Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taputin vahingossa tyttöystävän siskon persettä ja nyt se ehkä kiristää minua

Vierailija
19.09.2024 |

Kävi niin, että tulin kotiin ja huomasin tyttöystäväni olevan tuolilla ja etsimässä jotain yläkaapista. Minähän sitten kävelin siihen ja taputin sen peppua kysyen, että mitäköhän pikku peppuliini oikein on etsimässä?

- Täällä pitäisi olla yksi paita, jonka Anni lupasi lainaan.

Aarrgh!!! Sehän oli tyttikseni sisko. Siinä se vain tuli pois tuolilta ja kysyi, että piditkö pepustani?

En oikein saanut mitään sanotuksi ja sitten tyttöystäväni tulikin kotiin, kun se oli tässä välissä ollut käynyt kaupassa. Siinä loppuajan kun se oli paikalla, niin se sisko kiusetteli mulle kuinka meillä on nyt oikein kiva salaisuus. Pitäiskö meidän kertoa siskolle, tykkäsiköhän se siitä? Sitten kun sisko oli kuuloetäisyydellä, niin se vihjaili kuinka sillä ja siskolla on enemmän yhteistä kuin kukaan tietääkään. Ja kun tyttöystäväni ihmetteli, että mistä oikein on kysymys, niin sisko vain sanoi, että poikaystäväsi saattaa tietää.

Haluan tässä nyt korostaa, että ihan vain toista kannikkaa taputtelin, en mitenkään kouraissut oikein kunnolla enkä missään tapauksessa käteni ollut haaroissa.

Onkohan tää nyt niin, että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin panna siskoa, että se pysyisi vaiti? Olen aivan varma, että sekään ei uskalla jäädä kiinni siskonsa miehen panemisesta, joten silloin se ei kertoisi asiasta tyttöystävälleni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nyt niin päättelit, että pitäisi panna hiljaiseksi?

Eiköhän tuo ole selvin asia kertoa nykyiselle miten asia meni eikä lähteä enempää säätämään..

Vierailija
2/14 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan,tämä tapahtui jenkeissä 1960 ja nyt jo uskallat puhua siitä vau.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole läheskään niin kuumottavaa, kun vielä ilman omaa poikaystävää ollut vaimon erittäin upea sisko menee vahingossa lipsauttamaan omat ajatuksensa kesken yhteisen perheen ruuanlaiton, että . rakas, voisitko ja sitten tulee se aivan jäätävä hiljaisuus ja puna nousee siskon poskille.

Huh huh.

Onneksi sain millisekunneissa paikattua sen sopivalla sutkautuksella, niin vaimo edes tajunnut mitä tapahtui.

Sitten sitä onkin 20 vuotta aina sukujuhlissa iloisesti katsottu toisiamme silmiin ja silitelty pöydän alla reittä. Tietäen tahoillamme, että ei se paneminen ihan sen arvoista kuitenkaan olisi. Mutta ai että se pieni kipinä ja kihelmöinti joka kerta, kun vaimon sisko viereen istahtaa, että tuleeko se kosketus sieltä vielä ja tulee, jes!

Kannattaa siis silittää, vielä noin 200 kertaa. ;)

Vierailija
4/14 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä anaaliin ja sano että jos hiiskuukaan asiasta teet sen uudestaan. Joko saat lisää tai sitten jatkat nykysen kanssa.

Vierailija
5/14 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin 32v vaimoni 12vuotta nuorempaa siskoa häneksi ja harrastin seksiä hänen kanssaan. Luulen että tämä kiristää siskosten väliä. Pitäisikö minun panna myös naapurin 19v nuorta naista jotta he ajattelisivat minun olevan seksihullu ja lopettaisivat vihanpidon. T:M59

Vierailija
6/14 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin 32v vaimoni 12vuotta nuorempaa siskoa häneksi ja harrastin seksiä hänen kanssaan. Luulen että tämä kiristää siskosten väliä. Pitäisikö minun panna myös naapurin 19v nuorta naista jotta he ajattelisivat minun olevan seksihullu ja lopettaisivat vihanpidon. T:M59

Noin nuori mies tyytyy vanhoihi akkoihin, ootko joku inkkeli vai muute ruma

Vierailija
7/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nyt niin päättelit, että pitäisi panna hiljaiseksi?

Eiköhän tuo ole selvin asia kertoa nykyiselle miten asia meni eikä lähteä enempää säätämään..

Voiko noinkin tehdä?

Vierailija
8/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingossa juttelee tuhmia tyttöystävän siskon tai jonkun muunkin siskon kanssa, hypistelee sitä, nuolee sen kaiken kauniimpaa tai ihanehtii sen kanssa yhdynnässä, nii sitä ei lasketa. Jos sillei kuiteskin tekee ihan tahalleen, niin on se kyl nii miellyttävää, ettei voi vastustaa kiusausta. Kyöpeli 

Vierailija
9/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tarina. Fiksu ratkaisu olisi kertoa se tyttikselle ja pahoitella vahinkoa siskolle. Vahinkoja sattuu kaikille.

Vierailija
10/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tapahtui vahinko vaimon siskon kanssa 12 vuotta sitten, sen nimi on Noa.

Vierailija
11/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas tarina keksitty.

Mikäli olisi totta niin eihän tuo olisi kuin läpsäistä tyttöystävää takapuolelle ja kertoa kuinka kerran erehtyi ja teki samoin hänen siskolle.

Vierailija
12/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tuosta. Turha tehdä pikkujutusta mitään draamaa, kerrot naisellesi mitä tapahtui, niin hänen ei tarvitse epäillä mitään vakavampaa. Nyt kun mainitsit kiristyksen, niin onhan kiristäjiä murhattukin, jotta ei kiristä enempää.... Tässä tapauksessa siihen tuskin tarvitsee turvautua. 

Vierailija
13/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa neuvoa muuta kuin että vedä käteesi.

varma toimitus, ei päänsisäisiä ongelmia.

Vierailija
14/14 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin vaikeeta oo. Jos kerrot tyttikselles ja se niiku kamaloituu, nii sano sille loparit ja vaiha sen siskoon. Näkyy jo olevan tuloillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi