Onko teillä viiva huulesta alaspäin niin että se näkyy? Ahdistaa ja olen vasta 28 vuotias
Molemmilla puolilla suuta viivat alaspäin, vaikka ei muita ryppyjä tullut. Kuinka yleistä tämä on jo tässä iässä? Tuntuu että muilla ei ole.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
No ei ole.
N38
Näin arvelinkin :(
Ei ole. Nuku kunnolla, pysy normaalipainossa ja jätä sokeriherkut kokonaan pois (myös alkoholi) niin viivästytät ihon vanhenemista. Ja tupakka pois.
Voi Jeesus mitä ongelmia ihmiset kehittelee. Lopeta peiliin tuijotus. Sinä vanhenet joka päivä ja kyllä, se näkyy naamassa myös. Luulisi tuon ikäisenä jo ymmärtävän.
Onko sulla mitään oikeita ongelmia, mistä ahdistua?
Iän myötä kimmoisuus ihossa vähenee ja myös ihonalainen rasva valuu alaspäin. Noin käy kaikille enemmän tai vähemmän.
Ap on kuitenkin photoshopatuilla kuvilla aivopesty neurootikko joka tuijottelee päivät pitkät peiliin yksin kotonaan.
On, ja on ollut jo kolmisen vuotta. Olen nyt 36v ja terveelliset elämäntavat löytyy. Onko sinullakin leveähkö suu ja kapeat alakasvot? Luulisin että tämä voisi liittyä kasvojen mittasuhteisiin.
Tarvitset kasvojenkohotuksen. Turkissa saa halvalla
Mulla lähtee huulista semmoset kirkkoveneviivat joka suuntaan. Naama näyttää piirretyltä pillulta.
Ja olen mies.
Siis missä se viiva on? Suupielissäkö? Vai tarkoitatko että huulissa on juonteita? En ymmärrä mitä aloittaja tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä se viiva on? Suupielissäkö? Vai tarkoitatko että huulissa on juonteita? En ymmärrä mitä aloittaja tarkoittaa.
Siis alemmissa huulissa lähtee kunnon juonteet alas :(
En ymmärrä, mistä puhutaan. Ap:N ongelma eivät ole viivat.
Tarkoitatko ns. paskansyöntiryppyjä? Juu, minulla on ne.
Nasolabiaalijuonteet? Mulle tuli päälle nelikymppisenä. Varmaan perintötekijöistä ja rakenteestakin kiinni.
Käyppä Intian maaseudulla matkailemassa!
Monelle naiselle tulee hamsteriposket siinä 4kymppisenä 😅
No ei ole.
N38