Nopeasti se syksy sitten tuli
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunto viilenee vähitellen itsestään kun on tarpeeksi viileä ilma ulkona. Vielä ei ole. Muilla konsteilla se ei viilene kunnolla. Anna asian jo olla.
On vuosi 2024. Ihminen osaa nykyään viilentää asunnon kuin asunnon.
Ei se kovin hyvin onnistu, kun Suomessa talot on rakennettu pitämään lämmin ilma sisällä ja kylmä ulkona. Onko se sinulle uusi tieto?
Herrajjumala mikä nalkuttaja! Ja mitään nykytekniikan välineitä ei omista koska et niihin usko. Et edes tuuletinta. HUOH!
Varmaan kaihtimet on esim liian modernia mummolle.
Sinulle varmasti ovat. Minä en ole mummo ja kaihtimet löytyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunto viilenee vähitellen itsestään kun on tarpeeksi viileä ilma ulkona. Vielä ei ole. Muilla konsteilla se ei viilene kunnolla. Anna asian jo olla.
Sanoisin että 6 C on kyllä aika paljon tarpeeksi viileä ja se on Helsingin tulevan yön lämpötila.
Jo loput yöt ovat lämpimämpiä. Päivälämpötiloista puhumattakaan.
Helsinki
Su Ylin 12 Alin 6
Ma Ylin 15 Alin 9
Ti Ylin 18 Alin 14
Ke Ylin 17 Alin 14
To Ylin 17 Alin 12
Hellettä piisaa yölläkin 🤣
Väärät tiedot. Viestisi meni hukkaan.
No sinussa meillä on todellinen denia
Just joo 🤭
Jos ei asuntoa Suomen leveysasteilla saa viileäksi, vika on henkinen.
Ilmatieteenlaitos ennustaa ensi viikolle 17 astetta ti-ke väliselle yölle. Ja kolmeksi päiväksi 17 astetta, yhdeksi päiväksi 18 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vuosi 2024. Ihminen osaa nykyään viilentää asunnon kuin asunnon.
Ei se kovin hyvin onnistu, kun Suomessa talot on rakennettu pitämään lämmin ilma sisällä ja kylmä ulkona. Onko se sinulle uusi tieto?
Herrajjumala mikä nalkuttaja! Ja mitään nykytekniikan välineitä ei omista koska et niihin usko. Et edes tuuletinta. HUOH!
Varmaan kaihtimet on esim liian modernia mummolle.
Sinulle varmasti ovat. Minä en ole mummo ja kaihtimet
Mummous on henkinen avuttomuuden tila. Ja kaihtimia et osa vetää eteen.
Sitten Joulu 3kk päästä ja taas kevättä kohti =)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla varmasti on. Minulla ei. Leveysasteilla ei ole niin paljon tekemistä lämpötilojen kanssa kuin luulet, johan se koulussa opetettiin. Mutta sinulta taisi jäädä välistä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmatieteenlaitos ennustaa ensi viikolle 17 astetta ti-ke väliselle yölle. Ja kolmeksi päiväksi 17 astetta, yhdeksi päiväksi 18 astetta.
Mummo ei osaa päivittää selaimen ikkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla varmasti on. Minulla ei. Leveysasteilla ei ole niin paljon tekemistä lämpötilojen kanssa kuin luulet, johan se koulussa opetettiin. Mutta sinulta taisi jäädä välistä.
Kyllä on sillä Siperiassa on aina viileää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummosta rli sinusta en tiedä, minä osaan. Ja olen oikeassa tietoineni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikein. Ja Helsinki siis kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kun se eksyy Prismassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kun se eksyy Prismassakin.
Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa täti tuosta:
Kun argumentit loppuvat, pitää alkaa haukkua. Mummo, läski, eksyy Prismassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa täti tuosta:
En ole täti. Katsopa sinä (mikä olio lienetkään) tästä:
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/helsinki?forecast=short
Vierailija kirjoitti:
Kun argumentit loppuvat, pitää alkaa haukkua. Mummo, läski, eksyy Prismassa jne.
Kun et osaa katsoa sääennusteita kuin yhdestä paikasta, alkaa jankkaaminen. Ja tietysti pääsi on pehmennyt kun sisällä on koko ajan kauhea helle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on sillä Siperiassa on aina viileää.
Tämä on jo noloa. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa täti tuosta:
En ole täti. Katsopa sinä (mikä olio lienetkään) tästä:
https://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/helsinki?forecast=short
Huomasiko täti tuon sana short?
Minulla on pöytäkone ja lämpöarvo on 0!