Nuorena olin niin nätti
Kommentit (57)
No joo, onhan toi tylyä. Mä olin nuorena niin ruma, ja nyt oon vielä rumempi.
Ei se seksikkyys mihinkään katoa iän myötä.
Nuorena kauniit ovat yleensä ihan ok näköisiä vielä vanhempanakin.
Kauneus on katoavaista mutta rumuus senkun lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Tee läski rikosilmoitus!
Komppaan tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se naisista katoaa kolmenkympin korvilla! T: M65+
Minäkin olin se jo 14-15 vuotiaana 20 vuotiaasta menevä kaunistyttö jota kaikki halusivat. Nyt olen ylipainoinen lyhyt hiuksinen pian 50v, joka näyttää 60 vuotialta.
Itkettää :(
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin se jo 14-15 vuotiaana 20 vuotiaasta menevä kaunistyttö jota kaikki halusivat. Nyt olen ylipainoinen lyhyt hiuksinen pian 50v, joka näyttää 60 vuotialta.
Aikasi on ohi. Hyväksy se. Minä olen plus 40v mies ja muutun kokoajan vain karismaattisemmaksi. Minun aikana on ja elää.
Mies43
Vierailija kirjoitti:
Moni mies munaansa kanssasi ulkoiluttaisi!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tehdä asialle jotain eli laihduttaa ja kasvattaa pidemmät hiukset?
Rumasta naamasta selviää kun pistää pussin päähän jos ei miehelle seksi muuten maita.
Mäki. Mut nyt 53 vuotiaana huomaan olevani taas nätti!
Vierailija kirjoitti:
Tee läski rikosilmoitus!
🤣ai saatana🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ulkonäkö menee monesti niin, että jos on nuorena ollut kaunis/komea, niin ei ole enää vanhana. Ja toisinpäin rumista lapsista saattaa tulla todella hyvännäköisiä vanhempana. Söötti babyface kehittyy karmeaan suuntaan vanhana. Näistä on lukuisia esimerkkejä ihan julkkiksissakin.
Onko toki poikkeuksiakin. Jotkut ovat aina rumia ja jotkut hyvännäköisiä.
Mahdollisimman hyvännäköisenä, hoikkana ja terveenä hautaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tehdä asialle jotain eli laihduttaa ja kasvattaa pidemmät hiukset?
Rumasta naamasta selviää kun pistää pussin päähän jos ei miehelle seksi muuten maita.
Ei seksiä tässä iässä meistä kumpikaan enää tarvitse.
Kunpa olisin edes normaalinnäköinen! Näin viisikymppisenä ilman laittautumista näytän sairaalta. Tukka hapsottaa, tummat silmänaluset ja punerrusta nenässä. Vyötärörengaskin tuntuu olevan tosi tiukassa, vaikka liikun ja vältän herkkuja.
Järkyttävä aloitus. Hanki elämä.