Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Domina

Vierailija
20.09.2024 |

Paljonko domina tienaa? Paljon aikaa/asiakas? Onko dominan homma fyysisesti rankkaa? Dominan asiakkaana ollut, mitä odotat dominalta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö sä jotain opinnäytetyötä seksityöstä?

M48, guru

Vierailija
2/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

En. Asia kiinnostaa minua koska haluaisin kokeilla dominan töitä. Muu seksityö ei, mutta domina yes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä 100-tunti voi ottaa ja helppoa on kun pistää miehen kiinni käsistä ja jaloista sänkyyn ja sitten vibrailee siinä vieressä itseään ja antaa miehen kärvistellä vieressä.

Vierailija
4/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä 100-tunti voi ottaa ja helppoa on kun pistää miehen kiinni käsistä ja jaloista sänkyyn ja sitten vibrailee siinä vieressä itseään ja antaa miehen kärvistellä vieressä.

Luulin että tienaisi enemmän. Satanen kuulostaa aika vähälle tunnista.

Vierailija
5/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

En. Asia kiinnostaa minua koska haluaisin kokeilla dominan töitä. Muu seksityö ei, mutta domina yes.

Juttele jonkin dominan kanssa; saattaa olla että pääset myös oppiin ja työkokeiluun :)

Itse en käytä dominapalveluita mutta sehän on asiakaspalvelutehtävä ja pääosin psykologiaa kuten poliisin virkakin. 

Millaiset kokemukset sulla on kurittamisesta ja onko alistaminen sinulle luontainen seksuaalisuutesi  ilmentämisen muoto? Kysyisin myös ootko itse ollut subina? Pitäähän sun tietää mihin te matkaatte; sinä dominana ja asiakkaasi.

Vierailija
6/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että tienaisi enemmän. Satanen kuulostaa aika vähälle tunnista.

No kun se ei ole naimista vaan suurimmaksi osaksi odottelua. Ei kukaan suostu maksamaan tonnia siitä että "saa" maata sidottuna kolme tuntia sängyssä. Sitten jos otat suihin ja ratsastat tuolla sänkyyn kiinnitetyllä miehellä niin extraa voi pyytää.

Vierailija
7/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€/h pääset dominalle orjana pyyhkimään pölyjä. 

Vierailija
8/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se tienaaminen riippuu hyvin monesta seikasta.

Oletko tunnettu ja hyvä työssäsi, arvostettu ammattilainen jolla on kokemusta ja hifistejä varten viimeisimmät sähkökidutusvälineet vai onneaan kokeileva seikkailunhaluinen amatööri jolla on ainoana referenssinä ilmoitus seksitreffeillä ja kaverin painama tykkäys. 

Vierailija
9/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon maksanu moisesta palvelusta 200€ ilta, tosin domina oli kokematon, joten olin ns. harjoituskappale. Olisko 6 kertaa leikitty ihan pitkän kaavan mukaan. Käytännössä tilattiin välineitä ja asuja noilla maksamillani rahoilla. Mutta tuon jälkeen kyllä tainnut paljonkaan nostaa hintaa. Opiskelija typy oli, joten ihan kivan lisänhän tuollainen tuo opintotukeen.

Vierailija
10/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

200€ tunnissa on aika normaali hinta nimekkäillä.

Vierailija
11/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100€/h pääset dominalle orjana pyyhkimään pölyjä. 

Ihan turhaan painelet alapeukkua. Lähde: hinnasto

Vierailija
12/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiansa osaava domin laskuttaa 200 - 300 e tunnilta. Lisämusteilla enenmmänkin. Itse käyn 2 tunnin sesiossa 400e. On muuten mahtava kokemus antaa täysin kontrolli dominan haltuun. Kun sitten sessio on ohi ja minua on naitu sträppärillä B rappuun. Piiskattu että olen juomuilla, alistettu täydellisesti nuolemaan saappaat ja anomaan armoa dominalta olo on todella vapautunut. Te jotka ette ymmärrä asiaa älkää tulko tänne vinkumaan. Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisia haluja ja nän teenkin kerran kuukaudessa koska minulla on varaa.

Vierailija
13/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiansa osaava domin laskuttaa 200 - 300 e tunnilta. Lisämusteilla enenmmänkin. Itse käyn 2 tunnin sesiossa 400e. On muuten mahtava kokemus antaa täysin kontrolli dominan haltuun. Kun sitten sessio on ohi ja minua on naitu sträppärillä B rappuun. Piiskattu että olen juomuilla, alistettu täydellisesti nuolemaan saappaat ja anomaan armoa dominalta olo on todella vapautunut. Te jotka ette ymmärrä asiaa älkää tulko tänne vinkumaan. Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisia haluja ja nän teenkin kerran kuukaudessa koska minulla on varaa.

Miten löysit tämän dominan?

Vierailija
14/14 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten löysit tämän dominan?

Ihan googlaamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme