Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30+ sinkut, missä ootte?

Vierailija
19.09.2024 |

Mistä deittisovelluksista löytää oikesti fiksua seuraa? Ei mitään fuckbuddyja, vaan jotain syvempää. Kolmekymppistä seuraa siis.

N32

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei 49 v mies kelpaa 30 v naiselle. Sopiva ikäerokin on eikä ikää kannata tuijottaa liikaa.

Vierailija
22/42 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmekymppinen sinkkunainen. Oon käyttänyt elämäni ensin opiskeluun ja sitten työntekoon. En oo jaksanut etsiä kumppania ja sopivan sellaisen löytäminen tuntuu niin hankalalta etten edes tiedä mistä lähtisin etsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia?

Vierailija
24/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ sinkut, missä ootte?

-Salilla, töissä, kotona, bilissalilla, kirjastossa, kiipeilemässä sisällä tai ulkona, kavereilla käymässä, fribaradalla, juoksemassa, hiihtämässä, pelaamassa tennistä, saunomassa..

Mistä deittisovelluksista löytää oikesti fiksua seuraa?

-Hinge on ollut paras "järkevän" seuran löytämiseksi. Toisaalta sekin on nyt tuntunut vajoavan samaan koloon kuin muutkin, että matcheja tulee, mutta yhä harvempi puhuu, vastaa tai lähtee treffeille. Ihmiset tuntuu olevan aika väsyneitä.

Palaan äppeihin aika-ajoin kokeilemaan josko nyt. Pari kuukautta jaksan, käyn parilla-muutamilla treffeillä ja sitten se deittikumppani heilutteleekin sitä jättimäistä punasta lippua, mistä syystä varmaankin on sinkkuna. Turhaudun. Lopetan suhteen. Poistan äpit ja keskityn taas itseeni seuraavat muutaman kuukautta. 2020-luvun deittailun groundhog day.

Välillä koitan tehdä alotteita missä nyt sattuu mukavan oloista naista näkymään, reaktio on poikkeuksetta aina sama; -sitruunan yhtäkkiä syönyt nainen on ihan pöyristynyt että joku v*tun mies kehtaa tulla puhumaan. Koitappa siinä tehdä tuttavuuksia sitten. En tiedä mikä on. Vanhemmille naisille jutustelu onnistuu melkein miten päin vaan, aina hyvällä fiiliksellä ja harva se päivä tulevat ihan itse lirkuttelemaan niitä näitä.

M36

Vierailija
25/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30+ sinkut, missä ootte?

-Salilla, töissä, kotona, bilissalilla, kirjastossa, kiipeilemässä sisällä tai ulkona, kavereilla käymässä, fribaradalla, juoksemassa, hiihtämässä, pelaamassa tennistä, saunomassa..

-Hinge on ollut paras "järkevän" seuran löytämiseksi. Toisaalta sekin on nyt tuntunut vajoavan samaan koloon kuin muutkin, että matcheja tulee, mutta yhä harvempi puhuu, vastaa tai lähtee treffeille. Ihmiset tuntuu olevan aika väsyneitä.

Palaan äppeihin aika-ajoin kokeilemaan josko nyt. Pari kuukautta jaksan, käyn parilla-muutamilla treffeillä ja sitten se deittikumppani heilutteleekin sitä jättimäistä punasta lippua, mistä syystä varmaankin on sinkkuna. Turhaudun. Lopetan suhteen. Poistan äpit ja keskityn taas itseeni seuraavat muutaman kuukautta. 2020-luvun deittailun groundhog day.

Tänks, olipa kiva lukea tollainen ajatuksella kirjoitettu viesti. Mä fiilaan tota sun mainitsemaa "josko nyt"-asennetta, mut parempi se kuin hanskojen heittäminen kokonaan tiskiin. Kyllä mä haluan uskoa että oikeat ihmiset tulee vastaan jossain kohtaa jos niin on tarkoitus :) Liikaa yrittäminen ei oo koskaan ollut mun juttu ja näillä mennään jatkossakin.

-ap

Vierailija
26/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän vanhempi mutta mulla aukes 40+ iässä eron jälkeen taivas kun menin paikalliselle jujutsusalille. Voin kertoo et siel ei naisia kauheesti näy (muutama kiva toki ja heidän kanssa olen ystävystynyt mikä plussaa) ja ajan kanssa siellä on saanut luontevasti tutustua monenlaisiin miehiin.

Niinpä siinä sitten kävi että salin pikkujouluissa juttu jatkui vähän pidemmälle yhden mukavimman kanssa tosi luontevasti ja nyt ollaan seurustelu muutama vuosi jo. Useampi hyvä ehdokas olis siellä ollut ja järjestäen juuri 30-40v miehiä.

Oma kumppani nuorempi mutta eipä se nyt haittaa, päinvastoin. Tinderiä ehdin eron jälkeen koittaa ja oli kyllä aika lannistava kokemus kaikin puolin. Vaikka matcheja tuli ja paljonkin kiinnostusta niin treffeille oli jostain syystä vaikea päästä ja ne oikein lupaavat mitkä tapasin oli kyllä sellaisia että ei vaan ollenkaan kiinnostanut kun livenä näki.

Kriteerit mielestäni itellä ei ole sillä lailla korkealla, ainut mitä haluan ja tarvitsin on että meillä juttu luistaa ja keskinäinen kemia on hyvä, huumorintaju kohtaa jne. Ulkonäkö tai vaikka koulutus/varallisuus ei ole tärkeitä. Sellaista itselle sopivaa miestä ei itselle tuota kautta tuntunut oikein mahdolliselta löytää. 

N44

Vierailija
27/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muutama vuosi sitten tilin tinderiin. En saanut matcheja. Maksoin, jotta sain tietää ne 99+ tykkääjää, jotka oli sumennettuna. Nimesin sen tykänneiden listan mielessäni KVP-listaksi (kommunistien vappuparaati), sillä niin paljon punaisia lippuja en ole nähnyt missään muualla. Poistin tilin ja en ole kaivannut takaisin. Ilmeisesti minun kanssa parisuhteeseen haluavat vain mielenterveyskuntoutujat ja sairaalloisen ylipainoiset naiset. Itse en ole kumpaakaan.

Vierailija
28/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumble

Hinge

Okcupid

Facebook Dating

Tinder

Näitä käytän jokaista joka päivä ja toiveissa löytää loppuelämän kumppani ja saada lapsiakin.

M38

Vierailija
29/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRL

Vierailija
30/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oli ennen deittisovelluksia?

baarit ja viinaa

Vierailija
31/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei 49 v mies kelpaa 30 v naiselle. Sopiva ikäerokin on eikä ikää kannata tuijottaa liikaa.

Kokeile ensin sua vanhempaa naista ja tule sitten sanomaan.

Vierailija
32/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa.

Vierailija
33/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta hakeva mies on tinderissä alinta saastaa, joka ei kelpaa kenellekään. Pitää olla komeaa, hauskaa ja kepeää.

Vierailija
34/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona

n38

Vierailija
35/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Ei ole aikaa (tai halua) roikkua deittisovelluksissa. Sairasta meininkiä.

Vierailija
36/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt ainakin yksi. Nainen. Ei koskaan ole ollut deittisovelluksissa eikä tunne sellaiseen tarvetta.

Elän tukevasti sinkkuelämää, ei aikomustakaan vaihtaa sitä mihinkään.

Seurustelua kokeiltu aikoinaan joten se kortti on katsottu ja huonoksi havaittu.  Koska haluan että ainoa elämäni on mahdollisimman hyvää, ja kun en tiedä milloin täältä on poistuttava aion nauttia jokaisesta vapaasta elämäni päivästä.

Uusintaa ei saa.

Vierailija
37/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakauppa on ainoa paikka missä minuun voi törmätä. Muuten olen töissä, kotona tai metsässä koiran kanssa.

Vierailija
38/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokakauppa on ainoa paikka missä minuun voi törmätä. Muuten olen töissä, kotona tai metsässä koiran kanssa.

Sama täällä. Kotona, töissä, ruokakaupassa, matkalla johonkin niistä. Koira tosin puuttuu. Eikä kerrostaloon sellaista viitsi edes hankkia.

Vierailija
39/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30+ sinkut, missä ootte?

Palaan äppeihin aika-ajoin kokeilemaan josko nyt. Pari kuukautta jaksan, käyn parilla-muutamilla treffeillä ja sitten se deittikumppani heilutteleekin sitä jättimäistä punasta lippua, mistä syystä varmaankin on sinkkuna. Turhaudun. Lopetan suhteen. Poistan äpit ja keskityn taas itseeni seuraavat muutaman

Minulle on tullut muutama "oikea" vastaan, mutta myöhemmin osoittautuivat vääriksi hekin. Isoja pettymyksiä.

Vierailija
40/42 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi unohtaa treffailut ja unelmat jos haluaa olla hyvällä mielellä.