Muistanko omiani vai oliko 80-luvulla lasten ja nuorten keskuudessa joku stiga-juttu, lumikelkka jossa oli sukset?
Kommentit (38)
Tämmöinen? https://www.stigasports.com/fi/category/leisure-play/snowracer, oli olemaasa kyllä jo 79-luvulla. Ja omilla lapsilla 2000-luvulla oli nämä myös.
Stiga-rattikelkka mutta siihen ei kaikilla ollut varaa. Köyhät laski liukurilla tai jätesäkillä.
Stiga oli ysärillä kova sana ainaki, viel kovempi oli jos sulla oli sellanen customoitu pehmuste siinä penkin päällä
Rattikelkka se oli nimeltään. Pikkuveljellä taisi olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan stiiga.
Rattikelkka oli varakkaiden lapsilla. Duunariperheessä laskettiin pulkalla
https://www.k-rauta.fi/tuote/ahkiopulkka-classic-the-pulkka-sininen/643…
Mulla oli sellanen todella värikäs, olisko ollu neon vihree missä oli myös pinkkiä tai joku sellanen ja mä olin ylpeä siitä kapistuksesta :D
Muistatte kaikki väärin. Ei sellasta oo koskaan ollut.
Juu oli.
Tuutko hakee?
Yksi musta ja toinen harmaa punainen ois jouten. Maksaa kiitoksen verran ja jos hymyn saa kaupan päälle niin tehdään kaupat.
Vierailija kirjoitti:
Juu oli.
Tuutko hakee?
Yksi musta ja toinen harmaa punainen ois jouten. Maksaa kiitoksen verran ja jos hymyn saa kaupan päälle niin tehdään kaupat.
Tuun jos maksat bensat, tarjoat pullakahvit ja tietty parempi jos viitsit tuoda..
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tai sitten kaikki tässä ketjussa valehtelevat. Miksi valehtelette? Oletteko tahallanne ilkeitä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tai sitten kaikki tässä ketjussa valehtelevat. Miksi valehtelette? Oletteko tahallanne ilkeitä ihmisiä?
Moi mä oon Mauri. Mä oon alien, täysin ulkopuolinen, olen vain ohikulkumatkalla. Kiitos kysymästä. Sun äitis tais olla simpukka kun sinusta tuli tuollainen LIMAMENVITTUSAATANA!
Meillä ei ollut lapsena mutta omilla lapsillani oli Stiga rattikelkka.
Oli jo 70-luvulla, muistaakseni -76 tai -77 näin ekan kerran Stigan kelkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan stiiga.
Stiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi mä oon Mauri. Mä oon alien, täysin ulkopuolinen, olen vain ohikulkumatkalla. Kiitos kysymästä. Sun äitis tais olla simpukka kun sinusta tuli tuollainen LIMAMENVITTUSAATANA!
Moi vaan! Mun nimi on Kari. Mä olen kehitysvammainen. Käytkä usein täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi vaan! Mun nimi on Kari. Mä olen kehitysvammainen. Käytkä usein täällä?
Moi mun nimi on Jani. Ei mulla muuta asiaa, halusin vaan sanoa.
Vanhemmat Stigat taisi olla puupenkillä ja myöhemmin se vaihtui muoviseen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat Stigat taisi olla puupenkillä ja myöhemmin se vaihtui muoviseen.
Kaikkein vanhimmat olivat rautaisia ja niissä oli höyrymoottori.
Oli.