Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

J. D. Vance myöntää keksineensä Trumpin valheen kissoja ja koiria syövistä haitilaisista - luodakseen media huomiota 🤣😂

Vierailija
18.09.2024 |

J. D. Vance myöntää keksineensä Trumpin valheen kissoja ja koiria syövistä haitilaisista - luodakseen media huomiota 🤣😂

🤢

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin resurssien tuhlaamista. Sekopäät uhkailivat kaupungin asukkaita.

tämä

Vierailija
62/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan paljon muista Amerikan konservatiivien lemppariaiheista on liioiteltua tai keksittyä hömpänpömppää? Miten minun on tarkoitus uskoa mitä he sanovat esim. transihmisistä tai vastapuolen poliittisista ehdokkaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan paljon muista Amerikan konservatiivien lemppariaiheista on liioiteltua tai keksittyä hömpänpömppää? Miten minun on tarkoitus uskoa mitä he sanovat esim. transihmisistä tai vastapuolen poliittisista ehdokkaista?

ei niihin voi enää uskoa

Vierailija
64/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vance näyttää olevan sitä tyyppiä joka sanoo ja tekee rahasta mitä vain. Ja tuollaisesta vielä varapressa. Nou thänks!

Vierailija
65/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt videon jossa haitilaiset syö ihmislihaa.

Kyllä sinäkin söisit, jos olisit 2 viikkoa nälässä.

Vierailija
66/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on ihmisen aivojen kehittämää hevonpaskaa, paitsi infra ja fyysinen materiaali joka ollaan tuotettu ja toimii ja kulkee ympäri maailmaa. Kaikki puheet ja jutut ja uutiset on aivan joutavaa ja kannattaa ignorettaa.

Vierailija
67/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin itse elokuvan Batmanista

Vierailija
68/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis juttujen alullepanija itse myöntää keksineensä koko jutun, ja  edelleen internetsoturit väittävät sen olevan totta! On tämä kyllä absurdi näytelmä.

Amerikkalaiset elää oudossa kuplassa. Kyllä ne jonakin päivänä herää kun infra ei enää toimi.

Vierailija
69/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisiä harmittaa, kun ostivat ensin kalliilla miehen omakseen, mutta hän onkin i d i ootti 🤢

Vierailija
70/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä? Minä olen syönyt possua ja nautaa. Nisäkkäitä samalla tavalla kuin ihmiset.

Vierailija
71/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkin kyllä jutun pointin. Jos puhuu samaan aikaan hätää kärsivistä amerikkalaisista ja lemmikkejä syövistä haitilaisista, niin media kirjoittaa vain toisesta.

Koska oikeasta hädästä ja asioista ei puhuta niin kauan kuin nykyhallintoa on suojeltava.

Mies valehteli, kiihotti ihmisryhmää vastaan ja sössöttää kuinka syy on median

Vierailija
72/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläisiä harmittaa, kun ostivat ensin kalliilla miehen omakseen, mutta hän onkin i d i ootti 🤢

Myönsi kaiken haastattelussa

FAIL

Vierailija
73/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis juttujen alullepanija itse myöntää keksineensä koko jutun, ja  edelleen internetsoturit väittävät sen olevan totta! On tämä kyllä absurdi näytelmä.

😂

Vierailija
74/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on kaikki loisia, Trump, Vance...

Vierailija
75/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on kaikki loisia, Trump, Vance...

Eiks nämä nyt ole kissajuoksijoita? Tai ainakin lemmikki juoksijoita. Juostaan presidentiksi koirat ja kissat kainaloissa. Ne on jätkät käyneet elon muskin baari/päihdekaapilla ja nappailleet sieltä yhtä sun toista. Sillä muuten voisi selittää montakin asiaa kummastakin. Palkataan tyyppejä ampumaan ohi. Ei siinä voi mennä mitään pieleen....

Vierailija
76/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Republicans are cunts.

🤢

Vierailija
77/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Springfieldin kaupunginvaltuuston kokouksesta on tv-tallenne, jossa kaupungin asukkaat käyvät todistamassa mitä kaikkea siellä on tapahtunut siirtolaisvyöryn tultua pieneen kaupunkiin. Siellä on ihan sekalaista porukkaa paikallisia asukkaita, eri värisiä ihmisiä ym.

Ja mitä itse katsoin niitä todistajalausuntoja, niin minun silmiini ne ihmiset olivat aidosti suorastaan hädissään tilanteesta siellä ja ne jutut mitä kertoivat, eivät tosiaan olleet mitään kivoja. Vaikutti siltä ettei koko tilanne ollut lainkaan hallinnassa sellaisessa pienessä kaupungissa.

Miten joku JD Vance tai Trump tai kukaan muukaan olisi pystynyt lavastamaan koko homman?

Kyse on ihan virallisista todistajalausunnoista kaupunginvaltuuston edessä. Ei mitään sattumanvaraisia haastatteluita jostain kadun varrelta.

TV-tallenteen voi katsoa netistä.

Vierailija
78/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin netti on täynnä videoita noista kissoja grillaavista siirtolaisista ja asiaa on käsitelty myös paikallisessa kaupunginvaltuuston kokouksessa. Demokraatti-media vaan koittaa maalata Trumpin hulluksi.

Kaikki haitilaiset voisivat istua torilla grillaamassa lemmikkejä ja Trump olisi silti hullu. Se asia ei muuksi muutu.

Vierailija
79/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I g o r

Vance myönsi keksineensä koko asian päästään

Vierailija
80/91 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän onnistui ja vihervassumedia on (taas) kauhuissaan...

Sun mielestä kaupungin hallinto, poliisi, jne ovat vihervasemmistoa Usassa? 🤦🏼

🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi