Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidlin paistopisteen herkut

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä tekee mieli.

Mun makuun ainakin jos tekee mieli jotain rasva-venhä mättöä, niin menee aina joko se kasvispitsa tai kinkkukroisantti.

Makesta taas valkosuklaa-cookie on omasta mielestäni paras. Aikoinaan paras oli se omenatasku, mutta ne vaihtoi sitä reseptiä ja sen jälkeen ei vaan ole ollut yhtä hyvä.

Parhain oli kuitenkin se sellanen oliko Espanjasta oleva leivos, missä oli sellainen kermainen sisältö? Oli yleisemmin sellasissa mustissa muoteissa, että pysyivät kasassa. Aivan järkyttävän hyvää, mutta ei ole näkynyt paistopisteessä, välillä pelkästään pakasteosiossa. 

Leipäosiosta ehdottomasti kaurasydämet ja oliivijuustoleipä.

Just niitä mun kaipaamia pastel de natoja oli ne espanjalaiset. 

Vierailija
22/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö Lidlin paistopisteen tuotteita kun joka kerta kun ole käynyt sillä osastolla niin somalilapset sylkee ja koskettelee kaikkiin tuotteisiin ja jotkut tiputtaa lattialle ja laittaa takaisin myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset syökö niitä, olen nähnyt kun ihmiset penkoo niitä likasilla käsillään ja jos tippuu lattialle niin heittävät vaan sinne sekaan!

Vierailija
24/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä tekee mieli.

Mun makuun ainakin jos tekee mieli jotain rasva-venhä mättöä, niin menee aina joko se kasvispitsa tai kinkkukroisantti.

Makesta taas valkosuklaa-cookie on omasta mielestäni paras. Aikoinaan paras oli se omenatasku, mutta ne vaihtoi sitä reseptiä ja sen jälkeen ei vaan ole ollut yhtä hyvä.

Parhain oli kuitenkin se sellanen oliko Espanjasta oleva leivos, missä oli sellainen kermainen sisältö? Oli yleisemmin sellasissa mustissa muoteissa, että pysyivät kasassa. Aivan järkyttävän hyvää, mutta ei ole näkynyt paistopisteessä, välillä pelkästään pakasteosiossa. 

Leipäosiosta ehdottomasti kaurasydämet ja oliivijuustoleipä.

Just niitä mun kaipaamia pastel de natoja oli ne espanjalaiset. 

Portugalilaisia jos sillä nyt on väliä😁

Vierailija
25/25 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikroisantti sekä munkkirinkilä.

Croissant on ihan surkea reseptimuutoksen jälkeen. Vähensivät rasvaa, ja se maistuu. Brezel on vielä kelvollinen, tosin pinnassa voisi olla enemmän karkeaa suolaa.