Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö elämä hukkaan, jos puoliso on kämppis?

Vierailija
19.09.2024 |

Mua vaivaa todella moni asia. Mies on useita kertoja loukannut mua ajattelemattomuuttaan ja kun olen yrittänyt kertoa tunteistani on hän vähätellyt niitä ja saanut minut vain kääntymään sisäänpäin. Olen meistä silti se, joka yrittää sopia kaikkea ja antaa anteeksi ja kannatella parisuhdetta ja unohtaa. 

Rakastan miestä, luottamus on kunnossa ja hän on hyvä puoliso, mutta niin moni asia vaivaa mua, että olen miettinyt jos vain elän kämppiksenä siihen asti, että lapsemme ovat isoja. Olemme jo nyt etääntyneet ja en halua enää aloittaa keskusteluja, sillä hyvin harvoin ne enää lähentävät meitä. Seksielämää kyllä on ja se toimii, mutta olen henkisesti poissa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole seksielämää lainkaan,  keskustelut ovat small talk tasoisia. Olen ajatellut, että muutan erilleen, kun lapsi muuttaa pois kotoa. En koe järkeväksi viettää näin loppuelämääni.

Vierailija
2/4 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole seksielämää lainkaan,  keskustelut ovat small talk tasoisia. Olen ajatellut, että muutan erilleen, kun lapsi muuttaa pois kotoa. En koe järkeväksi viettää näin loppuelämääni.

Meidän keskustelut ovat myös lähinnä arkisia, tai nykyään mies puhuu paljon ja minä lähinnä kuuntelen. En koe, että mies olisi aidosti kiinnostunut asioistani ja keskustelunaiheistani. Olen ollut viikkoja kertomatta käytännössä mitään itsestäni, ajatuksistani tai toiveistani. 

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli persu niin muutin pois.

Vierailija
4/4 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset