Mitä mieltä Tuomo Kasasen uudesta kirjasta "kuinka vapauduin trauman kahleista?
tuntuu et on vähän perus puhetta, jonka jokainen tietää? aika paljon haluaa tuoda itseänsä julkisuuteen tuo tuomo, onko todellisuudessa edes mikään julkkis. En ole nähnyt yhtään tv-juontoa, ei kai edes näyttele, ei ainakaan missään ole näkynyt? onkohan tähdenlennoksi vai lensikö jo?
Kommentit (7)
Ei varmaan ko.kirja oo puhutellut ketää, ei nähtävästi??
Vierailija kirjoitti:
Haluaa olla julkkis? Monihan haluaa. Moni vaikuttajista itse etu nenässä tuntuu tarjoavan itseään milloin mihinkin juttuun, mieluusti alakerran juttuja tai traagista tarinaa, joilla pääsisi esille ja klikkeihin. Nykyaikana on paljon somevaikuttajia, jotka haluaa brändätä itsestään jotain suurempaa kuin onkaan. Miksi vaikuttaja piilottaa seuraajansa, niissä aina tulee tunne että siellä on silloin ostettuja seuraajia suurin osa?
Julkkikseksi haluavat ihmiset, jotka eivät tiedä muita vaihtoehtoja kuin työkkärin kassa tai se mitä näkee telkkarista. Ei normaalit ihmiset halua julkkikseksi.
Tai ne jotka eivät oikeasti siedä normaalia arkea johon kuuluu normaali työ, töihin herääminen, työstä vastuu, sitoutuminen.
Laiskat ehkä tahtoo julkkikseksi. Ilmaisten lounaiden perässä?
Kertokaa mulle toi juttu, miksi seuraajat on piilotettu? Onko siellä silloin jotain salattavaa?
Haluaa olla julkkis? Monihan haluaa. Moni vaikuttajista itse etu nenässä tuntuu tarjoavan itseään milloin mihinkin juttuun, mieluusti alakerran juttuja tai traagista tarinaa, joilla pääsisi esille ja klikkeihin. Nykyaikana on paljon somevaikuttajia, jotka haluaa brändätä itsestään jotain suurempaa kuin onkaan. Miksi vaikuttaja piilottaa seuraajansa, niissä aina tulee tunne että siellä on silloin ostettuja seuraajia suurin osa?