Olen tällä hetkellä lomalla Sisiliassa
Ensimmäisen lomaviikon vietin Sardiniassa. Ollut paras loma ikinä! Miehen kanssa kaksin. Kysy jos kiinnostaa! Jos ei niin ei :D
Kommentit (26)
Meillä oli katamaraani Sardiniassa monta vuotta, mutta nyt päätettiin viedä se muuttokuorman mukana pohjoiseen. Nykyään käydään vain uintireissuilla eteläisessä osassa. Liikenne ihan kamalaa, kun siellä kaahataan pikkuhönössä. Tuoretta kalaa on harvassa ravintolassa. Muuten karun kaunista.
Sisilia ei liikaa kiinnostele.
Yhteinen mielikuvitusmatka. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen mielikuvitusmatka. Ihanaa.
Toki provoolaiset ovat hekin tervetulleita. Sinäkin!
Kannattaako Sardiniaan mennä vielä marraskuussa?
Me jäimme jumiin Sisiliaan, kun Eyjafjallajökull purkautui 2010. On sitä pahempiakin paikkoja jäädä jumiin. Säätila oli mukavan kesäinen, ei vielä liian kuuma, hyvää ruokaa ja juomaa riitti.
Ihana italia. Meillä on ligurian maakunnassa oma asunto.
Hyvin siellä pärjää, kunhan ei sekaannu mafian touhuihin.
Olet Sisiliassa ja tuhlaat aikaasi vauvapalstalla? Oletko päästäsi vialla vai tosiaan mielikuvitusmatkalla?
Mikä oli ajatuksesi tuhlata laatuaikaasi lomalla Sisiliassa vauva palstalla hörhöilyyn?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin siellä pärjää, kunhan ei sekaannu mafian touhuihin.
Mafiakin on tätänykyä enempi valkokaulustouhua. Ennemmin siihen törmää Brysselissä, kun tukirahoja jaetaan.
Olen tällä hetkellä lomalla Lapissa.
Just tulin Caprilta, ensi kuussa sitten Sisiliaan. Ensi vuoden suunnitelmissa oli Sardinia ja La Maddalena-saaristo ja Porto Cervo & glitterati.
Vierailija kirjoitti:
Ihana italia. Meillä on ligurian maakunnassa oma asunto.
Se on hienoa aluetta! Mies sai vanhemmiltaan perinnöksi sieltä kesäpaikan, mutta myi sen ennen kuin tavattiin. Tarina tuon Ligurian talon myynnistä on kerrottu niin, että ostaja (vanhempi naisihminen) tuli notaarin luo ja maksoi sen pienillä seteleillä ja kolikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä lomalla Lapissa.
Tuleeko ensilumi jo teidän reissulla?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako Sardiniaan mennä vielä marraskuussa?
Italiaan kannattaa aina mennä. Itse menisin noin myöhäisellä kyllä kaupunkikohteeseen. Sardinia on parhaimmillaan kesäkuussa.
Sisiliassa oon ollut Palermossa, Catania, Taormina, Naxos , ainakin 4 kertaa. Syracusa myös
Rooma, Firenze erittäin tuttuja ja rakkaita paikkoja, Pisa jäi viimeksi näkemättä, Napolia en oo nähnyt joten matkataan taas jossain vaiheessa sinne.
Perähikä muuttanut nimensä Sisilialsi...
Ihana Sisilia! Ensivuonna meilläkin suunnitteilla Sardinia. Pitäisi osata päättää etelään vai pohjoisosaan!?
Nyt parhaillaan jäljellä 6 vkoa pohjois-Italiassa 2. kodissa.
Ihan parasta!