Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nikotinisteille katkaisuhoitoja?

Vierailija
19.09.2024 |

Mä olen pahasti nikotiinikoukussa. Syön nikotiinipurkkaa liuskan päivässä ja menee aski tupakkaa myös. Lopetuksesta ei tule yhtään mitään. Pakko saada päivittäinen nikotiiniannos tai rupeaa kaikki asiat ärsyttämään ja alkaa kova hikoilu. Nukkumisestakaan ei tule mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla. 

Vierailija
2/4 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussit. Nikotiinipussit. Aloitat kunnon vahvuudella ja asteittain pikku hiljaa pyrit pienentämään sitä. Vedät sitä vahvaa nyt tästä vuoden loppuun, sitten yhden asteen miedompaa taas vaikka 3kk ja niin edelleen ja niin edelleen. Hidas, mutta toimiva tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussit. Nikotiinipussit. Aloitat kunnon vahvuudella ja asteittain pikku hiljaa pyrit pienentämään sitä. Vedät sitä vahvaa nyt tästä vuoden loppuun, sitten yhden asteen miedompaa taas vaikka 3kk ja niin edelleen ja niin edelleen. Hidas, mutta toimiva tapa.

Ei toimi tuo ainakaan mulla. Jäin tuohon purkkakoukkuun totaalisesti ja tuntuu, että siitä olisi vaikeampi päästä eroon.

Vierailija
4/4 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä purukumiannoksia. Leikkaa veitsellä niitä pienemmäksi. Ja sitten purkkapalojen määrää. Katso annoksia. Ota erikseen tavallinen purkka jos tekee mieli niin jotain ja muut jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi