Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävin yllätys joka sinulle on tullut uudessa kodissa muuton jälkeen vastaan?

Vierailija
16.09.2024 |

Itselle se että uuni luukku ei auennut,se lapsilukko namikka oli risana ja huoltomies vielä viisi päivää myöhemmin saapuessaan viimein irvaili,etten vain osaa avata uunia..

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiön lamppupaikka on vähän epäloogisessa paikassa, kun olen tottunut että pöydän päälle voi laittaa roikkuvan valaisimen. Nyt ei voi käyttää roikkuvaa valaisinta, kun lampun paikka on niin lähellä keittiön työtasoa. No, tähänkin olen jo tottunut.

Tuota, lamput ei ole yleensä liimattu kattoon, vaan niitä voi siirtä haluamaansa paikkaan.

Vierailija
102/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut leikkuulautaa ollenkaan! Siis tiedättekö kun siinä aterinlaatikon yläpuolella yleensä pitäisi olla 1-2 leikkuulautaa niin eihei, täällä ei ole yhtäkään. Olin todella yllättynyt siitä mutta toki nyt usean vuoden asumisen jälkeen jo tottunut.

Ei nykyään laatikoiden ylle asenneta mitään vedettäviä leikkuulautoja. Leikkuulaudat on erillisiä pestäviä ja itse ostettavia. Ja hyvä niin.

Miten niin hyvä niin? Lisää roinaa pitää vain hankkia asuntoonsa.

Jos asia on tarpeellinen, sitä tuskin tarvitsee kutsua roinaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumis kellarissa.

Vierailija
104/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteet. Edellinen vuokralainen oli lähtenyt juurikin niiden takia, ja koska myrkytysprosessi vielä kesken, asuntoa ei ollut suositeltu vuokrattavaksi vielä eteenpäin myrkyttäjien toimesta. Rahanhimoinen omistaja vaan laittoi asunnon kuitenkin heti eteenpäin vuokralle. Ongelma ryöpsähti taas ns. uuteen nousuun. Se aika oli yhtä helvettiä. Talo oli suhteellisen uusi, ja ihan hyvällä alueella. Ei voi koskaan tietää.

Vierailija
105/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyönteiset

Outo ja hieman pelottava kämppis

Se, että miesystävä ei tehnyt tilaa tavaroilleni ja nyt erotessa yhä osa on pahvilaatikoissa odottamassa tyhjää hyllyä :D Jännä että ero tuli

Vierailija
106/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa yläpuolella asuikin Pyhä PikkuLapsiPerhe (eikä vanhempi rauhallinen pariskunta "jo ison lapsen" kanssa kuten välittäjä kuvaili). Niinpä jatkuva mekastus, töminä ja kiljunta kaiket illat ja viikonloput on seurana, ja ei voi mitään kun ne on normaaleja elämän ääniä.

Vierailija
107/124 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut leikkuulautaa ollenkaan! Siis tiedättekö kun siinä aterinlaatikon yläpuolella yleensä pitäisi olla 1-2 leikkuulautaa niin eihei, täällä ei ole yhtäkään. Olin todella yllättynyt siitä mutta toki nyt usean vuoden asumisen jälkeen jo tottunut.

Teetin keittiörempan 15v sitten ja jo silloin keittiösuunnittelija sanoi että niitä ei nykyään enää laiteta kun muruset karisee alempana olevaan laatikkoon.

Tämä. Mulla on ollut tuollainen viritys viimeeksi 2000-luvun taitteessa. Kämpän keittiö oli 80-luvulta. Niitä on ihan mahdoton puhdistaa ja ne tosiaan sotkevat alla olevat laatikot. Itellä nippu muovisia ikea-leikkuulautoja, jotka pestään joka käytön jälkeen JA kun naarmuuntuvat, lähtevät muovinkeräykseen.

Vierailija
108/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientaloalueella arvostelevat naapurit, joilta saattoi kuulla vaikka minkälaista ikävää kommenttia. 

Vierailija
109/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyönteiset

Outo ja hieman pelottava kämppis

Se, että miesystävä ei tehnyt tilaa tavaroilleni ja nyt erotessa yhä osa on pahvilaatikoissa odottamassa tyhjää hyllyä :D Jännä että ero tuli

Tais olla tosi tärkeetä roinaa ...

Vierailija
110/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiperhoset. V*ttu mikä riesa.

Vierailija
111/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiön lamppupaikka on vähän epäloogisessa paikassa, kun olen tottunut että pöydän päälle voi laittaa roikkuvan valaisimen. Nyt ei voi käyttää roikkuvaa valaisinta, kun lampun paikka on niin lähellä keittiön työtasoa. No, tähänkin olen jo tottunut.

Tuon asian voi helposti korjata jatkojohdolla.

Vierailija
112/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetin keittiörempan 15v sitten ja jo silloin keittiösuunnittelija sanoi että niitä ei nykyään enää laiteta kun muruset karisee alempana olevaan laatikkoon.

Tämä. Mulla on ollut tuollainen viritys viimeeksi 2000-luvun taitteessa. Kämpän keittiö oli 80-luvulta. Niitä on ihan mahdoton puhdistaa ja ne tosiaan sotkevat alla olevat laatikot. Itellä nippu muovisia ikea-leikkuulautoja, jotka pestään joka käytön jälkeen JA kun naarmuuntuvat, lähtevät muovinkeräykseen.

Ei kai niitä muovinkeräykseen saa laittaa.

Vierailija
113/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeritoukat yhessä asunnossa. Paperitoukat toisessa. Kummastakin ötökkälajista pääsin eroon. 

Millä pääsit eroon, kerro ihmeessä!

Vierailija
114/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdeltiin että taloyhtiö on rauhallinen,niinhän se oli: näyttöpäivånä, kun ekan yön nukku tai ainakin yritti alkoi yläkerran naapurissa huutotavaranpaiskomis show,siitä lähtien kärsin sen vuoden ja menin univajeessa aamuisin töihin. Tuli petetty ja vihainen olo.

Vierailija
115/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät lähde, muovinkeräykseen menee vain pakkausmuovit. Eikä käytetty leikkuulauta muutenkaan sovellu uusiomuoviksi. Yök.

Vierailija
116/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa yläpuolellani asui yh-isä, jolla oli piano, mistä tietty vuokranantaja jätti kätevästi kertomatta. Tyyppi hakkasi sitä helkkarin pianoa tuntikausia aina kun kersa oli viikonloppuja siellä.

Joskus kun tuosta valitin, että olis kiva joskus katsoa elokuvaa ilman piano-soundtrackia, niin Vuoden Iskän naisystävä tuli mun ovelle huutamaan, että heillä on oikeus soittaa pianoa kun lapsi siitä tykkää eikä se sitä paitsi voi niin kovaa kuulua!!! Olisi pitänyt kutsua peremmälle kuuntelemaan miltä piano puisen välipohjan lautalattialla kuulostaa alakerrassa. Lattia voimistaa äänen kuin paraskin soittorasia.

Muutin pois aika pian ja kuulin myöhemmin, että edellinen asukas oli tehnyt samoin. Millainen k-pää tuo pianon kerrostaloon yleensä ollenkaan.

Vierailija
117/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuton jälkeen, että asunnossa kävi henkeen. Yritin saada siivoamalla kuntoon siinä onnistumatta. Pesin katonkin. Samalla selvisi,että huoneistossa on joskus poltettu sisällä.

Kylpyhuoneessa jos kävi suihkussa, niin tuli kurkku karheaksi. Olin myös jatkuvasti flunssassa.

Sitten kirsikat kakun päälle:

-Vaatekaapit haisi ummehtuneelle ja kaappien ovien kehykset jäi avatessa käteen.

-Jääkaapin ovenkahva jäi käteen normaalissa käytössä. Vuokranantaja syytti minua asiasta siitä huolimatta, että puolisonsa sanoi, että kahvasta näki, että on aiemmin liimattu pikaliimalla tms, kun hajonnut.

-n. 30v vanha pakastin oikutteli välillä

V.antaja oli hysteerinen ja huusi puhelimeen, niin, ettö jouduin lopettamaan puhelun. Uhkasivat sopimuksen irtisanomisella, kun "minä hirviö" siivosin paikkoja kattoa myöten yms. Jääkaapin takaa ei olisi saanut siivota ilman heidän läsnäoloa...

Uhkailu loppui, kun otin viestiketjuun isäni mukaan. Muutin heti muualle, kun löysin uuden kodin. 

Vierailija
118/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin asuntoa katsomassa ja kysyttiin edellisiltä asukkailta, onko rauhallinen. Kuulemma oli.

Totuus oli toista. Alakerran piskit haukkui päivittäin 0,5-1h kerrallaan monta krt pv. Yritä siinä sitten opiskella.

Asuttiin 3. kerroksessa (ylin) ja meille kuului, kun 1:ssä käveltiin lattialla. Kuului paljon muutakin.

Wc haisi kissan kuselle, mikä ei lähtenyt siivoamalla. Huoltokin kävi, mutta ongelma jatkui.

Muutin nopeasti pois.

Vierailija
119/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon asian voi helposti korjata jatkojohdolla.

Hänhän kertoi, että kattoon ei saa porata.

Vierailija
120/124 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva naapuri. Sirkkelöivä naapuri. Moottoripyöriä rassaava naapuri.

Tekisi mieli muuttaa jonnekin mummojen asuinalueelle, jonne ei muita oteta.