Tarkoittaako Tinderin "etsin pitkää juttua, mutta lyhytkin käy"
Kommentit (19)
Et löydä Tinderistä mitään, jos et kykene kommunikoimaan
No mulle ei kyllä lyhyt jutska kävisi.
Kaikki käy vakavasta seurustelusta yhden illan juttuihin.
Amatöörit. Saan tinderistä naisia kuin siimaa koska minulla on one size fits all kokoinen.
Olen luullut, että suhteen pituutta. Etsii muka Sitä Oikeaa mutta siinä sivussa nussii kaikkea mikä liikkuu Ei siis parisuhdeainesta.
Tuollaiset kaikki käy tyyppiset naiset kierrän aina kaukaa. Jos nainen on pelkkä reikä niin hän on pelkkää ilmaa.
Sekö sitten on hyvä jos tulee kotiin suoraan työstä niin saa jonottaa?
Kuulostaa liikaa yyhhoo naiselta tuollainen. Rahat pois ja karkuun tyyppinen jonka kanssa mikään ei kestä ja mikään päde.
Paksu ja kestävä ja uudestaan ja uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset kaikki käy tyyppiset naiset kierrän aina kaukaa. Jos nainen on pelkkä reikä niin hän on pelkkää ilmaa.
Kuulostaa liikaa yyhhoo naiselta tuollainen. Rahat pois ja karkuun tyyppinen jonka kanssa mikään ei kestä ja mikään päde.
Yh hoon ilmoituksessa on aina teksti,
" seitsemänkymppiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh hoon ilmoituksessa on aina teksti,
" seitsemänkymppiä".
Pilu 50 euri
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit. Saan tinderistä naisia kuin siimaa koska minulla on one size fits all kokoinen.
Jos ei aina ihan pohjaan asti, niin juurta myöten nyt kuitenkin.
Sitä, että haluaa pitkän suhteen, mutta on valmis sitä etsiessään paneskelemaan melkein kenen kanssa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Olen luullut, että suhteen pituutta. Etsii muka Sitä Oikeaa mutta siinä sivussa nussii kaikkea mikä liikkuu Ei siis parisuhdeainesta.
Mistä te aina keksitte, että se että lyhytkin juttu käy meinaisi että kaikki kelpaa millä on pulssi?
Ihan sama kunhan on hyvä Bärsse 🍑🤗
No, mulla lukee että haen kavereita, koska tuo totuudenmukainen tulkitaan juuri niinkuin tässäkin ketjussa näemmä. Lyhytkin juttu käy = 100+ partneria ja pelkkää ons kamaa. Livenähän se menee ihan toisella tavalla, useimmat tajuaa että ihmisillä on tiettyyn ikään mennessä erilaisia lyhyempiä ja pidempiä juttuja takana ja se nyt vaan on elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te aina keksitte, että se että lyhytkin juttu käy meinaisi että kaikki kelpaa millä on pulssi?
Lihaville käy pulssitonkin. Riittää että on vielä lämmin käsi.
Tarkoittaa että elämänkumppanin haku päällä, mutta voi kyllä panna muitakin sitä etsiessä
Hmm.. vaikea kysymys johon en osaa vastata mutta tiesitkö , että tapasin kerran tinderissä naisen joka piti fistaamisesta todella paljon.
Ensin ujutin kaksi sormea ja hän pyysi enemmän. No laitoin koko käden ja huusi lisää! Lisää!
Laitoin toisenkin käden ja taas.. lisää lisää. Hetken mietin kunnes ymmärsin, että nyt on aplodien paikka.. 👏 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen mainostaa omilla kasvoillaan Tinderissä tahtovansa paneskella lyhytkestoisesti, niin mitä siitä pitäisi ajatella?
Juttu tarkoittaa tuossa mitä tahansa tapailusta ja fuckbuddysta parisuhteeseen. Mutta voithan sinä toki naisilta siellä kysyä millaisesta "jutusta" he miehellä pitävät.