Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 167/65, yritän laihduttaa, mutta paino ei putoa

Vierailija
16.09.2024 |

Yritän syödä vain kolme kertaa päivässä. Silti paino ei tunnu tippuvan. Olen normaalipainoinen, mutta haluan kuitenkin olla vielä hoikempi.

Kommentit (29)

21/29 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tuon pituinen painaa vaan jtn 50 kiloa mitä helvettiä😅😅😅😅 ... Ei sitä painoindeksiä voi vaan tuijottaa.. ollaan niin saatanan läskivihaisia että joillekin 60 kiloinenkin on läski 🤣

Vierailija
22/29 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon sisällä on 20kg liikuntavaraa, monelle paksulle tulee vissiin yllätyksenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, nytkö hyvä paino on vain se painoindeksin normaalin yläpää? Miksei saisi laihduttaa jos ei ole ylipainoinen? Ei sen tarvitse olla mitään syömishäiriötä tai alipainoon tähtäämistä.

Kaikki painoindeksin normaalialueella olevat painot ovat terveyden kannalta yhtä hyviä painoja. Mutta aloittajalle se painoindeksin normaalin alaosa on siinä mielessä todella huono paino, ettei hän saavuta sitä kovallakaan työllä.

Vierailija
24/29 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, nytkö hyvä paino on vain se painoindeksin normaalin yläpää? Miksei saisi laihduttaa jos ei ole ylipainoinen? Ei sen tarvitse olla mitään syömishäiriötä tai alipainoon tähtäämistä.

Kaikki painoindeksin normaalialueella olevat painot ovat terveyden kannalta yhtä hyviä painoja. Mutta aloittajalle se painoindeksin normaalin alaosa on siinä mielessä todella huono paino, ettei hän saavuta sitä kovallakaan työllä.

No eivät ole. Esim. mieheni olisi ihan liian laiha jos bmi ois joku 19-20. Ja taas minä lyhyt nainen olen oikeasti pullea jos bmi huitelee jossain 24. Lihon mahasta, joku lantio-vyötärö suhde muuttuu ihan epäterveeksi aika pian jos paino alkaa nousta.

Vierailija
25/29 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä mieluummin kiusaat itseäsi epätoivoisella ja turhalla laihduttamisella etkä hyväksy itseäsi normaalipainoisena? Tuskin sinusta noilla mitoilla missiä tai mallia tulee, vaikka laihtuisitkin

Vierailija
26/29 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino vaikuttaa ihan hyvältä. Ei liian hoikkakaan ole hyvä.

Vierailija
27/29 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 kg ja ikääkin jo 65?

Vierailija
28/29 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172/110, yritän laihduttaa mutten laihdu.

Vierailija
29/29 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole. Esim. mieheni olisi ihan liian laiha jos bmi ois joku 19-20. Ja taas minä lyhyt nainen olen oikeasti pullea jos bmi huitelee jossain 24. Lihon mahasta, joku lantio-vyötärö suhde muuttuu ihan epäterveeksi aika pian jos paino alkaa nousta.

Suurilla tilastoaineistoilla on havaittu, että naisilla terveyden kannalta vielä lievä ylipainokin on yhtä hyvä kuin normaalipaino, jos paino sijoittuu reisiin ja lanteille. Sen sijaan vyötärölihavuus on selvä riskitekijä, myös normaalipainoisilla. Eli paino sinänsä ei ole sinun terveysriskisi, vaan vyötärönympärys.