunis syyspäivä ja upea ruskainen luonto ympärillä.
Ulkomailla yksin omasta halusta. 3 vkoa takana, 5 edessä.
Eilen kävin aamulla kävellen kaupassa, tuli lenkki samalla.
Ajoin nurmikkoa, lsitoin ruokaa tälle ja huomiselle valmiiksi. Tein lounasta ja päivällistä, kävin taidenäyttelyssä. Kuuntelin äänikirjaa ja makoilin pergolassa.
Illalla soitin videopuhelun miehelle Suomeen.
Ihana päivä!
Olen koko viikonlopun yksin, mies ja poika lähtivät mökille. Ihanan rauhallista! Olen lähinnä vain nauttinut aurinkoisesta säästä, tehnyt vähän pihahommia, syönyt valmisruokaa ja nyt siemailen valkoviiniä.