Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikki-lehti

Vierailija
18.09.2024 |

Nyt mennään ajassa taaksepäin nostalgia tripille. Kuka muistaa vielä Suosikki-lehden? Itselle se oli nuoruudessa aina odotettu päivä, kun Suosikki-lehti ilmestyi. 

Varsinkin Kultaturbo-numero oli mahtava juttu. Siinä oli paljon julisteita ja joskus useampi taskupokkari. Oi sitä riemua. 

Lääkäripalstalla moni kysymys alkoi sanoilla: Dear Eki, ja sen jälkeen oli se kysymys.

Uudet sukupolvet ei tätä tietenkään käsitä, mutta Suosikki-lehti oli monelle nuorelle joskus tosi tärkeä ja kova juttu. 

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki nuortenlehti 🌹 1961-2012 🥀

Vierailija
42/47 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees, sinitarralla kuukausijulisteet seinään kiinnni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bees & Honey-palsta oli ihan huippu. Siellä oli välillä ihan outojakin kysymyksiä Ekille. 

Jäi mieleen, että hän aina vastasi runsaita ja kivuliaita menkkoja valittaville, että kyllä sinä varmaan sen muutaman päivän kuukaudessa kestät 😲

Vierailija
44/47 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli suosikki joskus 79- 82. Ja todellakin kaikki julisteet seinään, vaikkei olisi ko bändistä ikinä kuulluut. 

Str99aycats oli kova juttu hetken aikaa.

Vierailija
45/47 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pokkari? Mulle tulibtosiaan joskus - 82 viimenen susikki, pokkari sit varmaan myöhempien aikojen juttu.

Vierailija
46/47 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrok City oli myös Introssa ja sen perillisessä Helpissä.

Mä olin ehdottomasti Intro- fani. Suosikkia en juurikaan seurannut, lukenut enkä etenkään ostanut. 

Vierailija
47/47 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan