Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä sivustolla jokin tarinoita tuuttaava oma tekoäly?

Vierailija
21.09.2024 |

Kun jotkut samat yksittäiset tarinat toistuvat ja aina samoin kirjoitettuna, kuukausia voi olla välissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinatrollibotti

Vierailija
2/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen mä kyllä tiedän et joku yrittää penkoa jotain asiaa esille et olisiko hän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on: Vauva 3.5 taisi olla tämä versio joka tänne kirjoittelee. Taitaa harjoitella vielä....

Vierailija
4/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan älytön.  En tiedä onko teko vai aito.

Vierailija
5/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy utopia analyticsilta

Vierailija
6/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin mietin kun naisia pissillä kyttäisin. Siellä kyykkkiessäni nostin paitaa ja laskin housuja.Naiset kyykistyi juuri pissille kun ampiainen pisti mahaan. Maha toki turposi eniten, mutta minulla turpoaa niistä pistoksista kaikki vanhatkin ampiaisenpistokohdat, ja naama. Tosin naama turpoaa vasta parin viikon kuluttua. Sitä odotellessa.

Kurkku tai keuhkot eivät onneksi turpoa.

ja kaikille v*ttuilijoille tiedoksi: Se turvotus lähtee laskemaan vasta sitten, kun naama on ollut 1-2 viikkoa paksuna.

Vierailija
7/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu tekoälytuotoksilta. Enemmänkin kesäharjoittelijan tietokantaan syöttämiltä ja sieltä sitten ammutaan niitä satunnaisesti ulos.

Samoja aloituksia tosiaan vuodesta toiseen ja täysin identtisesti kirjoitettuna.

Vierailija
8/8 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, että kerran olen laittanut yhden vänkääjän riitelemään puppugeneraattorin kanssa. Aika pitkään se jaksoi. Se oli hauskaa 😂.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi