En halua miestä jolla on voimakas libido
Kommentit (14)
Onko olemassa miehiä, joita ei haluta joka päivä? Olen lopen kyllästynyt siihen vonkaamiseen. Ihan kuin se olisi heidän elämänsä tärkein asia.
Ota sellainen mies joka asuu helsingissä, testot ovat alhaiset ja omistaa pallomahan/miestissit kombinaation.
Iske joku 50-60 v niin ei niin herkästi halua pillua 2x PV.niille riittää kun ilmaiset kassit tyhjiksi parix vko
Itselläni on ollut yli 30 vuotta vahvalipidoinen mies. Yli seisemänkymppisenäkin hänellä on pilke silmässä ja houkuttelee minut rakkaudentekoihin. Arvostan kovasti hänen energisyyttään, vaikuttaa kaikille osa-alueille elämässä. Menenkin tässä nyt häntä halimaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa miehiä, joita ei haluta joka päivä? Olen lopen kyllästynyt siihen vonkaamiseen. Ihan kuin se olisi heidän elämänsä tärkein asia.
On se tärkeämpää kuin valittaminen omista valinnoistaan.
Voin luovuttaa sulle omani. Alan olla kypsä siihen nyt.
Enpä nyt tiedä onko sekään hyvä. Minä taas tykkään seksistä ja haluaisin sitä useammin kuin mieheni. Siitä tulee myös ongelmia pitemmän päälle.
Onhan niitä. On vaan vähän. Ehkä joka kymmenes. Aika vaikeeta löytää. Parisuhde kun yleensä perustuu seksiin. Ilman sitä voi asua vaikka kenen kanssa. Miksi haluat miehen? Joku 80v. Irma ei varmasti vonkaa.
Satunnaispanona oikein käyttökelpoinen. N36
Ah, elämä on niin ihanaa ilman miestä. En tiennytkään ennen kuin erosin. Onneksi nuoret naiset jo ymmärtävät tämän.
Siinä tapauksessa aloittajan kannattaa ottaa nuori mies. Ovat nykyään nyhveröitä tissiposkia pääosin ja et tunne mustasukkaisuutta heidän varsinaista "morsiantaan" kohtaan, eli kännykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies. Sille riittää 1-2x kuussa. Haluiskin useammin. En ala vonkaamaan. Puutteessa saa elää ja sitä ei kiinnosta.
No sitten et valitse sellaista.