Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kastelahja minkä olet saanut tai lapsesi on saanut?

Vierailija
17.09.2024 |

Eka kummilapsi, budjetti rajallinen. Pieni tyttö syntymässä ensi kuussa 😊 Millaiset lahjat on niitä oikeasti hyviä ja/tai mieleenpainuvia? Onko jokin muistoesine parempi vai joku heti käytännöllisempi? Auttakaa nuorta hölmöä ensikertalaista! Olen tosi täpinöissäni 😊

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein myös pieni budjettisena ensimmäiselle kummilapselleni tälläisen julisteen kauniissa kehyksissä - vanhemmat ainakin tykkäsivät valtavasti ja nyt itse tyttö nelivuotiaana tykkää siitä. Aika ajaton mielestäni. Julisteessa on syntymäpaikka, -aika ja -päivä sekä oma suosikki mietelauseeni.

https://momentinstars.fi/?srsltid=AfmBOorW6paHYLMzmsqn6Vu2IdI7nitcC0mNX…

Vierailija
2/7 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin turhimmat oli ne tinapankit - niitä kertyi vielä useita. Jos ei tunne makua niin joku käyttöesinekin on ihan hyvä varmaan. Pieni pehmolelu tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin turhimmat oli ne tinapankit - niitä kertyi vielä useita. Jos ei tunne makua niin joku käyttöesinekin on ihan hyvä varmaan. Pieni pehmolelu tms.

Piti lisätä, että paras oli sellainen pikkunalle, on vieläkin unikaverina (lapsi 7v).

Vierailija
4/7 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny, taulu, jalassa pysyvät sukat, kirjat, pieni kultainen riipus, kummilusikka kaiveruksella (teräksinen)

Vierailija
5/7 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikoinani kastelahjaksi pienen hopeisen sydänriipuksen. Olen käyttänyt sitä aikuisenakin. On aina sitä käyttäessä mukavaa ajatella, että tämä on ollut minulla aina. Minusta oli tosi viisasta sen ostaneelta sukulaiselta, että hän valitsi ajattoman mallin, eikä jotain hopeista tuttipulloa tai nallea, joita ei enää aikuisena viitsisi käyttää. 

Vierailija
6/7 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa, joka riittää yhden ihmisen kolmen viikon kaikkiin menoihin.

T: Kokoomuslainen

Vierailija
7/7 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhat Nokian gummitehtaan osaketta.