Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sähkölaitteita aiot laittaa päälle kun klo 13 alkaen sähkö maksaa 0,00 c/kWh?

Vierailija
21.09.2024 |

Määrikset maksaa edelleen 8c.

Täytyy varmaan laittaa pikkuhiljaa lämmitystä päälle kun alkaa ulkonakin olemaan jäätävä keli ja sisälläkin 21 astetta. Rupee varpulit kohta paleleen.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sähkö olisi ilmaista niin se maksaa siirtoineen ja veroineen kuitenkin jotain 10 senttiä kilovatilta.

Vierailija
122/126 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa on sähkö ja kalliita määräaikaisia soppareita tekevät jaksavat valittaa hinnoista, vaikka oikeasti kukaan ei pakota ottamaan niitä tarjottuja 20 c/kwh soppareita, sitten pääsee taas kiekumaan kuinka on kallista... jossain päin kuulemma vanhukset tekevät 24/kk määräaikaisia soppareita hirveillä 40 c/kwh hinnoilla + siirtomaksut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio on ollut päällä koko päivän. 

Ei ole oikein muulle käyttötarvetta. 

Vierailija
124/126 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän päällä mitä haluan ja milloin haluan maksoipa se sitten 0c tai 10c, mitä väliä.

Vierailija
125/126 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on astiasto ja vaatekaappi rakennettu siten, että normikulutus riittää viikonloppuun jolloin sähkö on usein halpaa.

Eli ihan normaalisti pesukoneet päälle, jotka ovat ainoat sähköä oikeasti mulla kuluttavat laitteet jotka on käytössä.

Unohdat ne pidemmällä aikavälillä eniten sähköä kuluttavat laitteet jotka on päällä 24/7 eli jääkaapin ja pakastimen. Monilla on vielä suurempi sähkösyöppö jota eivät tajua, se on kylppärin lattialämmitys.

Vierailija
126/126 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on astiasto ja vaatekaappi rakennettu siten, että normikulutus riittää viikonloppuun jolloin sähkö on usein halpaa.

Eli ihan normaalisti pesukoneet päälle, jotka ovat ainoat sähköä oikeasti mulla kuluttavat laitteet jotka on käytössä.

Unohdat ne pidemmällä aikavälillä eniten sähköä kuluttavat laitteet jotka on päällä 24/7 eli jääkaapin ja pakastimen. Monilla on vielä suurempi sähkösyöppö jota eivät tajua, se on kylppärin lattialämmitys.

Jääkaappi ja pakastin vievät koko päivän aikaa yhteensä yhden kilowatin verran sähköä. On kyllä kauheita sähkösyöppöjä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä