Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keiden kanssa tanssija Saana Akiola on tanssinut TTK:ssa?

Vierailija
17.09.2024 |

Eli ketkä häntä on potentiaalisesti ahdistelleet?

https://www.is.fi/viihde/art-2000010702782.html

Kommentit (1617)

Vierailija
1361/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään tätä samalla kaikilta:

Anteeksi kun kysyn, mutta miten juuri sinä löysit tänne palstalle?

Kaikki saavat halutessaan vastata tähän.

Minä eksyin tänne, kun Radio Rockin aamussa tapausta ruodittiin viime viikolla, ja mainittiin tämä vauva-palsta. Olen seurannut nyt tätä ketjua, ja pari omaa kommenttiakin laittanut. Aiemmin ei vauva.fi ole juuri muuten ollut mulle tuttu kuin kalevauva.fin sanoitusten kautta :)

Kalevauva.fi:lla on kyllä legendaarisia biisejä kuten Sohva haisee perseeltä ja Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?

Itsekin kuulin ensimmäisen kerran Vauva-palstasta katsoessani sattumoisin aamu-tv:stä tämän trubaduurikaksikon haastattelua.

Väärä ketju.

Vierailija
1362/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään tätä samalla kaikilta:

Anteeksi kun kysyn, mutta miten juuri sinä löysit tänne palstalle?

Kaikki saavat halutessaan vastata tähän.

Minä eksyin tänne, kun Radio Rockin aamussa tapausta ruodittiin viime viikolla, ja mainittiin tämä vauva-palsta. Olen seurannut nyt tätä ketjua, ja pari omaa kommenttiakin laittanut. Aiemmin ei vauva.fi ole juuri muuten ollut mulle tuttu kuin kalevauva.fin sanoitusten kautta :)

Kalevauva.fi:lla on kyllä legendaarisia biisejä kuten Sohva haisee perseeltä ja Pitääkö synnytyksessä todellakin olla alapää paljaana?

Itsekin kuulin ensimmäisen kerran Vauva-palstasta katsoessani sattumoisin aamu-tv:stä tämän trubaduurikaksikon haastattelua.

Väärä ketju.

Sorry, teemasta rönsyily. Liittyi aiempaan kysymykseen "Miten löysit tälle palstalle?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinä taitaa olla purtu ja mysteeri ratkaistu, joten hercule poirotit ja miss marplet joutavat muihin tehtäviin :)

Vierailija
1364/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kohdasta 17:25 alkaen:

Saana: ...kysyy siltä puolisolta että hei mä lähetin mun tanssiparille tällasia viestejä, että onhan tää sulle ihan ok, ja mä kerroin muuten sille että mä oon ihan tosi ihastunut siihen...

Tiia: ...niin että se on kuuma ja mä haluaisin että se lähettäis mulle bikinikuvia ja alusvaatekuvia ja kaiken maailman kuvia, että jos ei se oma arvostelukyky riitä, niin sit voi kysyy vaikka siltä puolisolta, että heeeei mitä mieltä, oisko nää hyvän mielen juttui nää tällaset, että lähettelenpä tässä toiselle naiselle viestejä, että katoppa tässä on kuva mun kull...takellosta, ja sit se voi se puoliso kertoo että onko ok vai eiks oo ok...

Saana: ...mä luulen että siinä vaiheessa ei tartte enää puolison kans hirveen kauan jutella...

Tiia: ...mä oon kyllä niin nihkee että jos mun puoliso kysyis multa että onks ok että mä lähetän mun kultakellosta kuvia naisille, niin et onks se Tiia sulle ok, niin mä oisin varmaan sllleen että ei tää kyllä mulle oo ok, mä en usko..."

Saana: ...en usko että hirveen monelle on...

Ohhoh, kuvia kull...takellosta. Aika paha. Mut tän mysteerin ratkaisua tieto ei auta, koska kaikilla yhdeksällä lienee kultakello :)

Vierailija
1365/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pähkinä taitaa olla purtu ja mysteeri ratkaistu, joten hercule poirotit ja miss marplet joutavat muihin tehtäviin :)

Näin on. Jäädään odottelemaan, kuka seuraavaksi paljastaa ja mitä..

Nyt voisi mennä vaikka sienimettälle, mutta tarvii muistaa, että kaikki kaunis ei ole syötävää, kuten podissa mainittiin..

https://www.seiska.fi/kotimaa/jukka-tammi-puri-hellasti-tulikuumaa-tans…

Vierailija
1366/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapalaisen kommenteissa pisti silmään myös se, että hän ihmetteli, miksi haavoja revitään auki jo sovituista jutuista. Kenenköhän haavoista hän puhui? Ahdistelijanko? Ahdistelun uhri saanee repiä omia haavojaan auki niin paljon kuin haluaa. Jos tekijällä on haavoja, niin uhri ei liene niistä vastuussa.

Jukka taisi olla ärsyyntynyt, koska TTK:n ja samalla kilpatanssin ylle leijaili negatiivissävytteinen kohu, ja siksi vähätteli asiaa. Hänkin on ollut TTK:ssa koko ajan mukana tuomarina, ja aikamoista voittokulkua ohjelma on ollut MTV:lle - hyvät katsojaluvut ja  paljon viihdeohjelma-palkintoja. Tuomareillekin varmasti oikein hyvä työtehtävä.

TTK onkin säilynyt varsin hyvin negatiivisilta kohuilta. Annika K:n äkillinen poisjäämisen jälkeinen kohukin lakaistiin vähin äänin maton alle. Tuotannossa ei varmasti haluta, että ohjelman suosio horjuu skandaalien takia.

Vierailija
1367/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haapalaisen kommenteissa pisti silmään myös se, että hän ihmetteli, miksi haavoja revitään auki jo sovituista jutuista. Kenenköhän haavoista hän puhui? Ahdistelijanko? Ahdistelun uhri saanee repiä omia haavojaan auki niin paljon kuin haluaa. Jos tekijällä on haavoja, niin uhri ei liene niistä vastuussa.

Jukka taisi olla ärsyyntynyt, koska TTK:n ja samalla kilpatanssin ylle leijaili negatiivissävytteinen kohu, ja siksi vähätteli asiaa. Hänkin on ollut TTK:ssa koko ajan mukana tuomarina, ja aikamoista voittokulkua ohjelma on ollut MTV:lle - hyvät katsojaluvut ja  paljon viihdeohjelma-palkintoja. Tuomareillekin varmasti oikein hyvä työtehtävä.

TTK onkin säilynyt varsin hyvin negatiivisilta kohuilta. Annika K:n äkillinen poisjäämisen jälkeinen kohukin lakaistiin vähin äänin maton alle. Tuotannossa ei varmasti haluta, että ohjelman suosio horjuu skandaalien takia.<

Muistelen miten Anniina K:lla oli samaan aikaan jotain ongelmia tulla raskaaksi. Korjatkaa jos muistan väärin. Kyseessä voi siis olla todellakin hyvin yksityinen ja surullinen asia. Mitä tuota enää naista kiusaamaan ja vaatimaan vastauksia. Jätetään hänet tämän ulkopuolelle.

Vierailija
1368/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kiellä, etteikö Signmarkia olisi kohdeltu tylysti. 

Vierailija
1369/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisi mennä vaikka sienimettälle, mutta tarvii muistaa, että kaikki kaunis ei ole syötävää, kuten podissa mainittiin..

Niinpä... pitäisiköhän hercule poirotin sittenkin vielä ottaa suurennuslasi esille? Itse luokittelin tämän kaksikkoon kuulumattomaksi rajatapaukseksi, mutta onhan tuo vihje ja yhtäläisyys aikamoisen selkeä ja podcastin tekijöiltä nerokkaasti rakennettu.

Vierailija
1370/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity millään tavalla mihinkään (vai liittyykö sittenkin...), mutta yhdeksän miehen joukossa on yksi, joka on näytellyt Hercule Poirot'n roolin.

Vierailija
1371/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vuonna 2011 Akiolan tanssiparina ollut Jukka Tammi niin ikään kertoo olevansa tietoinen Akiolan ulostulosta.

Saana kertoi minulle, ja vastasinkin hänelle.

Kiistätkö, että Akiola viittaisi sinuun?

Kiistän ehdottomasti. Saana vielä viestissään laittoi, että tämä ei koske minua. Ei hän ketään nimittänyt, enkä tietenkään ruvennut kyselemään.

Nyt puhuvat Saana Akiolan TTK-parit tanssiopettaja varoitti osallistujia ulostulostaan

https://www.is.fi/viihde/art-2000010703593.html

Mitenkä on, uskoako enemmän selvään vihjeeseen vai tähän kommenttiin?

Vierailija
1372/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu seuraa instassa signmarkia mutta ei Leppistä...

Vierailija
1373/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, kun viime päivinä joku/jotkut on syyttänyt täällä melko aggressiiviseenkin tyyliin Saanaa syyttömien tanssiparien moraalittomasta epäilyksenalaiseksi asettamisesta, että missäköhän mittakaavassa heitä oikeasti on ajateltu mahdollisina syyllisiä häirintään. Kuinka paljon väestöstä on kuullut tai lukenut tästä keissistä? Missä mittakaavassa tiedetään, ketkä ovat olleet Saanan pareja? Miten suuri osa tanssiparien kommentointia lukeneneista on vakuuttunut syyttömyydestä, kun se on tuotu kommenteissa esille? Kuinka paljon on tiedostettu, ketkä ovat jättäneet kommentoimatta? Kuinka paljon tällaisia keskustelupalstoja, joissa asiaa ruoditaan, luetaan? 

Kysymys: Kuinka paljon tällaisia keskustelupalstoja, joissa asiaa ruoditaan, luetaan? 

Vastaus: Hyvin vähän. Hyvin pieni osa Suomen kansasta lukee näitä. Jotkut tässäkin ketjussa nähdyt suuru

No jos asiasta googlaa niin tämä ketju on ihan ensimmäisten joukossa. Eli kyllä tänne ulkopuolelta porukkaa lappaa. Ja ne syylliset on ihan takuulla googlanneet asiaa sen viis kertaa päivässä.

Vierailija
1374/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Anniina Koivuniemen tapauksessa kyse samasta asiasta, kun yhtäkkiä lopetti.

Niin ?

Sekin jäi silleen että: "Anniina itse kertoo, jos kertoo". 

Jätettiin sanomatta että Helena ja Jukka sitten kieltävät kaiken.

Kukaan tuomareista ei kiellä Saanan kokemaa häirintää. Kiemurtelevat vain, koska eivät halua vastata kysymykseen suoraan.

"Mä en ole pystynyt seuraamaan sitä ollenkaan, sillä mulla on ollut niin kiire muissa hommissa, Jorma Uotinen kertoi.

Mä en oikeasti lue näitä lehtiäkään, Uotinen jatkoi hyväntuulisesti."

Jukka Haapalainen kertoi, ettei ole koskaan ollut tietoinen, että mitään olisi tapahtunut.

" Niitä ei varmaan meille tuoda tietoon, jotta s

En tiedä mitään mutta asiasta on puhuttu🤔

Vierailija
1375/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity millään tavalla mihinkään (vai liittyykö sittenkin...), mutta yhdeksän miehen joukossa on yksi, joka on näytellyt Hercule Poirot'n roolin.

Voi liittyä paljonkin, varsinkin, kun katsotaan roolin taakse. Kumpaan uudelleen esille otettu suurennuslasi kohdistuu tarkemmin? Hercule Poirotiin vai häneen, joka erehtyy luulemaan kaunista syötävänä?

Vierailija
1376/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No jos asiasta googlaa niin tämä ketju on ihan ensimmäisten joukossa. Eli kyllä tänne ulkopuolelta porukkaa lappaa. Ja ne syylliset on ihan takuulla googlanneet asiaa sen viis kertaa päivässä."

Mahtaa olla syyllisille yhtä vuoristorataa lukea, kun välillä ollaan aikamoisen varmoja, kuka "se" on tai keitä "ne" ovat, ja sitten taas tulee joku seikka esille, joka pistää epäilemään, olikohan se sittenkään näin.

Vierailija
1377/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Anniina Koivuniemen tapauksessa kyse samasta asiasta, kun yhtäkkiä lopetti.

Niin ?

Sekin jäi silleen että: "Anniina itse kertoo, jos kertoo". 

Jätettiin sanomatta että Helena ja Jukka sitten kieltävät kaiken.

Kukaan tuomareista ei kiellä Saanan kokemaa häirintää. Kiemurtelevat vain, koska eivät halua vastata kysymykseen suoraan.

"Mä en ole pystynyt seuraamaan sitä ollenkaan, sillä mulla on ollut niin kiire muissa hommissa, Jorma Uotinen kertoi.

Mä en oikeasti lue näitä lehtiäkään, Uotinen jatkoi hyväntuulisesti."

Jukka Haapalainen kertoi, ettei ole koskaan ollut tietoinen, että mitään olisi tapahtunut.

<

Minä käsitin niin, että silloin aikoinaan ei puhuttu asiasta tuomarien kanssa, mutta nyt oli puhuttu, kun tuli julkiseksi. 

Vierailija
1378/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ohhoh, kuvia kull...takellosta. Aika paha. Mut tän mysteerin ratkaisua tieto ei auta, koska kaikilla yhdeksällä lienee kultakello :)"

Aika moni karsiutuu pois, koska kullta...kellokuvien lähettelijä oli se, joka oli Saanaan ihastunut parisuhteessa oleva tyyppi, joka lähetteli näitä epämiellyttäviä viestejä mm. pyysi Saanaa lähettämään bikinikuvia. Tästä tyypistä Saana meni puhumaan tuotannolle ja sanoi ettei halua jatkaa tämän kanssa työskentelyä.

Vierailija
1379/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä käsitin niin, että silloin aikoinaan ei puhuttu asiasta tuomarien kanssa, mutta nyt oli puhuttu, kun tuli julkiseksi."

Voihan se olla noinkin. Sitä vaan ihmettelen, miksi Helena ei sitten halunnut ollenkaan kommentoida asiaa, ja Jorma ei mukamas ollut kiireiltään seurannut ollenkaan asiaa...

Vierailija
1380/1617 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se lopputulema nyt siis on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi