En vaan kelpaa naisille, pitääkö minun hakea nainen ulkomailta?
Olen koko ikäni ollut sinkku koska en kelpaa naisille. Olen korkeakoulutettu,keskituloinen ja ihan tavallisen näköinen. Onko ainoa mahdollisuus hakea nainen vaikka italiasta jos haluan parisuhteen ja perheen? Suomessa ei vaan sopivia naisia ole.
M34
Kommentit (72)
Voithan hakea naisen ulkomailta. Olen kuitenkin nähnyt että he omaksuvat täkäläisten naisten tavoille nopeasti.
Siinä ajassa kun ole asiasta tälläkin palstalla jankuttanut, niin olisit hakenut naisen ulkomailta vaikka kävelemällä saamaton vätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osalla varmasti on, mutta sitten taas tilastollisestikin Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä, ja keskimäärin yhdestä naisesta on noin viisi miestä samaanaikaan kiinnostunut. Siinä todennäköisyydet ovat suuret,että isoosa ei löydä ikinä ketään
Öööö miten tää matikka toimii? Naisia enemmän kuin miehiä, niistä jo valmiiksi vähemmistä miehistä viisi piirittää aina yhtä ja samaa naista, eli todella suuresta osasta naisia ei kukaan ole kiinnostunut. Silti ne on miehet joista iso osa ei koskaan löydä ketään?
Katoitko yhtään tota mun jälkimmäistä viestiä, jossa korjasin noita mun sanomisia, vai päätitkö vaan öyhöttää? Ööööt vaan ittelles😀😀
Italialainen nainen tekee hyvää ruokaa, pukeutuu naisellisesti, haluaa perustaa perheen ja pitää itsestäänselvyytenä, että mies ei ole koskaan erillistynyt omasta äidistään ja siksi on aina miehensä silmissä hyvänä kakkosena.
Miksi haluat perustaa perheen lähes sotatantereeksi muuttuneeseen koulumaailmaan? Koulukiusaus, huumeet ja puukotukset ovat arkipäivää jo ala-asteellakin.
Vierailija kirjoitti:
Italialainen nainen tekee hyvää ruokaa, pukeutuu naisellisesti, haluaa perustaa perheen ja pitää itsestäänselvyytenä, että mies ei ole koskaan erillistynyt omasta äidistään ja siksi on aina miehensä silmissä hyvänä kakkosena.
Ja pitää itsestäänselvyytenä, että mies on se aktiivinen osapuoli suhteessa. Mies kantaa suuremman vastuun elatuksesta. Mies tuo lahjoja ja kukkia, vie naista ulos syömään ja vaikka teatteriin. Mies maksaa kampaamokäynnit ja uudet vaatteet.
K
Thaimaasta saat varmasti hyvän naisen. Kannattaa käydä siellä. Onnea matkaan naisen saamiseen!
Juu, pitää hakea ulkomailta. Joko Venäjältä tai Aasiasta.
"Italiassa ei ole a) köyhiä b) tyhmiä c)epätoivoisia."
- Kyllä kuule on.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta saat varmasti hyvän naisen. Kannattaa käydä siellä. Onnea matkaan naisen saamiseen!
Parin vuoden sisällä se karkaa sinne takaisin. Sulta puuttuu sekä vetovoima että pitovoima, mutta sitä on liikkeellä muillakin aloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööö miten tää matikka toimii? Naisia enemmän kuin miehiä, niistä jo valmiiksi vähemmistä miehistä viisi piirittää aina yhtä ja samaa naista, eli todella suuresta osasta naisia ei kukaan ole kiinnostunut. Silti ne on miehet joista iso osa ei koskaan löydä ketään?
Katoitko yhtään tota mun jälkimmäistä viestiä, jossa korjasin noita mun sanomisia, vai päätitkö vaan öyhöttää? Ööööt vaan ittelles😀😀
Olen eri, mutta miten täällä voi tietää kuka on kirjoittanut minkäkin viestin?
Muutkin kuin mainitsemasi asiat vaikuttavat naisten kiinnostukseen (muuallakin kuin Suomessa). Muun muassa henkilökohtainen hygienia, asenne, ärsyttävä narsistisuus tai liiallinen sisäänpäin kääntyneisyys, tapa puhua ja kuunnella, tapa kohdata (silmiin katsominen, huomaavaisuus), empaattisuuden puute, tupakointi, liiallinen päihteiden käyttö, arvomaailma. Positiivisella ja huomaavaisella asenteella mahdollisuudet paranevat.