Mitä sähkölaitteita aiot laittaa päälle kun klo 13 alkaen sähkö maksaa 0,00 c/kWh?
Määrikset maksaa edelleen 8c.
Täytyy varmaan laittaa pikkuhiljaa lämmitystä päälle kun alkaa ulkonakin olemaan jäätävä keli ja sisälläkin 21 astetta. Rupee varpulit kohta paleleen.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on astiasto ja vaatekaappi rakennettu siten, että normikulutus riittää viikonloppuun jolloin sähkö on usein halpaa.
Eli ihan normaalisti pesukoneet päälle, jotka ovat ainoat sähköä oikeasti mulla kuluttavat laitteet jotka on käytössä.
Ei jumalauta. Olen jo sanaton. Sähän pompit täysin sähkön hintojen mukaan. Tuoko se on ihmisarvoista elämää, elää tunti tunnilta sähköpörssin mukaan?
MYYDYISTÄ KIUKAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!! NIITÄ EI VÄLTTÄMÄTTÄ KÄYTÄ KUKAAN KUN ON NIIN HOMOA.
Taidat olla tyhmä,ostat auton mutta et viitsi ajaa sillä kun naapurin Kalle sanoo miksi ostit tuollaisen homo kiesin,näinkö se mielestäsi menee?Joo ihmiset ostaa satojatuhansia sähkökiukaita varmaan verkonpainoksi ,siitä saa myös hyvän grillin.
Vierailija kirjoitti:
ihmisten manipulointi on helppoa, tällä sähköasialla harjoitellaan ihmismassojen ohjausta, pörssisähkön käyttäjät tekevät täsmälleen mitä heitä ohjeistetaan... ovat täysin kellon ja sähköyhtiön orjia harjoituksessa...
Mulle käy hyvin pörssisähkö, kerran viikossa astianpesukone, pyykit kun on halpaa pörssisähköä, ruokaa teen, asun yksin
olisi sauna niin kävisin saunassa, odotan ma jolloin nk lenkkisauna, uimahallilla ti tai to. Eipä siinä suihkuttelua tarvita väliaikoina
Vierailija kirjoitti:
olisi sauna niin kävisin saunassa, odotan ma jolloin nk lenkkisauna, uimahallilla ti tai to. Eipä siinä suihkuttelua tarvita väliaikoina
kesällä maaseudulla rantasaunassa, sitä ei voita mikään
Aivan sama kiinteäsopimus on mulla ja pysyn siinä,ei ole taloutta kaatanut.
Vierailija kirjoitti:
MYYDYISTÄ KIUKAISTA!!!!!!!!!!!!!!!!! NIITÄ EI VÄLTTÄMÄTTÄ KÄYTÄ KUKAAN KUN ON NIIN HOMOA.
Taidat olla tyhmä,ostat auton mutta et viitsi ajaa sillä kun naapurin Kalle sanoo miksi ostit tuollaisen homo kiesin,näinkö se mielestäsi menee?Joo ihmiset ostaa satojatuhansia sähkökiukaita varmaan verkonpainoksi ,siitä saa myös hyvän grillin.
Meillä ainakin saunassa puukiuas ja sähkökiuas. Sähkökiuasta on lämmitetty 2-4 kertaa 20 vuoden aikana.
Meillä ainakin saunassa puukiuas ja sähkökiuas. Sähkökiuasta on lämmitetty 2-4 kertaa 20 vuoden aikana.
Suomessa on noin 3 miljoonaa saunaa joten eiköhän sieltä löydy kaikille sopiva,oli sitten puu taikka sähkölämmitteinen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on noin 3 miljoonaa saunaa joten eiköhän sieltä löydy kaikille sopiva,oli sitten puu taikka sähkölämmitteinen.
Normaali ihminen ei käy sähkösaunassa. Siitähän voi saada sähköiskunkin kun heittää vettä sähkölaitteeseen!!
Pyykit pesin,saunapäiväkin on,mutta harmi kyllä se lämpiää puilla.
Normaali ihminen ei käy sähkösaunassa. Siitähän voi saada sähköiskunkin kun heittää vettä sähkölaitteeseen!!
Eli suomessa on noin 4 miljoonaa epänormaalia ja sinä olet vielä hullu.Kyllähän ne Jukolan veljeket myös saivat saunan palamaan ei ollut sähkökiuas ja montako historian aikana ovat ihmiset kännissä polttaneet ovat puukiuasta ylikuumentaneet.
Kerro edes yksi tapaus,voihan lauteeltakin pudota ja pahimmassa tapauksessa menettää henki, joka on miljoonakertaa suurempi riski kuin kiukaan sähköisku.
Mun sähkölasku on kuussa noin parikymppiä . Siirtolasku oli 3kk ajalta 45€ . Eli aika pienet laskut on mulla ja kiinteä 8c hinta. Ihan turhaa kikkailla mun ainakaan millään pörssisähköllä
Minä lähden nyt saunaan morjens.
Mä lämmitän tänä iltana pörssisähkösaunaa koko illan koska mulla on siihen varaa. Köyhät käykööt pörssisähkösaunomassa sitten aamuyöllä.
Pörssimiljonääri
Vierailija kirjoitti:
ihmisten manipulointi on helppoa, tällä sähköasialla harjoitellaan ihmismassojen ohjausta, pörssisähkön käyttäjät tekevät täsmälleen mitä heitä ohjeistetaan... ovat täysin kellon ja sähköyhtiön orjia harjoituksessa...
Älyttömän kallis määriskö tähän muka on joku ratkaisu? Saati sitten siirtohinnat, joilla ihmisiä ryöstetään.
Onneton vaan tappelee kaverinsa kanssa siitä kumpi on tehnyt "viisaamman" sopimuksen sähkön ostohintaan.
Ihan älyvapaata touhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on Ismon vitsi!! tuubelta...
Tää on vissiin uusi normaali palstalla. Ennen kyseltiin mitä tänään ruokana. Nyt joka ainoa kerta kun sähkön hinta hiukan muuttuu, kauhea elämöinti miten nyt säästetään tai sit itketään ja kiroillaan.
Mulla vaihtui toukokuus kiinteä pörssiin. En oo seurannu yhtään hintoja, eläny niinku ennenkin. Sähkölaskut on edelleen samansuuruisia, ei mitään eroa.