Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua miestä jolla on voimakas libido

Vierailija
21.09.2024 |

Siitä ei ole pitemmän päälle kuin haittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et valitse sellaista. 

Vierailija
2/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa miehiä, joita ei haluta joka päivä? Olen lopen kyllästynyt siihen vonkaamiseen. Ihan kuin se olisi heidän elämänsä tärkein asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellainen mies joka asuu helsingissä, testot ovat alhaiset ja omistaa pallomahan/miestissit kombinaation.

Vierailija
4/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske joku 50-60 v niin ei niin herkästi halua pillua 2x PV.niille riittää kun ilmaiset kassit tyhjiksi parix vko

Vierailija
5/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut yli 30 vuotta vahvalipidoinen mies. Yli seisemänkymppisenäkin hänellä on pilke silmässä ja  houkuttelee minut rakkaudentekoihin. Arvostan kovasti hänen energisyyttään, vaikuttaa kaikille osa-alueille elämässä. Menenkin tässä nyt häntä  halimaan.

Vierailija
6/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa miehiä, joita ei haluta joka päivä? Olen lopen kyllästynyt siihen vonkaamiseen. Ihan kuin se olisi heidän elämänsä tärkein asia.

On se tärkeämpää kuin valittaminen omista valinnoistaan. 

Vierailija
7/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luovuttaa sulle omani. Alan olla kypsä siihen nyt. 

Vierailija
9/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt tiedä onko sekään hyvä. Minä taas tykkään seksistä ja haluaisin sitä useammin kuin mieheni. Siitä tulee myös ongelmia pitemmän päälle.

Vierailija
10/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. On vaan vähän. Ehkä joka kymmenes. Aika vaikeeta löytää. Parisuhde kun yleensä perustuu seksiin. Ilman sitä voi asua vaikka kenen kanssa. Miksi haluat miehen? Joku 80v. Irma ei varmasti vonkaa.

Vierailija
11/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaispanona oikein käyttökelpoinen. N36

Vierailija
12/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, elämä on niin ihanaa ilman miestä. En tiennytkään ennen kuin erosin. Onneksi nuoret naiset jo ymmärtävät tämän.

Vierailija
13/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa aloittajan kannattaa ottaa nuori mies. Ovat nykyään nyhveröitä tissiposkia pääosin ja et tunne mustasukkaisuutta heidän varsinaista "morsiantaan" kohtaan, eli kännykkää.

Vierailija
14/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies. Sille riittää 1-2x kuussa. Haluiskin useammin. En ala vonkaamaan. Puutteessa saa elää ja sitä ei kiinnosta.