Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäkää linja auki jos puhelinmyyjä soittaa, Pliiiis!!! He ei saa penniäkään muuten palkkaa , ja joutuu sossun luukulle

Vierailija
21.09.2024 |

Ostaa ei tarvitse, mutta, puhelinmyyjien palkka yleensä koostuu vain siitä puheajasta, eli siitä miten kauan asiakas jaksaa pitää sitä linjaa auki, ei mistään muusta! (Kukaan ei osta nykyään kovin paljon puhelimessa eli provisiota ei synny).

Jos yhtään välitätte kanssaihmisistä, Suomen taloudesta, nuorista, köyhistä, varattomista, jotka joutuu tekemään puhelinmyyntiä, ilman pohjapalkkaa, niin PLIIIIIS, kuunnelkaa kun se puhelinmyyjä soittaa ja kertoo sen tarjouksen kokonaan loppuun,tai  jättäkää se linja auki vaikka 3 minuutiksi, koska muuten he ei saa palkkaa penniäkään ja joutuu takas kelan ja sossun asiakkaaksi!!

Itsekin aina teen näin kun kuulin tästä, annan myyjän puhua puheensa loppuun ja sitten sanon ei, tai laitan kiinni lopussa vasta.

Eli kumpi on parempi suomen taloudelle (ja teidän): joku nuori on töissä lehtitalolla ja saa sieltä vaikka 400 euroa kk, vai sossulta ja kelalta teidän rahojanne jonkun 1000 e/kk? Tietysti että lehtifirma maksaa, siitä vielä valtio saa verotuloa, eli myös te ITSE hyödytte!.

Teidän ei tarvii edes olla kuuntelemassa, voitte jättää puhelimen auki vaikka 3 minuutiksi, ja tehdä muita hommianne, jos ette aio ostaa, mutta luurin korvaan lyöminen ei kartuta heidän palkkaansa pennilläkään.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on? Jos kukaan ei osta mutta vaan kuuntelee? 

No ei olekaan, mutta näin se on! Säännöt on tehty semmosiksi. Tuntipalkaa ei ole enää, vaan se palkka koostuu täysin vain vastattuihin puheluihin käytetystä ajasta. Eli jos kukaan ei vastaa tuntemattomiin numeroihin, ei myyjälle koostu penniäkään palkkaa. Tietysti jos joku ostaisi, saisi siitä provision, mutta kun ostajia ei käytännössä ole enää kuin ehkä 1 jollain kovalla myyjällä. Eli tulipa 7 h kulutettua tyhjään joka päivä ilman palkkaa..

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Kannattaa vaihtaa sellaiseen työhön mistä maksetaan palkkaa. Kun kukaan ei enää tulisi työhön tuollaisin ehdoin niin puhelinmyyntifirmat joutuisivat miettimään palkkaustaan uusiksi.

Tämän luettuani aion todellakin sulkea

Niin no....... syrjäkylillähän sitä vaan  "MENNÄÄN" siihen "hyvään työhön", näin näppärästi. Kiitos tosi hienosta neuvostasi, en olisi ilman sun neuvontaa ikinä tajunnukaan....

Vierailija
42/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uravalintakysymys.

Kylmäsoitto-puhelinmyynti tulisi kieltää lailla.

Se on häirintää ja kuten täällä jo aiemmin mainittu, vastaanottajan ajan tuhlausta.

Ne, jotka haluavat saada soittoja, voivat jättää yhteystietonsa niitä pyydettäessä tai markkinoinnin yhteydessä.

Jos minulle soitetaan suoramarkkinointikiellostakin huolimatta, katkaisen puhelun suoraan, luuri korvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä työtä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tällaista työtä ei pidä ylläpitää vain sen takia, että jollain on töitä, eikä se ole ylipäätään työnteon tarkoitus.

Kaikki tällaiset haitalliset työt tulee siis kitkeä pois ja mahdollisimman nopeasti.

No se ei ole myyjien vika! Ja mielumminko sitten maksat näille irtisanotuille myyjille (jotka ei saa palkkaa) sen työttömyyskorvauksen tai Kelan sossutuet omista verorahoistasi?

KYLLÄ. Mueluummin niin kuin ympäristörikos nimeltä puhelinmarkkinointi.

Vierailija
44/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tukea työtä joka selkeästi on ihan turhaa? Parempi että eläisivät vaikka tuilla kuin että häiritsevät ihmisiä ja pahimmillaan huijaavat vanhuksilta rahat turhiin ostoksiin. 

Vierailija
45/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiukan yksinkertaisena ihmistä, joka menee noihin töihin provikkapalkalla.

Ja ahneena. Samanlaista pskaa kuin pohjalaiset ovelta ovelle luukuttavat kauluspaitalahkolaiset remppamyyjät. Onneksi olen ehtinyt väliin kun ovat 89-vuotiaalle läheiselleni tyrkyttäneet.

Vierailija
46/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitäisi maksaa palkkaa tekemättömästä työstä? Olen jättänyt jopa peruskohteliaisuudet pois, koska niin useasti se oli puhelinmyyjä joka löi luurin korvaan heippaa sanomatta.

Vierailija
47/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää. Ylläpidetään puhelinmyyntiä siksi että jotkut saisi siitä palkkaa.

Kukaan ei lehtiä osta jo mokoman touhun saisi lopettaa kokonaan.

Jos haluan nuorta tukea töiden muodossa, mieluummin lahjoittaisin rahaa jollekkin järjestölle joka työllistää nuoria vaikka kouluavustajina tai vanhuspalveluissa.

Eli jollain millä oikeasti merkitystä

Itseasiassa Puhelinmyyjät pitää pystyssä kaikkea lehti ja journalistiikka toimintaa. Iso osa lehdistä nimenomaan on puhelintilauksia, ja toimittajat ei saa palkkaansa mistään muusta kuin lehtitilauksista. tai Yle ehkä ainoa jota valtio tukee, ja tv mainonta pyörittää mainoskanavia. Muut pyörii täysin lehtimyyjien varassa. 

Paskat. Puhelinmyynti loppuu omaan järjettömyyteensä kun nykyisistä vanhuksista aika jättää. 

Mistä luulit että toimittajat saa palkan, eli lehtitalot tulosta?.....

Vierailija
48/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä työtä on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Tällaista työtä ei pidä ylläpitää vain sen takia, että jollain on töitä, eikä se ole ylipäätään työnteon tarkoitus.

Kaikki tällaiset haitalliset työt tulee siis kitkeä pois ja mahdollisimman nopeasti.

No se ei ole myyjien vika! Ja mielumminko sitten maksat näille irtisanotuille myyjille (jotka ei saa palkkaa) sen työttömyyskorvauksen tai Kelan sossutuet omista verorahoistasi?

Minä ainakin maksaisin mieluummin ne sossutuet kuin antaisin näiden huijareiden myydä vielä yhden turhan lehtitilauksen sokealle isoäidilleni.

Vierailija
49/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos minä leikin että myyn sinulle tätä lehteä, niin leiki sinä, että harkitset ostavasi tätä lehteä. Niin sitten minä saan palkkaa tästä".

Oikeasti, kuinka järkevältä bisnekseltä tämä mielestänne kuulostaa??

No työtön on kuitenkin töissä ja tienaa omaa palkkaa. Muuten olis sossu"pummi", "loisija", "työnvieroksuja", "periaatetyötön", "tuilla eläj"ä , mitä täälläkin haukutaan.

Ettekös te juuri huutele että "mene töihin lokki"??

Muuta ei ole.

Vierailija
50/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea paskaa sitä ihmiset levitteleekin.

Puhelinmyyjän palkka koostuu yksinkertaisesta provisiosta, joka maksetaan toteutuneiden myyntien mukaan. Joten jos haluat auttaa phelinmyyjää, niin lopetat puhelun lyyeen ja päästät hänet soittamaan seuraavaan kohteeseen

Vierailija
51/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ainakin puhelut tallennettiin ja esimies kuunteli niitä. Eli olisi jäänyt kiinni jos olisi soitellut kavereille tai pitänyt tyhjää linjaa auki tai höpissyt lämpimikseen.

Olin itse 5v sitten. Ja mulla kyllä oli pohjapalkka, 1700/kk. Mutta se pitää paikkansa, että provikoille ei yleensä päässyt kukaan. Provikka koostui 100% myynneistä, ei puheajasta.

Vierailija
52/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne sitten itse lopettaa puhelun?  Mulla kyllä juttua riittäisi muutamaksi tunniksi.  Muutenkin joskus kaverin/kavereiden kanssa tulee 4h puheluita.

Vierailija
53/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tukea työtä joka selkeästi on ihan turhaa? Parempi että eläisivät vaikka tuilla kuin että häiritsevät ihmisiä ja pahimmillaan huijaavat vanhuksilta rahat turhiin ostoksiin. 

Nykyään on tehty lain kautta aika mahdottomaksi, tai harvinaiseksi kenenkään huijaaminen. Puhelut nauhotetaan, tehdään kaupanvahvistus, ja vielä  asiakas itse vahvistaa puhelun jälkeen kaupan. Ja, miksi ei se sinun vanhuksesi saisi lukea vaikka jotain eläkeläis lehteä, päiviensä kuluksi? On kai silläkin oikeus nauttia lehdestä. Miksi vain sinä saat lukea Hesaria, mutta vaha ihminen ei? Itsekin varmaan oot tilannu puhelinliittymän puhelinmyyjältä, tai sähkösopimuksen yms? Itse olen saanut monia ilmaisia sukkia, alushousuja yms, vuosien varrella. Ja reklamointikin on helppoa jos kaikesta huolimatta vanhempi ihminen alkaa katua.

Vierailija
54/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vähän sama, kuin kannattaisi lapsityövoimaa. 

Ei se riitä, että ihmiset saa palkkaa, jos se on täysin riittämätön. 

Asiat pitää saada kuntoon eikä jatkaa tekohengitystä.

Paras tapa vaikuttaa on laittaa se luuri kiinni.

Vierailija
55/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on niin last season.

Vierailija
56/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika demarimainen lähestymistapa aloittajalla

Vierailija
57/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret! Alkää menko töihin ilman pohjapalkkaa. 

Vierailija
58/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on haisevaa saastaa!

Vierailija
59/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän kuunteluttaa nauhoitettuja esittelypuheitaan.  Luuri kii vaan.

Vierailija
60/60 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset eivät olisi niin lampaita, että lähtevät tällaiseen pelleilyyn mukaan (joko työntekijänä tai asiakkaana), niin puhelinmyynti loppuisi kannattamattomana. Nyt joukkovoima käyttöön, niin saadaan tämä loppumaan ja kunnon työpaikkoja tilalle. Älkää tukeko tällaista.