HS: Nämä suomalaisten palvelut pitäisi johtajien mukaan karsia 10 prosenttia pois
Juttu maksumuurin takana, joten en laita linkkiä. (Miksi maksumuuri?Tärkeä yhteiskunnallinen aihe!), mutta asenne pomoilla on kyllä omituinen ja tulee ilmi jo näkyvästäkin tekstistä.
"Alueiden johtajat leikkaisivat itse esimerkiksi kouluterveystarkastuksista, neuvolakäynneistä ja lastensuojelun henkilöstömitoituksesta." Näin tuumaa isopalkkainen Vantaa-Keravan hyvinvointipomo!
Eli kaikki lasten terveydestä ja turvallisuudesta????? Oikeasti?
Ja nämä pitää jatkossa järjestää itse, tai 3. sektorin toimesta?
Miten LASUN voi järjestää itse? Tai kouluterkkarin? Rikkaiden lapsille vakuutuspohjainen terveystarkastus yksityisellä, muille ei palvelua?
Siinä sitä arvopohjaista realismia taas kerran?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle länsi Uudenmaan hyvinvointialue on jo sanonut, etteivät hoida lastani koska minulla on lapselleni myös terveysvakuutus olemassa. Hoidat yksityisellä, kun sulla on siihen mahdollisuus, sanoivat.
M41
Noin ohjeisti neuvolakin minua jo 10 vuotta sitten.
No, voiko sitten lopettaa verojen maksun yhteiskunnalle, jos ei ole oikeutettu saamaan yhteiskunnan veroilla kustannettavia palveluita?
Voi hyvä isä!
VEROT EIVÄT RAHOITA YHTEISKUNTAA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle länsi Uudenmaan hyvinvointialue on jo sanonut, etteivät hoida lastani koska minulla on lapselleni myös terveysvakuutus olemassa. Hoidat yksityisellä, kun sulla on siihen mahdollisuus, sanoivat.
M41
No, voiko sitten lopettaa verojen maksun yhteiskunnalle, jos ei ole oikeutettu saamaan yhteiskunnan veroilla kustannettavia palveluita?
No minä olenkin äänestänyt kokoomusta mm. tästä syystä. Miksi maksaisin yhä kovenevia veroja, jos en ole oikeutettu yhteiskunnan palveluihin?
Kyllä me tiedetään, että sekoomuksen kannattajat on tyhmii. Ei tartte kertoo uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Mielenkiintoista, että veroprosentti on silti sama kuin muilla, vaikka palveluita evätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Voi hyvä isä!
VEROT EIVÄT RAHOITA YHTEISKUNTAA!
Mikä sitten?
Eikö ensimmäisenä kannattaisi hankkiutua eroon näistä turhakkeista eli isopalkkaisista pomoista.
Sotealuieilta pitäisi vähentää esimiehiä vähintään 25%, ei perustyöntekijöistä, eikä palveluista.
Timo voi käydä VaKen lasussa tutustumassa ihan vapaasti. Hänelle myös tekisi hyvää selvittää kuinka monta avointa vakanssia siellä on. Timoa ärsyttää, ettei lasua ole järjestetty lainmukaisesti, joten Avi on perässä uhkasakkoineen. Asia ratkeaisi sillä, ettei noita ilkeitä asiakasmitoituksia olisi.
>VEROT EIVÄT RAHOITA YHTEISKUNTAA!
> Mikä sitten?
Byrokraatti painaa tietokoneen näppäintä, ja, puf, rahaa on luotu ilmasta!
karsitaan nyt ensin kaikki maksut maailman rikkaalle rahastavalle eliitille ja ensimmäisenä kaikki rikkaan rahastavan EU eliitin maksut seis eikä viedä enää yhtään rahaa ulkomaille niin ei tarvitse säästää suomalaisten kustannuksella...
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointivaltio on antanut likaa. Nyt on laskun maksun hetki.
Kummasti ne laskun rahat kiipeävät vain pyramidissa ylöspäin..
Kerran viikossa? Tuohan on paljon! Omina kouluaikoinani 1990-2000-luvuilla terkkari kävi koululla pari kertaa vuodessa. Miten nykyajan lapset voivat olla niin sairaita, että tarvitsevat terkkaria jatkuvasti?